Blogarchívum

2010. június 28., hétfő

A Trianont éltető szlovákok koszorújának szalagja

"Slováci z celéko sveta v úcte ku Trianonu 4.6. 2010." (magyarul: Trianon iránti tisztelettel a világ szlovákjai: 2010. 6.4.) hirdeti annak a koszorúnak a szalagja, amelyet magyarországi szlovákok helyeztek el 2010. június 4-én a Nagy Trianon palota előtti téren, nem sokkal azután, hogy azon a helyen véget ért a trianoni békeparancs 90. évfordulóján rendezett összmagyar tiltakozó megmozdulás - írta sajtószolgálatunk 2010. június 17-én.

Alább közzé tesszük a békéscsabai István Anna szlovák (?!) vezető által szervezett trianoni magyarellenes akció során hátrahagyott koszorú szalagjának fényképét. A szalag jó kezekben van. A szalag elhozói készek, hogy amennyiben feláll a parlamenti vizsgáló bizottság, akkor magát a szalagot és a járulékos információt a bizottság részére átadják.

MVSZ Sajtószolgálat




Adjon az Isten minden magyar lelkületű honfitársamnak szebb jövőt!

Mivel a rádióban és a múlt szombati újságban megszólítanak, úgy gondolom, hogy válaszomat megosztom a nyilvánossággal.

Én is részt vettem a trianoni megemlékezésen Versailles-ban, ahová a magyar megemlékezők autóbuszát vezettem, történelmi Magyarország jelképes pólómban.

Ez a pólóm volt tárgya annak a rövid incidensnek, amiben a békéscsabai szlovákok buszával utazott ismerősöm lebohócozott, sértő megjegyzéssel illetett. Ehhez az emberhez egy kérdésem volna: "Ezen a napon Ő mit keresett Versailles-ban, a magyarok 90. trianoni gyász-évfordulóján, ha a Nagy-Magyarország jelkép látványa ezt hozta ki belőle?!"

Ez a lélekromboló, önérzetet sértő eset ráadásul, a megható, szívhez szóló, emelkedett hangulatú megemlékezést rögtön követően történt.

Kijelentem, hogy a Magyarok Világszövetsége elnöke, Patrubány Miklós interjújában tett nyilatkozata, megfelel a valóságnak, és minden úgy történt, ahogy azt ő elmondta.

A továbbiakban István Annához szegezném kérdéseimet. Interjújában ugyanis kihangsúlyozta, és kikérte magának, hogy "elvégre demokratikus országban élünk!"

Ebben az esetben, milyen indíttatásból háborítja fel, a vele nem azonos politikai nézeteket vallók véleménye?

Milyen demokratikus alapja van annak, hogy a szervezetük által már előre megrendelt buszos utakat, nagy hirtelenséggel, a vállalkozónak visszamondta?

Milyen víziói vannak a demokrácia fogalmáról ott, ahol megtörténhet az, hogy világnézeti különbségek miatt ítélkezik és szankcionál?!

Az eset további pikantériája, mivel ugyanaz a vállalkozás adta mindkét autóbuszt, hogy nekem, mint más elveket valló buszsofőrnek is ezáltal csökkent a munkalehetőségem.

Utolsó kérdésem lenne, hogy kinek csípte a szemét az autóbusz ajtajára ragasztott, Nagy-Magyarországot ábrázoló öntapadó? Mivel az Önöket szállító autóbusznak úgy kellett kiállnia, hogy a Nagy- Magyarországot ábrázoló matrica nem látszódhatott, le kellett takarni.

Én, édes Magyar hazámban és külföldön sem vagyok hajlandó az autómon, a pólómon, eltakarni, levenni, az általam oly tisztelt történelmi Magyarország jelképeit.

ELVÉGRE, EGY DEMOKRATIKUS ORSZÁGBAN ÉLÜNK!

Suhajda László, a megemlékezőket szállító busz sofőrje.

3 megjegyzés :

  1. :-) Milyen jó, hogy vannak kedves, okos , egyszerű emberek:-) A többi nem is számít:-)

    VálaszTörlés
  2. ":-) Milyen jó, hogy vannak kedves, okos , egyszerű emberek:-) A többi nem is számít:-)"...

    Meg ilyen vérmagyarok - Kassán túl...

