Blogarchívum

2011. március 15., kedd

"NEKÜNK Ő VOLT A REMÉNY! NEM CSALÓDTUNK A HATALOM ARROGANCIÁJÁBAN! "

2011. március 9-én (szerdán) Magyarország miniszterelnöke felmentette Honvédelmi minisztériumi helyettes-államtitkári posztjából dr. TÓTH ZOLTÁN JÓZSEFET.

Ezzel gyakorlatilag védtelenné vált az a nem túl sok, valóban a nemzet érdekeit szolgáló az alkotmány tervezetbe bekerült néhány mondat.

dr. TÓTH ZOLTÁN JÓZSEF kinevezése óta lelkiismeretesen, szakmai tudásának legjavát adva dolgozott azon, hogy egy olyan alkotmány születhessen, amely Európának és a világnak mutathatna példát.

Sajnos az ő távozásával erre már nagyon kevés esély maradt.


Köszönjük ZOLTÁN, hogy megtetted amit megtehettél ebben a lehetetlen helyzetben is! És hogy nem feledkeztél meg azokról sem, akiket te tanítottál történelmi alkotmányunk ismeretére!

Jó egészséget és Isten áldását kéri rád:
A Két Hollós, a Dobogó és a Vezér tv minden munkatársai

19 megjegyzés :

  1. Én is szívesen hallgattam az előadásait.

    VálaszTörlés
  2. Én is szívesen hallgattam az előadásait.

    VálaszTörlés
  3. Én is szívesen hallgattam az előadásait.

    VálaszTörlés
  4. Én is szívesen hallgattam az előadásait.

    VálaszTörlés
  5. Először csodálkoztam és örültem a kinevezésének, most viszont nem értem, miért kellett végül is távoznia.

    VálaszTörlés
  6. Többféle hír terjed. Belső okot is emlegetnek, meg külsőt is. Sokan az alkotmányozással hozzák kapcsolatba az egészet.

    VálaszTörlés
  7. Iiiigen, egy legjobb barátai számára is tarthatatlan Reiner Péter siratja...s meglehet, hogy az újkori legnagyobb HM-es, pénzügyi panama résztvevöje...kiderül, annyi bizonyos.

    VálaszTörlés
  8. A FIDESZ eddig mindent, amit korábban tagadott, később szemrebbenés nélkül bevezette vagy bevezetését tervezi. Egykulcsos SZJA, svéd nyugdíjmodell, gyermekek utáni szavazati jog, tandíj, hogy csak a nagyobbakat említsem. Aztán van olyan, amit nagy hanggal beígért, mégsem teljesíti, ez a a két alatt rendet tesznek az országban.

    VálaszTörlés
  9. "...beígért, mégsem teljesíti, ez a a két alatt rendet tesznek az országban."
    Mivel nem a tó türkíz vizében, hosszú, fekete szempilláit verdesö aranyhal, hogy, s hogy nem, nem mén. Két hét alatt még a FIDESZ-KDNP-koalíciónak sem mén.
    De mert hogy illllllyet nem is ígért...mán mér` tartaná be.

    Hanem azt mondta, figyelem: a keleti országrész minden településén két héten belül rendört biztosít.
    Megtörtént ?
    Megtörtént.

    Tehát: csitt.

    VálaszTörlés
  10. Hazudik a kormány és hazudik a provokáló, zavarkeltő ügynök commentelő is. Hazudnak reggel, délben meg este.

    VálaszTörlés
  11. Látom, ráéröben vagy, halaszsógor...:D.
    A lényeget, fiam, a lényeget..ha azzal állnál valahol is elö...

    VálaszTörlés
  12. Annyi szégyenérzet nincs benned, mint egy tetüben. Vedd tudomásul, hogy lelepleződött ügynök voltod.

    VálaszTörlés
  13. Tudomásul veszem. A kötelet is nekem kell hozni...?

    VálaszTörlés
  14. "Tehát: csitt."
    Értse meg már mindenki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  15. Akarom mondani, mielőtt még valaki rosszra gondolna:

    http://www.youtube.com/watch?v=xhSuNO2F99k&NR=1

    Hallod rózsám Katika, Katika,
    Kell-e doktor, patika, patika?
    Ha kell doktor, ha kell patika,
    Katika jer ide a karomba!

    Addig csűröm, csavarom, csavarom,
    Segítek én a bajon, a bajon:
    Ha két karom átölel, Katika,
    Az lesz a doktor, meg a patika.

    VálaszTörlés