Blogarchívum

2010. augusztus 8., vasárnap

BKV-figyelő – Alstom

http://bkvfigyelo.hu/cimke/alstom/

15 megjegyzés :

  1. Most már mernek, de hol voltak eddig? Vágták zsebre a sok suskát-ingyé.............. Rajtunk utazóközönségen meg leverték vastagon!

    VálaszTörlés
  2. Forduljunk Széles Gáborhoz: áll rendelkezésünkre.

    Kitünö buszaival. Hazai utakra - hazai buszra szálló, hazai utasoknak.

    VálaszTörlés
  3. Széles.....Pffffffffffffffffhhhhhhhhhhhhhhhh..(((((:-

    VálaszTörlés
  4. Mi bajod van Szélessel Fóti? Talán az, hogy kiváló minőségű Ikarusz buszokat gyárt és az egész világ tőlük vásárolja csak pont Demszky nem, akinek itt van az orra előtt?
    Tudod a Te bérleted sem kerülne ennyibe, ha olcsóbb és kiváló minőségű Ikarusz buszok futnának hepe-hupás útjainkon.

    VálaszTörlés
  5. Tényleg szóűba jött Széles Gábor, mint lehetőség.
    Az Ikarusz buszok mindent kibírtak már régen is. Jártak Szibériában és Egyiptomban - nem döglöttek be se hidegben, se melegben. Nálunk egyik-másik füstölt, mint egy rossz kályha, de csak néhány évtizednyi nyűvés után kezdtek szétesni.

    VálaszTörlés
  6. A régi Ikarusok fő egységei hazai gyártásúak voltak: Csepel Autó, Rába (igaz MAN licenc), stb.
    A mai Ikarus már csak nevében hazai, mivel a fő egységek mind külföldi gyártmányok: Volvo váz, Cummins motor, Allison sebességváltó, stb.
    Mindenesetre Nyugat-Európában egyetlen Ikarus busz sem fut, talán néhány volt NDK-s kivételével.

    VálaszTörlés
  7. Olyan gagyi ez az Ikarus busz, hogy "1989-ben az Egyesült Államokban IKARUS buszokat gyártó cég alakult IKARUS USA Inc. néven"
    Széles Gábor százával-ezrével tárolja gyári parkolójában, de demszkájnak az Istennek sem kellettek.

    Hiába, nincs mit tenni...

    VálaszTörlés
  8. Közpénzből (is) gazdálkodó cég csak tendereztetéssel vásárolhat autóbuszt. Az Ikarusnak (csak) nyernie kellene/kellett volna.
    Budapest utoljára 2004-2006 között vásárolt 150 db Volvo csuklós buszt. Akkor az Ikarus legfeljebb a futottak még között volt.
    Ezt megelőzően Budapest 1999-2001 között 114 db IK 412-es szóló buszt vásárolt.

    VálaszTörlés
  9. Még egyszer: ha a minöség kielégítö, magyar városokban, magyar utazóközönség alá - magyar buszt....lehetne, kéremszépen ?
    Kérdezem, szerényen...

    VálaszTörlés
  10. Az EU-s előirások szerint a beszerzést tendereztetni kell, közvetlen beszerzés nem lehetséges. A tendert viszont csak a legolcsóbb, legelőnyösebb ajánlat nyerheti meg.

    VálaszTörlés
  11. "A tendert viszont csak a legolcsóbb, legelőnyösebb ajánlat nyerheti meg."
    Akkor máris küldhetjük a soföröket, a telepröl kikanyarodni Ikarusz-buszainkkal...!

    VálaszTörlés
  12. Először is vásárlási szándék, s ha ez megvan, akkor a pénzügyi fedezet rendelkezésre állása szükséges. Ezután jöhet a tender, amelyen persze nem biztos, hogy a legolcsóbb (pl. kínai) nyer. A megfelelő minőséget megfelelő referenciákhoz szokás kötni.

    VálaszTörlés
  13. Igazságod vagyon, halaszb: a vásárlási szándék, aaaaaaaaaaaaaaaaz...

    Ha nincs, akkor....
    Egyetértek: a leggazdaságosabb és legmorálisabb bevásárlás, minden téren, minden szinten.
    Tán még emlékszünk is rá, ha volt ilyen...

    VálaszTörlés