Blogarchívum

2009. augusztus 5., szerda

Mesesátor a Magyarok Országos Gyűlésén

A gyermekprogramok részére a Mesesátort szeretnénk életre kelteni,
népmeséket mesélő, bábozó, éneklő előadókkal. Néhányan már
jelentkeztek, fontos lenne, hogy minden megye felélessze a személyes
kapcsolatait és így a jövőnket jelentő nemzedék minél színesebb,
elevenebb képet kapjon a múltunkból! Kérek mindenkit, hogy kutassuk fel
és hívjuk el mesekincseinket őrző ifjabb és korosabb nemzedékünk
tagjait, hogy Bösztörpusztán megmutathassák értékeinket!

Tovább:
http://www.magyarokszovetsege.hu/content/mesesator-magyarok-orszagos-gyu...
http://www.magyarokszovetsege.hu/content/mesesator-magyarok-orszagos-gyulesen

6 megjegyzés :

  1. Sok MSZ programot ajánsz Ha kapcsolatod van velük, abban tudnál segíteni,hogy hitekárosultalkkal foglalkozó csoportjukat elérjem.Fejér megyei MSZ-t elértem Ők megadtak egy e-mail címet,hogy írjak Július óta több e-mailt írtam de semmi válasz.A ház meg lassan el fog úszni Július 28 óta életbe lépett áthidaló kölcsön még nem működik a bankoknál..

    VálaszTörlés
  2. A hírlevelük jár nekem.
    Nem válaszolnak az e-mailedre? Ez nem tetszik. Nagyban rontja a hitelességet az ilyesmi. Legalább valami formális választ illett volna küldeni. :-((

    VálaszTörlés
  3. Tegnap sikrült felvenni a kapcsolatot az MSZ jogsegéllyel Ügyvéd Úr visszaírt.

    VálaszTörlés
  4. Ennek örvendek, Brigi. Inkább érdemben válaszolt, vagy inkább formálisan?

    VálaszTörlés
  5. Érdemit.Kijavította a szerződésmódosításra irányuló kérelmemet, amit már elküldtem az AXA nak. Ha elutasítanak nyilvánosságot javasol.Pozitív visszajelzésként éltem meg, hogy nem sokat kellett javítani. Erőt adott ahhoz, hogy ha az anyagi krízisen túljutunk, befejezzem az egyetemet, Úgy érzem, nekem ezt kell csinálni, harcolni a jogtalanság ellen.

    VálaszTörlés
  6. Brigi, ha Te úgy érzed, ezt kell csinálnod, akkor én biztos vagyok benne. :-)
    Nagy hiány mutatkozik igazságot szerető jogászokban. Javítani kell az arányt. :-)

    VálaszTörlés