Blogarchívum

2009. május 24., vasárnap

Foci


2008. november 21. 20:01

 
Csermely Péter
Kérem, drága, higanymozgású Albán Úr, én egy súlyos fogyatékkal élő ember vagyok, és akkor még ilyenekkel bosszantanak. Tessék? Mi micsoda? A fogyaték? Hát a feleségem. Komolyan mondom, aranyos Albán Úr, ez a nő rettenetes, maga el sem tudja képzelni, hogy miket. De most nem róla van szó, nincs is itthon. Hanem arról van szó, hogy sarkos ember voltam egész világéletemben, nem szeretem a felfordulást meg az összevissza dolgokat, a múltkor Legót vettem az unokámnak, és egy óráig veszekedtem a boltban, mire összerakták. Ennyire olyan vagyok. Nem mintha lett volna értelme, mert a gyerek rögtön szétszedte, a kis majom. És akkor mit hallok tehát megint a Fidesz felől? Kedves Albán Úr, én nem törődöm azzal, hogy az Orbán Viktor mennyire szereti a labdarúgást, meg hogy játékos is, meg edző is, meg atyaúristen is, mindig és mindenhol. Focizzon, ha akar, vagy nézze a pályát napestig, bár hóbortos dolog ez egy felnőtt embertől. De az már nem járja, hogy a sok Fideszes kimegy, és porig rombolja Csehszlovákiát, egy szerdai helyen, csak mert nem tetszik nekik valami. Azért mindennek van határa. Ironikusan kérdezem, gyanútlan Albán Úr, hogy netán elfogyott itthon a tévészékház, és emiatt máshová kell menni dúlni az ellenzéknek? És nagyon csodálkoznak a fiatalurak, hogy a csehszlovák rendőrség fellépett, amikor be akarták vezetni a Horthy-fasizmust, meg nyíltan agitáltak a propaganda mellett. Jól tették pedig, az a helyzet meg a véleményem is. Én nem tudom, mi lesz ennek a vége, hogy rossz színünket keltik külföldön, aztán meg vannak lepve, hogy sehol nem szeretnek minket. És még van képük szidni a csehszlovákokat. Nézze, Albán Úr, ők jöttek ide, hogy szétrombolják, ami csak a kezük közé kerül? Nem ők jöttek. Tiszta szerencse még a bajban, hogy az Orbán Viktor csak a labdarúgást űzi kedvtelés gyanánt, mert ha teszem azt, célba lőni szeretne, már lángban állna Európa, amilyen elvadult a sok tróger Fideszes, akik a hívei. Nekem meg rezeg a gyomrom a méregtől, amikor jönnek ezek a hírek, nem tudtam enni sem, pedig főtt pizza volt aznap. Vannak nyugtató gyakorlataim, azokat szoktam tenni, amikor felbosszant az Orbán Viktor, egyszer hallottam például, már jó régen, hogy anatómiai okokból miatt az emberi lény nem tudja megnyalni a könyökét. Azóta kísérletezem, hogy hátha mégis sikerül, de nem. Arra viszont alkalmas, hogy elterelje a gondolatokat a Fideszről. De viszont a boldogtalan Gyurcsány Ferenc Miniszterelnök Úr nem tud ilyeneket csinálni, mert rendbe kell hoznia az Orbán Viktor ügyeit, és szaladgálhat a Csehszlovák Kormányhoz, hogy hát nem minden magyar ilyen, meg hogy biztos nem is úgy akarta a Fidesz, meg hogy várjunk még egy kicsit, hátha megjavulnak. Pedig nem fognak megjavulni, tudja ezt mindenki, de hátha megbocsátanak ott Prágában, ha mindent bevallunk. Azt viszont jól mondta a Gyurcsány Ferenc Úr, hogy ezeket nem szabad kiengedni az országból, sőt, szerintem a házukból sem szabad őket kiengedni, oda kell állítani a lépcsőfordulóba a rendőrséget, és akkor nem tudnak majd külföldön harcolni, a mi megítélésünk rovására.

Lejegyezte: Csermely Péter

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése