Blogarchívum

2009. május 24., vasárnap

Megfigyelés


2008. szeptember 19. 20:55

 
Csermely Péter
Ha valamikor, hát most nagy szükségem van magára, vitaminokban gazdag Albán Úr, hiszen rettegéses borzongással próbálom megérteni a baljós jelet, miszerint a kedves kis Dávid Ibolya Örökké Elnök Asszonyt figyelték valakik, amikor elment bevásárolni. Szörnyű cselekmény ez, aranyos Albán Úr, illetve nem is biztos, hogy annyira szörnyű, de viszont mindjárt kiderül a megítélés. Leírtam ide sorba, amik lehetnek. Hogy például nem is igaz, hanem ő találta ki. Vagy a másik MDF-es akart elnök lenni azzal a programmal, hogy ő tudja, merre járt Dávid Ibolya, amikor azt mondta, hogy nem ott volt. Vagy talán a Szilvásy György Titokban Lévő Miniszter Úr figyelte védelmi aggódásból, hogy nehogy baja essék, mielőtt felelős módon megszavazza a költségvetést. Vagy a Csányi Bankár Úr volt kíváncsi, hogy elmegy-e a postára, befizetni a részleteket. Esetleg pedig a Fidesz is lehetett, hogy ártson neki, hiszen nekik ez a legfontosabb, mármint az ártás maga. Ezeket írtam le, sorsdöntő Albán Úr. És akkor most szomorú előérzettel várakozva kérdezem magát: mi az én véleményem erről? Tessék? A Fidesz? Na igen. Tudhattam volna. Nahát, ez a Fidesz! Hát persze! Egyébként én is erre gondoltam először, csak mégis, vizsgálódni kellett. Meg vagyok rendülve. Ezzel el is dőlt, szörnyű tett ez, drága Albán Úr, ármányos merénylet ifjonti Köztársaságunk virágzása ellen. És nem az egyetlen. Szerintem ugyanis engem is figyel az Orbán Viktor. Képzelje, időnként beleszólnak a telefonomba. Igaz, eddig főként az szólt bele, akit felhívtam, de előre félek, hogy egyszer majd a Kövér László fog felbődülni a vonalban, miszerint menjek csak ki a kamrába szögért és kötélért. Nem is tartok itthon ilyeneket, pont ezért. Néha hiányzik a szög, de akkor inkább ragasztok, az nem bír el engem. Meg mintha követnének is a Fideszesek, legalábbis többször előfordult, hogy amikor sétáltam a járdán, mások is jöttek abba az irányba. Veszélyes hely lett ez az ország, különös kis Albán Úr, mióta az Orbán Viktor világra jött, semmi nem olyan, mint kellene lenni. Képzelem, milyen gépeik lehetnek otthon a Fidesznek, hogy a befolyásos Csányi Urat ki tudják hallgatni. Szerintem ebből van a pénzük a hazudásos kampányokra a Gyurcsány Ferenc Elnökminiszter Úr ellen. Mert a Csányi Úr bizonyára sok olyat mond a telefonba, hogy akkor most ezt kell megvenni, vagy amazt kell eladni, közben a megfigyelő Fidesz nyilván jegyzetel, és utána maga is vesz és elad. Nincs ezekben semmi gátlás, drága Albán Úr, le kellene csukni mindet, plusz a Fodor Gábort, aki egykutya. Bár én hallgatnám a Csányi Urat! Csak nekem nincs ilyen gépem, legfeljebb fülelhetek a vonalba, hogy hátha összekapcsolnak a Csányi Úrral véletlenül. Jó lenne megtudni, hogy mikor adjak el valamit a tőzsdén. Van itt egy régi teáskanna, lehet, hogy az néha sokat ér. Általában ugyan nem, mert dísznek tartom, meg még zoknik is vannak benne, hogy valami hasznát azért vegyem. Na mindegy. Azért még elmondom, hogy hálátlan egy nő ez a Dávid Ibolya. A Kormány megvédte őt a Fideszes pribékektől, ő meg még szavaz egyet a Gyurcsány Ferenc Úr feloszlatására. Hát mit képzel? Haszontalan teremtés. Persze, a nők mind egyformák, régebben én is ismertem egyet, az is pont ilyen volt. De mégis azért, ez már szemtelenség. Majd a Szilvásy Úr legközelebb ne is mentse meg a figyeléstől, jut eszembe, meg sem köszönte, pedig milyen jól jött neki.

Lejegyezte: Csermely Péter

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése