Blogarchívum

2010. március 27., szombat

Komolytalan




12 megjegyzés :

  1. Kedves Ólevendula, igazad van, az ilyen állítások mellé alapos tények kellenek, valóban. Olyanok például, hogy 8 év alatt milliókat juttattak nyomorba, százezrek éheznek,csakazért, hogy a milliárdjaikat megsokszorozhassák, vagy hogy tízezrek haltak meg a nem megfelelő, a megnövelt járulékok ellenére tönkretett egészségügy miatt; vagy például, hogy az ország tekintélyét oly mértékben tették tönkre, hogy pl. a miniszterelnököt 15 perc alatt kb 20-szor hazugozta le Európa előtt egy nevenincs kis szerkesztő, vagy hogy olyan kölcsönökkel tömték a zsebeiket, amiket még az unokáink is nyöghetnek.Tehát a hazaárulózáshoz ilyen érvek kellenek, ellenkező esetben az csak egy ocsmány rágalom.
    És ha igazak ezek az érvek?

    VálaszTörlés
  2. Nete, én csak most vettem észre hogy itt kettő darab fénykép van....

    Megkérhetnélek szépen, legalább TI ne vesszetek össze?

    Kérlek szépen!

    VálaszTörlés
  3. Mi szükség volt ide tenni, amikor a blogból törölted? Így lehet jobban közszemlére tenni ugye?

    VálaszTörlés
  4. Dehogy, Kedves Barátom, összeveszni...De ha már itt van, legalább megírhattam, mit gondolok erről a HAZAÁRULÓ bandáról!!!

    VálaszTörlés
  5. Kedves Tedlecsek, ami 8 millió ember nyomorba juttatását illeti:
    abban egyetértek veled.
    Ez a téma másról szólt.

    VálaszTörlés
  6. Milyen jó azoknak, akik nem látták a másikat.-)

    VálaszTörlés
  7. Nos, én tényleg nem akarnék veszekedni, de ha evvel egyetértesz, szerintem, ez már maga jogossá teszi a hazaáruló szó használatát, amivel meg nem értettél egyet, ezt meg én nem értem...
    Ettől függetlenül szép hetet, és éveket - remélhetően egy fejlődő, megbecsült hazában!

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm, és viszont kívánom mindannyiunknak. Kiérdemeltük már szerintem.

    VálaszTörlés
  9. Kedves Kanbagoly, Te mindent látsz. Azt is, hogy kikhez szóltál éppen...

    Kedves Tedlecsek, kiállásod feledhetetlen.
    Nem mindenütt van módomban kifejezni, mennyire értek egyet Veled, itt, most megteszem.

    VálaszTörlés