    Kissé kaotikus lesz, amit ideteszek: két szlovákiai magyar legutóbbi korrespondenciája, amelyet egyikük a kedvemért lefordított: a szlovák érzelmü magyar egyetért vele, hogy Magyaroszágot tenger borítsa, az Adriáig. A másik magyar távoli, Németországban élö, kassai rokonom.

    Íme:

    "Stačí iba zohnať zopár bagrov a dajme sa do toho ! ! !

    Elég csak néhány bágert szerezni és fogjunk neki (lássunk hozzá) !!!!(a térképen levö tenger neve: Szent-Békesség Tengere)

    Draga Katica,
    e tartalmu E-Meilt kaptam, amire nagy dühhel valaszoltam... szeretem a vicceket, de ez egy nemzet genocidasarol van szo, es az olyan mindegy hogy melyik nemzetröl van szo.!! Ilyen jelenteseket csak "hülye fanatikusok" küldhetnek egymasnak es nevethetnek rajta!!
    Azonnal valaszoltam a következö formaban..

    Bacha !!,

    lebo vlny toho mora mozu podmyt i severne brehy... no ja, potom "More Sväteho pokoja" bude este väcsie a konecne pokojne....!!, pre radost vsetkych susednych turistov!!

    ami forditva kb azt jelenti:

    Csak vigyázzatok !!,


    mert a tenger hullámai alámoshatják az északi partokat is ... , no és aztán a "Szent-Békesség Tengere" még nagyobb lessz, és végre valóban békés ...!!, a szomszédos turisták általános örömére!!

    Következö röktöni válasz, plusz még hozzá telefoni felhivás nagy, nagy "exhumálásal..."

    Prepáč XY, toto som
    Ti nechcela poslať, ale keď sa už tak stalo, tak vidím, že maďarská politika je t. č. voči nám veľmi agresívna. Ale nechcem o tom viac nikoho presviedčať. Ešte raz prosím, prepáč, nemyslela som to v zlom. Všetkých dobrých ľudí pozdravujem a bozkávam. ZW.

    Bocsánat XY, ezt nem akartam Neked küldeni, de ha már megtörtént, igy legaláb látom, hogy a magyar politika velünk szemben nagyon agreszív. ( Nem értem, miért ?? mert reagáltam igazságos mérgemgen ?? Az "Ö" tartalmuk nem volt a magyarokal szemben agresziv ?? ahà, ez "csak egy kicsi vicc volt...) De erröl nem akarok senkit sem meggyöözni. Még egyszer kérem, bocsás meg, nem gondoltam ezt roszban. Üdvözlöm az összes jó embereket es csokollak. ZW.

    Pár napra rá hallottuk hogy majdnem az egész Szlovákia óriási árviz alat van. Egész faluk pusztultak ki, egy ház sem maradot meg... katasztrofa !! Igazán nem örvendeztünk ennek, de sajnáltuk az embereket akik csak a puszta életüket menteték meg..
    Az ismerösömnek irtam hogy lelkiismeretfurdalásom van a következö szavakal:

    02.06.sme netusili, aka katastrofa je na Slovensku. Zial, cez internet vidime zive videa zo zaplavenych oblasti - celeho Slovenska. Mam vycitky, co som tam napisal. Nemohol som tak Loto cisla predpovedat?
    Dufajme, ze sa to ukludni, myslime na vsetkych tych ubohych ludi.... Co mozu za politiku. Preco sa treba zrat navzajom...?

    Még 02.06-an nem gondoltuk, hogy milyen katasztrófa van Szlovákián. Nagyon sajnáljuk a vallóságot amit az internten látunk. Lelkiismeretfurdolásom van, hogy mit irtam a válaszomban. Nem inkáb a LOTTO számait j´soltam volna?? Gondolunk a szegény emberekre.. Ök mit tehetnek a politikáért. Miért kell egymást falnunk...?

    Válasz a ZW-töl.


    Igazad van ! È ´n betiltanám az összes politikusok politikáját....!!

    Itt lenne a gyalázatos térkép helye: rosszabb, mint Slota bebetonozott Magyarországa....sajnos, nem tudom idemásolni: annyit: Magyarország - kék. MINDEN víz alatt.
    Köszönöm türelmeteket.

    VálaszTörlés
  3. Láttam az említett térképet, azt hiszem, a "kurucoknál". :-(
    Az tény, hogy a hülyeség globális. Valóban nem ismer határokat. :-(

    VálaszTörlés