Blogarchívum

2009. május 24., vasárnap

Duett


2008. augusztus 29. 00:00

 
Csermely Péter
Nehéz kenyér, ami a Gyurcsány Ferenc Főminiszterelnök Úrnak jutott, drága Albán Úr, én képeslapokat sem tudnék havonta újat írni, nemhogy országos programokat. Már ebből is látszik, hogy micsoda esze van, zokognak a könnyeim, amikor meglátom a fejét, amivel kigondolja a sok okos reformot. Itt van, Albán Úr? Megszakadt, ez is a Fidesz műve lehet… másrészt viszont fel kell hozni az Orbán Viktor személyes felelősségét, amivel a Magyar Gárdát létrehozta a Baloldal ellen, mert a Köztársaság létére tör, a weimari Németország példája révén. Aranyos Albán Úr, én naponta már többször is képes vagyok aggódni emiatt, pedig pár hónapja még csak akkor aggódtam, amikor erre külön felhívták a figyelmemet. Halló!? A fene van ezzel a vonallal… na végre, hogy visszajött közém, kedves, illatos Albán Úr, mert rengeteg, amit még mondanék a programról. A Gyurcsány Ferenc Úrban az a legcsodálatosabb, ahogy adót csökkent. Ezt ő nagyon tudja. Ezt már csak úgy lehetne fokozni, ha jégen csinálná, és az Edvin Marton Úr hegedülne hozzá, miközben együtt siklanak. Az Orbán Viktor, a Tolvaj, ahogy mi itt röviden emlegetni szokjuk, életében nem írt ennyi programot, mint a Gyurcsány Ferenc Úr pár év alatt. És ezekben annyiszor csökkentette az adót, hogy nem lennék meglepve, ha már nem is lenne adó egyáltalán. Nem tudom, mert én elvből nem fizetek ilyeneket, de jobb érzés azt olvasni, hogy megint csökken. Olyan furcsán hallgat, Albán Úr, pedig lelkendezni szokott, amikor ilyeneket mondunk. Itt van?… nem lehet tovább hallgatni, hogy Turul alakú szobrok lepik el az országot, szép, szigorú Albán Úr, mert el leszünk vive. Minden demokratának oda kell menni a gyűlésre, és hitet tenni, hogy az Orbán Viktor egy gazember, mert uszít és tör, ráadásul ez utóbbit a hatalomra teszi. Ilyenkor hol van a Sólyom László? Az is pont ilyen, mint a gyújtogatók, csak ő nem meri lengetni utcán a fasizmus zászlót, mert még gyáva is hozzá. Hall engem, drága Albán Úr? Csak mert egy ideje nem göcög olyan egyetértően. Süket ez a vonal, ez is a nácik miatt van!… Én vagyok! Igen, megint! Csak még pár szót az adókról! Nagyon meg fog gazdagodni az állami költségpénztár, a Gyurcsány Ferenc Úrnak köszönhetően, ugyanis tehát a Miniszterelnök Úr képes úgy csökkenteni az adókat, hogy voltaképpen megemeli őket. Hát kérem, tiszta kis Albán Úr, ez a nagypolitika. Erre csak a legnagyobb Baloldali Politikusok képesek, és köztük is inkább csak Gyurcsány Ferenc. Én szívem szerint kimondanám, hogy fizessen emelt díjú adót minden csirkefogó Fideszes, minekünk meg ne kelljen, csak hát tudom, hogy ezt a legvégére tartogatja a Párt, fő kampányi fegyvernek. De jó úton haladunk, na, szóljon már valamit, drága Albán Úr! Megint elment, de erről most már feljelentést fogok írni!… én már odáig jutottam, hogy ugrásra kész bőrönddel állok az ajtó mögött, hogy amikor berontanak ide a Fideszes Hordák, azonnal elszaladjak. De ez nem állapot, hogy nem lehet békésen élni a Baloldali Kormány védelme alatt, mert az Orbán Viktor mindent tönkretesz, amihez csak hozzányúl a ragadós mancsával. És még választást akar, minél előbb! Hát majd akkor lesz választás, amikor megint a Haladó Erők nyernek, előbb nem! Tudom, hogy ez nem mostanában lesz, ezért is kell kijelentenünk, hogy addig viszont ne tovább! Itt van még, Albán Úr? Egyáltalán, figyel rám valaki?!

Lejegyezte: Csermely Péter

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése