Blogarchívum

2010. július 13., kedd

"Amíg egy nép énekel, messzire hallatszik, hogy létezik"

- 3. Országos Ismerős Arcok Tábor

Sütő András gondolatát akár az esemény szlogenjének is választhatná az Ismerős Arcok Tábor, Csepregen.
Az Ottó Kemping területén, kulturált, mondhatni idilli környezetben zajlik a 3. Országos Ismerős Arcok Tábor július 11-ig. Az esemény egyik szervezője, Neuliszt András kérdésünkre válaszolva elmondta, hogy a magyarságtudat erősítését és nemzeti értékeink terjesztését célként felvállaló tábor ismertsége egyre nagyobb, az ország különböző szegleteiből "zarándokolnak" ide, és sátoroznak 4 napon keresztül az Ismerős Arcok zenekar rajongói, és a tábor szellemiségével egyetértők...
Tovább>>

18 megjegyzés :

  1. Biztosan nem egy szar buli...
    Vagyis csakis jó lehet... :-)))

    VálaszTörlés
  2. Na, Öérte rajongok: komoly szürkeállományt öriz a hátrafésült haja alatt: Ö - müvész, patrióta, sok ésszel megáldott -és a tetejébe - férfias.
    http://vaskarika.hu/galeria/kepek/885/

    VálaszTörlés
  3. Egyben jelent meg az egész tabló, de azért van sejtésem, kire gondolsz. Már a megjelenése is teljesen normális. :-)

    VálaszTörlés
  4. A szólóénekesükre, az ö összetartójukra, erre az intellektuális muzsikusra: Nyerges Attilára.Te is kedveled ?

    VálaszTörlés
  5. Ja, Nyerges Attila? Nagyon jó. Önálló költeménynek is elmennének a dalszövegei. A mentalitása is szép.

    VálaszTörlés
  6. Amikor robusztus alakja föltünik - például az ECHOTV-ben -, engem olyan biztonság és nyugalom száll meg: a magyar nemzeti rock - a legjobb kezekben...

    VálaszTörlés
  7. Egyetlen rébusz vagy, Tamás, a hülye bejegyzéseiddel, s az - már nem elöször. Tudod, mit? A sértéseid okán, melyeket igyekeztem ugyan feledni;az ugyan nagy kár volt.

    Sipirc .

    VálaszTörlés
  8. Hát ekkora tüskéket hagytak benned a sértések? Amiket ti osztottatok az meg semmi? Szerintem te nem vagy józan, ha ezt így gondolod. Szerintem nagyon sok sértést hagytam szó nélkül. Gondolj csak az istenetek, kanbagoly beszólására, miszerint az én barátnőm csak az ingyenkurvám. Pedig el kellett volna magyaráznom neki, hogy az édesanyja is pont ilyen ingyenkurva volt az apjának. Mégis kihagytam, mert nem a sértegetés volt a célom. Nem elmérgesíteni kívántam a helyzetet, ezért is lettetek tiltva...

    VálaszTörlés
  9. Mit olvasnak szemeim ?

    Ugyan nem az én kijelentésemet idézted ide, "Gondolj csak az istenetek, kanbagoly beszólására, miszerint az én barátnőm csak az ingyenkurvám." - de ha egyszer mit sem tudtam róla, hogy te egy olyan dalia vagy, hogy ingyen kapod a szerelmet...? Söt, a szerelmed édesanyja is ingyen osztogatta ?

    Tehetek én erröl ? EZ - az ÉN sértésem ? Egyáltalán: sértés ez, ha netán ráadásul igaz is lenne ?

    Mibe keversz, te eszelös, itt, engem ? ILYEN mocskosságok miatt gyaláztok versengve - több, mint egy esztendeje ? Teljesen meghülyültetek ? Tisztázás nélkül kenitek a pöcegödör tartalmát - bárkire, bármikor, aki utatokba esik ?

    Na, EZT hozta csengele vissza a Multira. Ti meg, farkaskölykök, isztok akár egy jót a levéböl !

    csengele, halaszb, caca, tibcsike, fotika, simonistan és a szélsölibsik, odaátról...? Hogyan telik napotok ?

    Lelkiismeret ?

    Vagy tán kérdezzem a nálatoknál sokkal különbét...?

    Normálisak vagytok ti még ?

    Nem is akarom tudni, kire szólt a - lehet, söt, esetleg jogos - célzása Kanbagolynak...akad a volt Gárdádban éppen elég jóféle firma, tele vele az összes, az összes újság: a nívósak is - a fotóikkal, még büszkék is rá....tibcsike szerint elkelne még néhány belölük - netán a Magyar Nemzeti Gárdába is...

    Vajjon mi lehetett az ok, ekkora választék mellett, mégis búcsút venned tölük...?

    szabados, EZT SEM AKAROM TUDNI.

    Tudni nem akarok rólad és a te világodról, melyben szavaidat ritkán válogattad meg !
    Dehogy vagy te a BÉKE ANGYALA; se szárnyad, se Niké...!

    Hanem EZT találtad megoldásnak:
    "Nem elmérgesíteni kívántam a helyzetet, ezért is lettetek tiltva..."

    Helyes. TE meg szabadlábon járhatsz ki-be ezentúl is az oldalamon...mint a többi, hozzád hasonló...

    VálaszTörlés
  10. Helyes Katica! Olvass csak be!
    Választékos fogalmazásodat élvezettel olvastam, bár ahogyan én is tettem, annak kevéske része vonatkozott rám. Sajnálom, hogy ennyire megkeseredett vagy, mint amennyire kiérződik mindebből.

    Csengelét anno félreértetted, és engem is. Mi a saját gondolatainkat próbáltuk közvetíteni, pártatlan igyekezettel. Téged (titeket) az sértett, hogy nem vagyunk Fidesz FAN-ok. Most sem vagyunk azok, de bármilyen meglepő is, most éppen mi védjuk meg a Fidesz pozitív húzásait a többiekkel szemben, csak mert éppen jónak tartjuk őket. Hát ezért tényleg nem volt érdemes veszekedni... A sértésnek szánt nyilaidat, vedd úgy, hogy nem találtak el. Nem fogok a védelmembe venni olyanokat, akik nem érdemlik meg.
    És valóban nem vagyok a béke nagykövete. Nem ez a küldetésem. Harcos vagyok, mégpedig amit igaznak hiszek, azért harcolok. Sajnálom, hogy így alakult...

    VálaszTörlés
  11. szabados, te csak ezt tudtad leszürni a soraimból ?

    "Sajnálom, hogy ennyire megkeseredett vagy, mint amennyire kiérződik mindebből."

    Óh, szánalom szegény fejednek.

    VálaszTörlés
  12. Felesleges erőlködnöd velem. Inkább gyere ki az önsajnálatból.

    VálaszTörlés
  13. Kiprovokáltad, most megkapod, szabados;

    Nem nekem nincs otthonravalóm sem, lakom a szüleimnél, megy gallyra a házasságom, az akármilyen kapcsolatom, zsigerel ki a fönököm, be-, majd kilépek a Gárdából, csupa elégedetlenség vagyok, megszakad a szívem - saját magamért !!!

    Vagy inkább teneked ?

    Aggódj te csak saját magadért, fiam; velem az Isten.

    Akkor ki - ellenem ?

    VálaszTörlés
  14. :-DDD Mondtam, hogy felesleges... Ez meg izadtságszagú lett.

    VálaszTörlés