Blogarchívum

2008. november 1., szombat

Fények




11 megjegyzés :

  1. Nem vagyok piromániás, de szeretem nézni a tüzet, a lángokat.

    VálaszTörlés
  2. Szeretem én is a fényeket, a gyertya lángját. Ilyenkor különösen sok gyertyát gyújtok.

    VálaszTörlés
  3. A hangja is barátságos. Gyerekkoromat idézi, mikor vidéki rokonoknál laktam. A tűz, és petroleumlámpa fénye vetett csak árnyakat.

    VálaszTörlés
  4. Nincs is annál szebb, mint a tűz fénye.
    Mi tavasztól őszig rendszeresen sütünk, főzünk vagy csak egyszerűen rakunk esténkét egy tábor tüzet.
    Nagyon jó nézni és hallgatni a hangját...

    Emlékek...
    Gyermekkorom óvodai, iskolai szüneteit mindig Zebegény és Márianosztra között (B-Szob, a Börzsöny lábánál) egy tanyán a Nagymamáméknál töltöttem. Nem volt villany és Ők is petróleum lámpával világítottak, soha nem felejtem el, nagyon szerettem ott lenni.
    Ha tehetném szívesen élnék ott ma is.

    VálaszTörlés
  5. A tábortűz valahogy annyira hozzátartozik az ember teljességéhez, mint a víz, vagy a levegő.
    Tábortűznél valahogy minden szebb.

    VálaszTörlés
  6. Én ezt a képet azért szeretem, mert olyan, mintha szárnya volna a napnak.

    VálaszTörlés
  7. Ez volt Lajdi Tamásnak is a kedvenc képe.

    VálaszTörlés
  8. Tényleg? Hogy örülne Katicabog, ha olvasná.

    VálaszTörlés
  9. Tintafolt-teszt
    Kölcsön vettem R-day Ötsike egyik képét.
    Ki mit lát benne?

    VálaszTörlés