Blogarchívum

2009. július 26., vasárnap

Nem alakul párttá - Válasz a levelet író Sz. Andrásnak!

Bene Gábor: Válasz az elbizonytalanítóknak!
2009.07.25, 19:57 Nemzeti Hírháló

    "Tegyünk a megosztottság ellen, s a magyarság nemzetté szerveződésért!"

    A barikád.hu internetes honlapról küldte el számomra az alábbi levelet Ballán Mária. A szokásos naivitás és a sugallt szalámitaktika mellett, több meglepően érdekes kérdés is is szerepel itt, s ezért ragadtam azonnal tollat. Persze nekem nincs semmilyen tisztségem a Magyarok Szövetségében, s nem is tudok arról, hogy valakinek lenne ilyen. Talán éppen ezért érzem feljogosítva magam a válaszra, amelyet teljesen a saját nevemben teszek, mint a Nemzet tagja. (A magyar politikai nemzetnek ugyanis minden tisztességes "hungarus" tagja: pártfüggetlenül.)

    Íme az "elbizonytalanító" levél és felvezetője:

    "Olvasónk szerint a Magyarok Szövetsége párttá fog alakulni! Válaszokat vár a nemzeti oldal!
    Olvasói levelet ritkán szoktunk vezércikkbe rakni, de a kedves olvasó levele bennünket is megdöbbentett. A felvetett kérdéseire pedig mi is válaszokat várunk, ahogy valószínűleg az egész nemzeti oldal is.

    Tisztelt Szerkesztőség!

    Borsod megyei hazafias érzelmű ember vagyok, aki nagyon várja már, hogy végre a nemzeti oldal vezesse az országot, ne narancsos vagy szegfűs hazaárulók. A gyermekeim már nagyok, kiröpültek, így a feleségemmel együtt egyre több időnk jut arra, hogy politikai kérdésekkel foglalkozzunk. Olvasom az újságokat (Magyar Jelent, Nemzetőrt, Magyar Világot) és az interneten is követem az eseményeket. Nem vagyok semmilyen pártnak a tagja, sőt szervezetnek sem. Júniusban a Jobbikra szavaztam, de egyúttal nagyon szimpatizáltam a Magyarok Szövetsége nevű civil kezdeményezéssel is. Egészen mostanáig. Addig, amíg meg nem ismertem, hogy mik is valójában a terveik. Most el vagyok bizonytalanodva, és napok óta alig alszom.

    Az egyik ismerősömmel beszéltem (a nevét nem akarom megmondani, de a megyei MSZ egyik vezetője), aki elmondta, hogy nemrég volt vezetőségi ülése a Magyarok Szövetségének, és meghatározták a jövőbeni terveiket. Eszerint a Magyarok Szövetsége nemsokára párttá fog alakulni!!! A hír teljesen ledöbbentett. A barátomnak ezt igyekeztem nem kimutatni, mert nem akarom, hogy a viszonyunk megromoljon, de rettenetesen fel vagyok háborodva.

    Könyörgöm! Miért kell minden jó kezdeményezést elrontani?! A nemzeti oldalon van végre egy párt, a Jobbik, amelynek komoly esélyei vannak arra, hogy az országot irányítsa politikai szinten. A civil szférában megjelent a Magyarok Szövetsége, amely nagyszerű kulturális és hagyományőrző misszióba kezdett. Ez így volt jó. Miért kell ezt elrontani???
    Vukics úr és más Magyarok Szövetsége vezetők! Ugye tudják, hogy ha párttá alakulnak, akkor azzal megosztják a nagy nehezen végre létrejött nemzeti oldalt? Mert az Önök szervezete nem az MSZP-től, nem a Fidesztől és nem az MDF-től fog szavazókat elvenni, hanem a Jobbiktól? Nyugtassanak meg, hogy nem ez a céljuk! Nyugtassanak meg, hogy valóban azok, akiknek eddig hittem Önöket! Nyugtassanak meg, hogy nem az MSZP vagy nem a Fidesz által létrehozott szervezetről van szó, amelynek az a célja, hogy a Jobbikot meggyengítse, ezzel megakadályozza, hogy végre bekerüljön egy olyan párt az Országgyűlésbe, amely a Szent Korona-tan alapján politizál! Megdöbbenéssel olvastam a Magyar Jelen legújabb számában, hogy Vukics úr a Nemzetvédelmi Egyetemen tanít, és a Gyurcsány-kormány léptette elő a honvédségnél századosból őrnaggyá. Igaz ez??? Nyugtassanak meg, hogy nem kell újra csalódnom! Ugye Önöket nem küldték?

    Könyörgöm Önöknek, ne alakuljanak párttá! Maradjanak azok, akiknek elindultak, egy civil szervezetnek. Arra ugyanis szükség van, de egy újabb pártra nincs. Most minden tisztességes magyar embernek a Jobbik mögé kell állnia. Tudom, hogy én csak egy senki vagyok. Lehet, hogy sok dolgot nem tudok, nem látok. De gyermekeim vannak és talán nemsokára unokáim is születnek. Itt Borsod megyében. Nem szeretném, ha elvennék tőlük az országukat. Az országunkat. Ugye, Önök sem?

    Tisztelettel és nagy aggodalommal:
    Sz. András
    barikád.hu

Válasz a levelet író Sz. Andrásnak!

"Tegyünk a megosztottság ellen, s a magyarság nemzetté szerveződésért!"

Szeretném önt megnyugtatni, s kérem figyelmesen olvassa el soraimat!
A Magyarok Szövetségének alapítása - nem csak hagyományőrzés céljával - igen régi. Valamikor Árpádék alapították, akik Szkíta szokás szerint vérszerződést kötöttek, s ez a szövetség igen jól működött sok-sok évszázadon át, egészen 1945-ig. Akkor valami nagyon elromlott és azóta sem akarta senki visszaállítani az eredeti célok szerinti szerződést. (Legkevésbé a politikai pártok!)
Igaz ugyan, hogy Széchenyi István már a reformkorban is kimondta a lényeget: "a pártoskodás megosztja a nemzetet", de ezt valahogyan nem akarja érteni a lakosság. Az is tény - hiszen magam is hallottam sok alkalommal Vukics Ferenc szájából -, hogy:" az MDF is azzal rontotta el a Nemzet képviseletének lehetőségét, hogy párttá alakult!"
Mindezek persze nem jelentenek semmit. Ez viszont, amit ön írt, hogy: "egyik ismerősömmel beszéltem (a nevét nem akarom megmondani, de a megyei MSZ egyik vezetője), aki elmondta, hogy nemrég volt vezetőségi ülése a Magyarok Szövetségének, és meghatározták a jövőbeni terveiket" ez bizony nagyon is árulkodó.

Egyrészt nincs megyei MSZ, mert a Magyarok Szövetsége közösségeket azaz nemzetet épít és nem szervezeteket. A megyéknek viszont vannak szervezői, de azok nem vezetők, legfeljebb - az önkéntes szervezői munkában - elöljárók. Másrészt a Magyarok Szövetségének "vezetőségi ülése" sem volt, mert amint már említettem nincs vezetősége. (Ezek a kategóriák valóban a pártokra jellemző, ám az önkéntes szervezők a nemzetet szervezik, ami szövetségnek szövetség ugyan, de nem párt.) Az viszont igaz, hogy soha többé nem akar a Magyar Nemzet biankó csekket adni egyetlen párt, egyetlen képviselőjének sem! Az is igaz, hogy ez a szövetség szeretné a pártfegyelem helyett a felelős területi képviselet hagyományát visszaállítani.
Nem hinném, hogy ez tisztességes pártoknak és tisztességes politikusoknak zavaró lenne, hiszen a párt is csak egy eszköz lehetne a nemzeti érdekérvényesítés területén.

Kedves András!

Arra kérem: ne bizonytalanodjon el, mert ez a célja a globalistákat kiszolgálóknak!

Aludjon nyugodtan és szavazzon továbbra is arra, akit a szavazatára méltónak tart. Vannak viták a nemzeti oldalon de ezek nem kibékíthetetlenek. Szervezze inkább a közösségeket, békítse össze azokat, akik - valószínűleg érzelmi vagy hiúsági alapon - békétlenkednek. Ma nincs helye a magyarok közötti békétlenkedésnek!

Ne adjon hitelt annak - bizonyítékok nélkül -, hogy a Jobbikot idegenek pénzelik, Patrubány ügynök, s Vukics Ferencet az NBH küldte. (Ez a megosztást szolgálná.)

Olvassa továbbra is a Magyarok Szövetségének a honlapját, a Kárpáti Harsonát, a Nemzeti Hírhálót, a Honlevelet, a Kossuth tér 2006 újságot, stb. és inkább onnan szerezze be az ismereteit, s ne névtelen "ál - vezetőktől".
Álmában pedig beszélgessen azzal, aki elbizonytalanította. Mondja meg neki, hogy jelentse nyugodtan a megbízóinak: a politikailag szervezett népet nemzetnek hívják és nem pártnak! S azok, akik önkéntesen belekezdtek - az 1945-től megcsalt, kifosztott, erkölcstelenné alázott nép - nemzetté szervezésébe, azok bizony veszélyesek!
De csak a nemzetellenes hatalomra!
Ami pedig a névtelenséget illeti.
Én sem akarom elmondani a nevemet, ezért inkább leírom ide:

Honfiúi szeretettel: Dr. Bene Gábor S.
A Kárpáti Harsona munkatársa és a MNB2006 tiszteletbeli elnöke.

12 megjegyzés :

  1. "Egyrészt nincs megyei MSZ, mert a Magyarok Szövetsége közösségeket azaz nemzetet épít és nem szervezeteket. A megyéknek viszont vannak szervezői, de azok nem vezetők, legfeljebb - az önkéntes szervezői munkában - elöljárók. Másrészt a Magyarok Szövetségének "vezetőségi ülése" sem volt, mert amint már említettem nincs vezetősége. (Ezek a kategóriák valóban a pártokra jellemző, ám az önkéntes szervezők a nemzetet szervezik, ami szövetségnek szövetség ugyan, de nem párt.)"

    Ebbe jól belekeveredett:-))

    VálaszTörlés
  2. Lehet, hogy az én fejemmel van baj, de nekem érthető.
    Nem politikai párt akar lenni.
    (Remélem)

    VálaszTörlés
  3. Vigyázat! Az SZDSZ is szövetség és mégis párt. Bele lehet zavarodni.

    VálaszTörlés
  4. Jajj, Anyuschom, ne idegejjjééé'
    Hogy lehet a kettőt egy napon említeni?!
    Jó, tudom, rövidesen éjfél jön...

    VálaszTörlés
  5. "Lehet, hogy az én fejemmel van baj, de nekem érthető.
    Nem politikai párt akar lenni.
    (Remélem)"

    Érthető, csak annyira meg akarja magyarázni....
    "A megyéknek viszont vannak szervezői, de azok nem vezetők, legfeljebb - az önkéntes szervezői munkában - elöljárók."
    Tehát vezetők, mert az elöljáró az ugye vezető:-))

    Én is remélem.

    VálaszTörlés
  6. Ez egy őrület. Én megértem a honfitársamat.

    VálaszTörlés
  7. A RMDSZ is szövetség, nem párt, be sincs jegyezve mint párt. :-D

    VálaszTörlés
  8. Mi a fene?!

    Megjegyzem, szerintem ez inkább olyan "népfrontos" szerveződésnek tűnik, de ennek a kifejezésnek rossz a csengése.
    Azon kívül alapjában véve pártnak lenni nem bűn, csak mostanára nagyon devalválódott ez a kifejezés is. Éppen ez a "bája", hogy nem politikai párt.
    Olyasmit érzek a velük szembeni idegenkedésben, mint amikor az mondják a liberálisok, hogy "az egyház ne foglalkozzon politikával." - miközben a politika folyamatosan foglalkozik az egyházakkal, és mindig azok rovására.
    Amíg elvileg tilos kalákázni is, és adóköteles az is, ha a szomszéd Juli néni kertjét kigazolom, mert neki már fáj a dereka - no, addig én inkább a Magyarok Szövetségének adok hitelt, mint a hivatásos politikának.

    VálaszTörlés
  9. Szerintem is több szükség van nemzetépítésre mint politizálásra.

    Amíg jól és helyesen teszik semmi kifogásom ellenük.

    VálaszTörlés
  10. Ez nagyon világos beszéd. Csak az nem érti, aki nem akarja érteni. Aki ellenséget lát az MSZ-ben.

    Mindenki azt mondta: legyek türelmes, előbb-utóbb úgyis a többség ráébred, hogy nem a politika terén lehet megoldani a magyarság legsúlyosabb kérdését. Legyek türelmes....Megpróbálok.

    Pedig mennyire nem tudok az lenni, amikor valami annyira egyértelmű, annyira pofon egyszerű, annyira világos, mint EZ itt.
    De az emberek csökönyössége, szűk látóköre sajnos nagyon nagy úr....Szóval: várok.:-(((

    VálaszTörlés
  11. Mindig is tudtam, hogy Te vagy az "én emberem";-))
    El sem tudom mondani Neked, mekkora megkönnyebbülést jelent számomra, amikor Veled beszélhetek olyan dolgokról, amiket más nem ért.(MErt nem is akar érteni.)

    A másik ilyen terület a vallás. Neked azt sem kell magyaráznom, mindent tudsz, és értesz...Tudod, hogy amikor a legjobban elcsüggedek, és Veled "beszélgetek" itt, az számomra felér egy energia bombával, Ólevendula? Mert ilyenkor rádöbbenek: mégsem vagyok egyedül:-)

    Köszönöm, örülök, hogy megismerhettelek.(Tudom, mondtam már párszor, és még fogom is, szerintem.)

    Nem jó egyedül lenni a "furcsa" gondolataimmal:-)))

    VálaszTörlés
  12. Nahát, Csengele! Valami csodák csodájára, most került elő az inboxban ez a hozzászólásod! :-O
    Köszi!!! :D
    Talán a "termőföld" teszi, hogy összecseng a gondolkodásunk?
    Nekem ezek a dolgok így kézenfekvők - mint Neked. :-)

    VálaszTörlés