Blogarchívum

2009. május 24., vasárnap

Feri


2008. november 14. 21:52

 
Csermely Péter
Drága Albán, az Úr van Teveled, jó hírt hoztam. Erős nyomozati tevékenységbe kezdtem, melynek végén a Fidesz felelőssége nem lesz megkerülhető. Megmondom őszintén, nekem olyan a Fidesz, mint egy doboz béka, nem bírom őket elviselni, baloldali alkatú felépítésemből kifolyólag. Ebben az országban három ember, ha van, aki ennyire utálja őket, mint én, és abból is kettő én vagyok. De nincs kecmec, most megvannak, már nagyon leszűkítettem a gyanúsítottak körét. Mondom is, kanadai módra belőtt Albán Úr, hallom, milyen izgatottan csattogtatja a fogát. Tehát, az ártatlanul megvádolt, de ez nem is jó kifejezés, hanem inkább a Fideszesek elé vetett szegény Zuschlag Úr panaszkodott egy hangos felvételen, hogy valami Feri, így mondta, Feri, ezt jegyezzük meg, aranyos Albán Úr, mert kulcskérdés lesz a továbbikban, tehát, hogy ez a Feri nem érti az MSZP-t, amit pénzből és erőből működő szervezet, ráadásul súlyos küldetéstudati beteg, továbbá van neki négymilliárdja, és mindent a Zuschlag Úrra akar kenni, mármint ez a Feri, ami elég disznó dolog, ugyebár. Döbbentem láttam, kedves Albán Úr, hogy a rendőrség és a börtönök a fülük botját sem mozgatják erre a hírre. Holott közvetett jelleggel kiderül, hogy akkor tehát a Zuschlag Úr nem csinált semmit, és ezt ő maga is kimondja, hanem az a tróger Feri akarja ráfogni a bűnözős cselekvést. Egy ártatlan ember forog itt kockán, szimbólum értékű Albán Úr, és akkor jönnek nekem a gazdasági válsággal, pedig a legfőbb érték az ember, legalábbis a baloldali eszme számára. Mondom már, ne szökdécseljen azzal a telefonnal! Hát elkezdtem nyomozni én, és már a nyílegyenesben vagyok. Öt gazember jöhet szóba, drága Albán Úr, öt Ferenc van, mert ez a név ad lehetőséget arra, hogy Ferinek nevezze őket a telefonba a Zuschlag Úr. Megvizsgáltam még a Ferdinándot is, de olyan nem volt. Ez az öt gazember név szerint a Kovács, az Ódor, a Schmidt, a Szalay és a Tóth. Ez mind Ferenc, mind ott ülnek a Fideszben a Parlamentben, és megjegyzem, feltűnően hallgatnak az ügyben, ami közvetett bizonyíték ellenük. Hát ezt nyomoztam én, de most már jó lenne, ha összeszedné magát a tisztelt rendőrség, és odavinnék őket valamelyik börtönbe, hogy akkor most vagy megmondják, hogy melyik volt az a bizonyos Feri, vagy ülnek mind az öten, a Zuschlag Úr helyett. Ez a helyzet, Albán Úr. Azt még hozzáteszem, hogy az elbírálás érdekében, célszerű lenne ezzel az öttagú triumvirátussal együtt bevinni az Orbán Viktort is, aki ugyan nem Ferenc, legalábbis ilyen gyorsan nem lehetett kideríteni, hogy az, de ez az egyetlen alibije ebben az ügyben, és hátha kiderül, hogy mégis benne van. Nem lepődnék meg, Albán Úr, nem lepődnék meg! Szörnyű állapot, aranyos Albán Úr, hogy ezek mindenre képesek az uszítás végett, nem csoda, hogy itt tart az ország, most mondja meg, a Gyurcsány Ferenc Miniszter Elnök Úr hogyan kormányozzon érdemileg, amikor a saját pártjában lop a Fidesz, és utána persze vádaskodnak, mert csak ehhez értenek. De legalább ezt az ötöt elintéztem egy életre, plusz lehet, hogy az Orbánt is, meg kell nézni rendesen az összes neveit.

Lejegyezte: Csermely Péter

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése