Blogarchívum

2009. május 24., vasárnap

Művész


2008. szeptember 26. 00:00

 
Csermely Péter
Évek óta harcolok a Fidesz ellen, könyörületes Albán Úr, és meg kell mondanom, hogy jelentős eredményeket értem el ezen a téren, mert például egyszer sem szavaztam rájuk, és másokat is rendszeresen óva intek ettől. Akkor utáltam meg őket, amikor jött a hír, hogy pofátlanul megalakultak, még ma is felháborodok, ha eszembe jut, drága, gyengéd Albán Úr, hogy mire nem képesek ezek az alakok, főleg az Orbán Viktor. Azóta a sarkukban vagyok. Művészi alkotásokat szoktam létrehozni az Orbán Viktor rovására. Ha engem kérdez, kortárs alternatív művész vagyok, de csak ha engem kérdez, mert ha mást, azt én nem hallom. Azért kortárs, drága Albán Úr, mert még élek, ugyebár, és azért művész, mert művészi tárgyakat cselekszem. Az alternatívság azért van benne, mert igazi művész nem tudok lenni, mert ugyanis semmi érzékem a rajzoláshoz, festéshez, és kövek meg fák formára kaszabolásához, meg hát egyáltalán nem érdekel a dolognak ez a része. Igazság szerint nem is értem az igazi művészeket. Vegyünk egy szobrászt, aki, mondjuk, csinál egy szobrot egy rókáról. De minek?, kérdem én hangosan. Az erdők tele vannak sok ezer igazi rókával, miért kell még egy pluszban, ráadásul kőből? Na, mindegy. Szóval, mint mondám, csak alternatív alkotó lehettem, azt nem olyan nehéz csinálni, meg az is benne van, hogy aki nem érti a művet, akkor ő a hibás, nem én. Művésznevem is van, mégpedig Sándor. Valójában Gábor vagyok, tehát ez benne a csavar. Ahogy múlik az idő, már rájöttem, hogy nem igazán húzóerős művésznév, de más nem jutott az eszembe, amikor kitaláltam, most meg már késő. Tehát a Fidesz. Nem bírom őket, aranyos Albán Úr, mit mondjak még? Nem vagyok a szavak embere, ezért inkább csináltam egy erőteljes kompozíciót a múlt héten. Bepaníroztam a liftet. Az volt a mű üzenete, hogy az érzéketlen társadalom a felelős, kiváltképp az Orbán Viktor nevezetű része. Sajnos utolért a minden jelentős művészek sorsa, nagyon mérgesek voltak rám a házbani lakók, mert a prézli beleesett a hajukba. Egyedül a földszinten élnek jóérzésű emberek, ők nem törődtek vele. Sok ilyen alkotásra lenne szükség, szellős kis Albán Úr, mert nincs mit tenni, előbb-utóbb választás lesz. Mindennek erről kellene harsognia, a művészet erejével is rombolni lehet a Fideszt, amely tolvaj disznók gyűjteménye, amint azt valamennyien tudjuk, nem kevesen éppen Öntől, csodálatos Albán Úr. Hát, én megteszem a magamét. Most is dolgozom egy szép művön, az lesz a mondanivalója, hogy fel kell lépni a Fidesz megosztó törekvései ellen. Egy pingpongasztalt másoltam le, azzal az eltéréssel, hogy körben egy centivel nagyobb az asztal, tehát ha valakik játszanak rajta, akkor az egy centivel nagyobb széle miatt nem lehet csusza a partiban, ami amúgy bosszantó tud lenni. Sokan el fognak majd gondolkozni ezen, drága, fennkölt Albán Úr, és eközben hat rájuk az alkotás üzenete is, mert hát ezért készült, hogy kifejezze a Fidesz gonosz lényét.

Lejegyezte: Csermely Péter

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése