Blogarchívum

2009. május 24., vasárnap

Tej


2009. március 6. 00:00

 
Csermely Péter
Nem értem ezt a nagy pánikot, drága, megrendült Albán Úr, illetve az biztos, hogy az Orbán Viktor gerjeszti. Nincs semmi baj, válság sincs, csak a Fidesz támadásba lendült. Én kezdettől nem értem, hogy például miért baj, hogy az euró mindennap drágább. Nekem nincs itthon egy euróm sem, és nem még soha nem hiányzott. Ha drága, akkor nem kell venni. Ha sokáig nem veszünk, akkor olcsóbb lesz. Ha én kimegyek a piacra, és látom, hogy ezer forint egy liter tej, akkor nem veszek, bár ezt csak példaként hoztam fel, nem szoktam tejet venni, mert inni rossz, mosakodni meg büdös. De mondjuk, aki vesz tejet. Ezer forintot nem fog érte adni senki, és tehát hamarosan lemegy az ára. Akkor lehet venni. El van itt terjesztve alapvetően a Fidesz érdekei végett, hogy mekkora nagy tragédia az euró. Hát aki ilyen sok pénzért adja, az vigye máshová, aztán majd akkor jöjjön viszsza, ha enged még egy kicsit a feléből. Ennyi, aranyos Albán Úr, ez az alapvető vásárlási ismeretek. A másik, amit hallottam, hogy valami Fitch nevű minősítő azt állítja, hogy Magyarországon most rosszabbul mennek a dolgok. Szerintem az ilyen beszólásokért a Fidesz fizeti az illetőt, mert ha csak magától mondja, akkor én ezt egy disznóságnak tartom. Én sem érek kevesebbet, mint ez a Fitch, de eszem ágában sincs kijelenteni, hogy, teszem azt, Kanadában szörnyű az élet, menjen onnan mindenki. Ami sokkal borzasztóvá teszi a dolgot, hogy én utánanéztem ennek a Fitchnek. Kérem, Albán Úr, ez egy náci ember. Itt van, a lexikonból, olvasom magának. Hogy tehát: Werner von Fritsch, német tábornok, aki 1934-ben a német hadsereg főparancsnoka lett. Tessék. Hogy nem szégyelli magát az ilyen, hogy ahelyett, hogy csendben meghúzná magát, még van bőr az arcán beleszólni a Magyar Kormány dolgaiba. Egyébként ezért is fontos, hogy a Gyurcsány Ferenc Miniszterelnök Úr ilyen lendülettel harcol a fasizmus ellen, legalább az ilyen sötét alakoknak elveszi majd a kedvét a véleményüktől. Tessék, drága Albán Úr? Hogy ez nem az? Más a nevük? És különben sem az? Igen, tényleg lehet, hogy nem az, mert nem egészen stimmel a név, meg ez a náci katona, most értem oda a lexikonban, már régen meg is halt. De akkor is, aranyos Albán Úr, lehetne ő is! Ugyanazt mondaná most ő is! Ezt kellene kommunikálni, hogy milyen bűnös figurák becsmérlik a Magyar Kormány cselekvését! Mert így sajnos termékeny talajra hullik az Orbán Viktor tevékenysége, mindenhol azt hallom a lakosságtól, hogy a Gyurcsány Ferenc Úrral mihez tudnának kezdeni, ha a kezük közé kerülne, hát én azt nem is fogom itt elmondani, olyan rémes állásponton van némelyik. Én próbálom néha védeni Őt, de olyankor tépkedik a galléromat, úgyhogy gyorsan elhallgatok. Most újabban az van, hogy a nagy, közös Európában nem fogadták meg a Gyurcsány Ferenc tanácsait, erről írnak a sajtók, és az Orbán nyilván tébolyultan hahotázva olvassa ezeket. És akkor mi van, rokonszenves Albán Úr? Ha nem fogadták meg a Miniszterelnök Úr javaslatait? Hát majd megbánják. Majd jön még ide az a híres Európa, hogy akkor hogy is tetszett mondani a Gyurcsány Úrnak? Komolyan mondom, drága Albán Úr, szeretném látni az arcukat, amikor besündörögnek.

Lejegyezte: Csermely Péter

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése