Blogarchívum

2012. április 11., szerda

ISMERŐS ARCOK - NYERGES ATTILA ÉS FANKA DELI - A LÁNCHÍD RÁDIÓBAN

Szigorúan nyilvános

Új albummal rukkolt elő az Ismerős Arcok

Adás: szerda 14.05, szombat 23.05, vasárnap 17.05
MNO

Vadonatúj albummal lepte meg közönségét az Ismerős Arcok. A Kerítést bontok című korong apropóján Nyerges Attilát, a zenekar frontemberét faggatjuk, de tiszteletét teszi a műsorban Kőházy FankaDeli Ferenc is, aki szintén közreműködik a lemezen.

Adás: 
2012. április 11. szerda 14.05
2012. április 14. szombat 23.05
2012. április 15. vasárnap 17.05

Az Ismerős Arcok hetedik albuma a hónap elején jelent meg a boltokban, amelyet egy nagyszabású lemezbemutató koncert is követ a MOM Kulturális Központban április 14-én. A Kerítést bontok címet viselő alkotásra két évet kellett várni az előző, Lélekvesztő album után. Ez idő alatt a zenekar számos helyen lépett fel, hiszen évente közel 100-120 élő koncertet adnak. De nemcsak hazánkban bűvölik el a hallgatóságot, hanem gyakori vendégként Erdélyben, Felvidéken és Délvidéken is zenélnek. Taposták már a New York-i magyar közösségi ház padlóját, játszottak már Toronto belvárosában, és tavaly a szeles Göteborgban is nagy sikerű koncertet adtak. A Szigorúan Nyilvános adásában bemutatjuk az új album legütősebb dalait.

Szerkesztő-műsorvezető: Bizse Ferenc
SMS: 06 30 7496720
Email: szigoruannyilvanos@lanchidradio.hu


10 megjegyzés :

  1. 2012. április 14. szombat 23.05
    2012. április 15. vasárnap 17.05

    Na ezt meg is fogom hallgatni.Köszönöm.

    VálaszTörlés
  2. ISMÉTLÉS: szombat 23.05, vasárnap 17.05
    INTERNETEN: http://radio.mno.hu:8006/lanchid
    Csak emlékeztetőül. :-)

    VálaszTörlés
  3. Nekem Ők egyelőre egy kétszámos banda :s
    (Nélküled és az Andocsimáriás) nagy hiányosságom-e? :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem Ők egyelőre egy kétszámos banda :s
    (Nélküled és az Andocsimáriás) nagy hiányosságom-e? :)

    VálaszTörlés
  5. Eléggé nagy a hiányosság sajnos:))
    Kétszámos banda??
    Na ezt még életemben nem hallottam róluk....
    Érdemes lenne talán tüzetesebben megismerni ezt a zenét,és a mondanivalót pedig kiváltképp:))
    Nyerges Attila pedig egy olyan tiszta,őszinte,egészséges gondolkodású ember aki példaértékű manapság!

    VálaszTörlés
  6. azt írtam: NÁLAM és MÉG
    Ez éppen 2 kulcsszó.

    Nem a szellemiségükkel nem tudok azonosulni, hanem azzal a zenei műfajjal, amit képviselnek - pedig igazán muzikális lélek vagyok. (asszem ezt most nehezen magyarázom ki, de a Kormoránt sem szeretem meg az egészséges fejbőrt sem meg a Blues Companyt meg a Kárpátiát meg a stb...) Talán Varga B. Tamás, ő jöhet.

    VálaszTörlés
  7. Blues Companyt azt talán hagyjuk....mondjuk nem igen értem ők hogy kerültek ebbe a besorolásba:))
    Kormorán,Kárpátia,Egészséges Fejbőr,Ismerős Arcok.....
    Ezt a felsorolást sem értem igazán....
    Kormorán,Ismerős Arcok hasonló műfaj
    Egészséges Fejbőr igazi skinhead zene
    Kárpátia......ismét más,koránt sem szélsőséges:))
    Valami hiba csúszott itt a dolgokba:))


    Varga B Tamás?
    Kár hogy hangot azt nem sokat adott neki a jó Isten:))Na ha valaki akkor ő igazán kb 4 számos előadó
    Rengeteget kell dolgoznia még ahhoz hogy a negyedét elérje mint az Ismerős Arcok és a Kormorán.
    De tudom.....Izlések és pofonok:))

    VálaszTörlés
  8. Azt mondják, hogy az ÉRZÉSSEL nem lehet vitatkozni. Én nagyon szeretem az Ismerős Arcokat.
    Lellemese talán még fiatal hozzá. Szerencsére ez az állapot idővel elmúlik. ;-))

    VálaszTörlés