Blogarchívum

2009. január 20., kedd

Arcképcsarnok R - W




9 megjegyzés :

  1. Tisztelt olevendula:Meg ne haragudj kérlek,de hogy ő mit keres itt a Nagyok között azt nem igazán tudom elképzelni.Ha nem csal az emlékezetem pont Ő jelentette ki hogy betegesen kedveli Gyurcsányt.....és hogy szeretné megismerni......Remélem összejött neki-:)Mind ezt akkor mondta amikor megnyerte a döntőt vagy elődöntőt ha jól emlékszem.Bocsánat hogy megemlítettem.Csaby

    VálaszTörlés
  2. Csaby, ez komoly???!!! Betegesen kedveli Gyurcsányt???!!! :-O
    És hogy mi mennyire szurkoltunk neki...!
    Egy-két napig fenthagyom, hogy érthető legyen a hozzászólás, aztán levele!
    Kösz, hogy szóltál.

    VálaszTörlés
  3. Remélem nem csal az emlékezetem,és nem beszéltem süketséget.Esküdni mernék hogy ő mondta.....Úgy emlékszem össze is hozták neki a találkozót.

    VálaszTörlés
  4. Kedves Olevendula! Egy eltévedt mondatért ne száműzd Magdit.
    Ki tudja, nem e bulvártrükk volt az is.

    VálaszTörlés
  5. Drága ancibo:Az az eltévedt mondat nem eltévedt hanem riportban hangzott el online.És nem bulvártrükk volt kérem........Én is neki szurkoltam......de ez után véleményem lett....sory

    VálaszTörlés
  6. Az gáz... Hát már mindenkiben csalódnom kell?

    VálaszTörlés
  7. "betegesen kedveli Gyurcsányt.."

    Szabatos...:-D

    Ilyesmit ép elmével nem tenne normális ember. :-D

    VálaszTörlés
  8. Aludtam egyet az arcképcsarnok témájára, és úgy döntöttem, hogy mindet meghagyom, ugyanis nem mind tartozik a kedvenceim közé, akiket föltettem. Igaz, hogy Rúzsa Magdira történetesen éppen nem gondoltam, de azért meglehetős pusztítást kéne végrehajtanom ebben a képtárban, ha csak a kedvenceimet hagynám meg.
    Szóval: tűrjetek, kedves barátaim. :-D
    Természetesen nem haragszom meg, ha egyik-másik nem szimpatikus Nektek. :-D

    VálaszTörlés