Blogarchívum

2011. november 13., vasárnap

Médiamegjelenések Tények, tapasztalatok, vélemények és hírek a szcientológia egyházról


2011.11.13. 10:14 Reformer

Médiamegjelenések

Címkék: szcientológia

Egyfajra köszönetnyilvánításként összegyűjtöttem, hogy melyik online média írt a filmről és a könyvről:

Heti Válasz, 3 cikk:

Exkluzív interjú: megszólal a szcientológusok egykori második embere

Szcientológus voltam - a filmről

Szcientológus voltam - interjú

Pécsi Újság:

Kiugrott és kitálal egy vezető szcientológus - VIDEÓINTERJÚ!

Mandíner blog:

A szcientológia és áldozatai

Kanizsa Újság:

Szcientológus voltam

Kuruc.info: 

"Szcientológus voltam" - interjú a szekta egyik volt csúcsvezetőjével

 

A Lánchíd Rádió Szabad Gondolat című beszélgetős műsorában pedig interjú készült velem, itt az előzetese:

„Nem egyház, hanem multinacionális céghez hasonló szervezet”

 

Ha valaki kimaradt volna, kommentben kérnék róla jelzést.


Szcientológia: objektíven és szubjektíven

A blog Bonyai Péter (Reformer) személyes élményeit, általa megfigyelt dolgokat és általa érdekesnek és fontosnak, valamint hihetőnek talált, mások által megfigyelt dolgokat tartalmazza. Ezen kívül tényszerű adatokat is leközöl a szcientológia egyházról. A blog írója nem a szcientológusokat, mint egyéneket támadja személyükben. Kizárólag a szcientológia egyház és a hozzá kapcsolódó szervezetek jogsértései, visszaélései, hazugságai és egyéb elítélendő gyakorlatai ellen kíván felszólalni.

Hol kapható a "Szcientológus voltam" c. könyvem?

Megvásárolható a kiadónál:

Heti Válasz - könyvrendelés


Előjegyezhető a Bookline-on:

Előrendelés

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése