Blogarchívum

2008. július 9., szerda

DOBOGÓ: KÉRÜNK MINDENKIT TÁMOGASSA A MADJAR-MAGYAR KURULTAJT!

 KÉRÜNK MINDENKIT TÁMOGASSA A MADJAR-MAGYAR KURULTAJT!


2008. augusztus 7-10-ig az elmúlt évtizedek legfontosabb eseményére kerül sor Kunszentmiklóson.

A kazakisztáni madjar törzs vezetése meglátogatja régen elhagyott magyar testvéreit Bösztör pusztán, Baján-kagán feltételezett sírja mellett.

Ezt a nagyszabású rendezvényt a BARANTA szövetség szervezi és rendezi. Rengeteg költséget magukra vállalva, pusztán nemzettudatból, a magyarság sorsa iránt érzett felelősségből teszik a dolgukat. Ám anyagi lehetőségeik végére értek.

Barátok és áldozatkész emberek elkészítettek egy gyönyörű pólót a rendezvény logójával és azzal a felirattal hogy: "MAGYARNAK LENNI BÜSZKE GYÖNYÖRŰSÉG!"
Ezeket a pólókat most 2000 Ft-os áron a KÉT HOLLÓS KÖNYVESBOLTBAN meg lehet vásárolni. (vagy postázni tudjuk, utánvéttel)
Aki ezekből a pólókból vásárol a teljes összeggel támogatja a KURULTÁJ létrejöttét.

Készültek autóra ragasztható, Kurultajt reklámozó matricák. Az 1.000 Ft-ba kerülő matrica teljes árát a Kurultaj szervezésére fordítják.
A matricák megvásárlásával és felragasztásával nem csak anyagilag segítheti a Kurultaj megrendezését, hanem hírét olyanokhoz is eljuttathatják, akikhez a magyar média hozzáállása miatt eddig még nem jutott el!!!


ÁLLJON ITT EGY LEVÉL EGY MADJAR TÖRZSBÉLI ASSZONYTÓL, AKI MÁR TALÁLKOZOTT TESTVÉREIVEL:

Asszalajmalejkum, Üdvözletem Önökhöz,
Kedves Rokonok!


Az összes magyar rokonoknak, családjaiknak, minden magyarnak tiszta szívből küldöm üdvözletemet. Mindenkinek kívánok jólétet, minden jót.
Oroszul írok, hogy könnyebben lefordíthassák, de ha módjukban áll kazak nyelven olvasni, örömmel írnék anyanyelvemen.
Az élet már régen megtanított engem arra, hogy ne higgyek el mindent, ami körülöttem végbemegy. Ezért, amikor elmentem a színházba [Arkalik, 2007.július 10. - AI], hogy Önökkel találkozzam, ezt közömbös lelkülettel tettem. Amikor a gyermekek már bementek a színház előcsarnokába, Önöket még nem láttam. Az Önök lelke lelkemhez simult, én pedig sírva fakadtam. Patakzottak könnyeim. Elerőtlenedtem. Mostanáig is érthetetlen számomra, mi történt velem akkor. Mintha kettéváltam volna. Lelkem Önökhöz szakadt ölelésre. Türelmetlenül, de tehetetlenül tűnődve álltam az emberek között. Nem foghatom föl hogyan, milyen nemzedék által, de pontosan éreztem azt, hogy Önök valóban rokonaim. Közép-Ázsiához köt mindenki, akit ismerek. Kik azok, akiknek még utóda vagyok? Kiknek a vére folyik még ereimben? Én ugyan kazak nő vagyok, de mintha muzulmán és egyben keresztény is volnék lelkileg. Érthetetlen számomra ez a lelki kettőzöttség. Önöknek is különös lehet ez.
Sok minden kérdésem volna Önökhöz, és sokat mondanék még magamról is. Ha levelet kapok Önöktől, milyen nyelven válaszolhatok? Köszönet anyámért, valamint az újságokért [A Honlevél 2007. júliusi számában közöltük az édesanyja fényképét - AI]. Szeretném megismerni a nyelvüket. Hogyan juthatnék egy kézikönyvhöz?
Családomról: 1948 szept. 9-én születtem. A fiammal lakom, akinek a neve Almaz (Gyémánt), aki 1981. június 2-án született, de már nyolc éve beteg. Szomorú valóság, de (remélem) élni fog (még ezzel a betegséggel).
Hozzon az új év mindannyiunknak sok jót, egyetértést, boldogságot, háborúmentes új évezredet, s a Szentírás (Biblia) szerint: "Az oroszlán s a bárány egymás mellett legelje a füvet."

Mindenkit ölel a viszontlátásig,


[Kazakisztán,Arkalik], 2008. jan. 31-én

Fazülova Bahotzsan


A pólót és a matricát a KÉT HOLLÓS KÖNYVESBOLTBAN lehet megvásárolni. (Bp., Kenyérmező u. 3/a, reggel 10 órától este 17 óráig)

AZ INTERNETES RENDELÉSEKET A kethollos@kethollos.hu címre kérjük a pontos postai címmel és telefonos elérhetőséggel együtt.


SEGÍTSEN, HOGY MADJAR A MAGYARRA TALÁLJON!

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése