Blogarchívum

2009. május 24., vasárnap

Pénz


2008. október 17. 00:00

 
Csermely Péter
Drága, középutas Albán Úr, most már senki nem dughatja a homokba a fejét, mindenkinek szembe kell tekintenie azzal, hogy mivé lett ez az ország. A Fidesz idején egy darabig három hetente ülésezett a Parlament, kétéves volt a költségvetés, a Hídember filmre elment minden közpénzünk, és tessék, itt az eredménye. Egyre gyengébb a forint, a tőzsdén zuhannak a kérvények, a csőd szélén állunk, pénzgazdasági válságvilág van mindenfelé, amerre nézünk. Ez van akkor, aranyos Albán Úr, amikor az Orbán Viktor kerül hatalomra, hiába volt az régebben, most jön ki a válsági hatása a hiánynak, amit elloptak. Minden nap újabb aggodalomra van ok. Nem mintha én félnék, sportos kis Albán Úr, nem szoktam félni, csak az Orbán Viktortól, hogy majd visszatér, és éles ellentétet szít. Kicsit túl van lihegve ez a válság, mármint a meglátásom szerint, amit kialakítottam. Hogy, ugye, az van, hogy gyengül a forint, és már egyre több kell belőle, hogy eurót lehessen venni. Hát egy frászt, már engedelmet a durva szóért, hogy kimondtam, pirulós Albán Úr. Akkor nem veszünk. Ezt kell megállni. Tessék gondolkozni az áron, aztán visszajönni. Ha egy magyar sem vesz eurót, majd lejjebb viszik az árát, és egy életre megtanulják, hogy ilyen zsarolós módszerekkel nálunk nem mennek semmire. Nézze, örömkönnyekben úszó Albán Úr, nekem soha életemben nem volt euróm, de egy darab sem, és ez nem valamiféle kitalált történet. Nem volt, egy sem. Sőt egyébként, pár napja még azt sem tudtam, hogy mi az. És? Azért nem lett semmi bajom, soha nem hiányzott. Én azt mondom, hogy direkt jól jön ez a pénzpiacos felfordulás, legalább mindenki rájön, hogy nem kell felesleges bolondságokra szórni a drága pénzt. És aki még mindig szorong, az nyugodtan bízzon a Gyurcsány Ferenc Miniszterelnök Úrban, aki évek óta próbálja rendbe hozni a helyzetet, de mit helyzetet?, kimondom én bátran, azt a disznóólat, ami a gyalázatos Orbán Viktor után maradt. Mert ez a vége, a válságos összeomlás, diadalittas Albán Úr, hogy a Fidesz nem engedte az ellenzéki vizsgabizottmányokat megalakulni, ez a vége, tessék, most láthatja a sok eszetlen jobboldali, hogy mit művelt a drágalátos vezetőjük. A Gyurcsány Ferenc Úr mégis meghívta őt is a Nemzeti Csúcs Beszélgetésre, szerintem ugyan hiába, mert ennek nem használ semmi szép szó, csak a magáét hajtogatja. Pedig igaza van a Kormányfő Úrnak, mert össze kell fognunk, ha már ilyen nagy bajt csinált az Orbán Viktor, félre kell tenni mindent, belekapaszkodni egymás kezébe, és közösen segíteni ezt a kis országot, hogy ne legyen nagyobb baj, de persze ezt a disznó Fideszt kár volt odahívni, hogy még ezek mondják el a véleményüket, nem sül ki a szemük, csak a hazugság és a lopás, és még elvárnák, hogy meghallgassák őket. Majd az ügyészek, Albán Úr, majd az ügyészek meghallgatják őket, amikor lesz egy kis nyugalom, hogy akkor melyiknek, hány év várfogság! Na mindegy, megyek, megnézem a híreket, nevetni szoktam a sok kövér bankáron, hogy milyen rosszul járnak éppen.

Lejegyezte: Csermely Péter

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése