Blogarchívum

2009. május 24., vasárnap

Tönk


2008. november 7. 20:49

 
Csermely Péter
Csakhogy végre, drága, marcona Albán Úr, hát lassan minden kezd jobbra fordulni, már nem úgy értem, hogy politikailag, még csak az kéne, dehogyis, hanem az itteni mindennaponta életben. Mert bizony, a múlt héten még minden riasztó volt, hogy befagynak a pénzek meg a nyugdíjak, meg hogy ezt elveszik, amazt meg nem adják, de akkor jött a kedves kis IMF, hogy tessék, szolgáljátok ki magatokat, itt a pénz. Nagyon kellett, hogy meglegyen ez a pénz a baloldalnak. És ezzel én is így vagyok, ugyanis nekem is nagyon kell. És akkor a gazember Fidesz azzal fenyegetőzik, hogy kinek, meg mikor, meg mennyit kell majd visszafizetnie. Hát ez engem egyáltalán nem érdekel, aranyos Albán Úr, eddig is visszafizette valaki a sok hitelt, nyilván ezután is így lesz. A rosseb nézi, hogy majd ki adja vissza, pláne, hogy én biztos nem. Remélem, majd a sok Fideszes, mert azok semmit nem csináltak ezért a hitelért, csak várták a sült galambot, hogy repüljön. Rájuk is fér, legalább tesznek valamit az országért, ha már idejuttatták a tönk szélére, a háromhetente ülésező Parlamenttel. Tönk. Ez is mi lehet?, milyen furcsa szó ez. Biztosan veszélyes a széle. De mindegy, mert az a lényeg, kedves Albán Úr, hogy jó irányba haladunk, és a végén a szegény Zuschlag János Urat is felmenti a bíróság, mert minden hazugság, amit rávádolt a Fidesz. Igaz, hogy fiatalkorában antiszemita háborús rémbűntettet követett el a kamerában, de az már régen volt, és megbánta. A baloldali magyar ember meg olyan, hogy ha egy kis pénzt lát maga körül, rögtön visszatér, mármint a szavazók, és megakadályozzák, hogy az Orbán Viktor megint uszítson. Kérem, a Fidesz még a Kánaánt is tönkretenné, onnan is ellopná a tejet meg a mézet. Megint a tönk. Hogy tönkretenné. Akkor annak a teteje is rossz hely, nemcsak a széle. Tudja meg, bőséges Albán Úr, hogy nekem olyan a Fidesz, mint a bikának a vörös prosztó. Nem bírom őket hallani sem. A sok gonoszul hazug beszédtől már mindnek olyan alakú a szája, mint a kifordított farzseb. Tehát folytatom, hogy mielőbb a végére ne jussak. Örömmel értesültem róla, hogy hatszázmilliárd forintot kapnak a bankok abból a pénzből, amit a Nemzetközi Valutázók hoztak ide. Nagyszerű hír ez, mert az emberek azért kissé megijedtek, hogy most mi lesz, hogy mindenkinek csökken a bére meg a nyugdíja. Hát ez a megoldás, adni a bankoknak. Számoljunk együtt, őztekintetű Albán Úr. Ha, mondjuk, az IMF már jövő hétfőn elküldi ide a pénzt a Kormánynak. Lehet, hogy messzi külföldről jön, tehát legyen három nap, amíg ideér a Parlamentbe. Akkor az csütörtökön itt van. Abból a pénzből a Kormány még aznap hatszázmilliárd forintot odaad a bankoknak. Ők meg azonnal ráteszik a folyószámlákra. Tehát jövő pénteken már mindenki felveheti a neki jutó nemzetközi pénzt, mégpedig aszerint, hogy milyen mértékben támogatja a reformokat és a Kormányt. Én elég sokat fogok kapni. Bizony, megérte tehát, hogy nem ültem fel a Fideszes propagandának, miszerint válság van és baj, mert a Gyurcsány Ferenc Úr elrontotta. Nem rontott el semmit, illetve egyvalamit igen, az Orbán Viktor jókedvét, de azt meg mindenki örömmel fogadja, mármint a nép soraiban.

Lejegyezte: Csermely Péter

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése