Mi bajod van Szélessel Fóti? Talán az, hogy kiváló minőségű Ikarusz buszokat gyárt és az egész világ tőlük vásárolja csak pont Demszky nem, akinek itt van az orra előtt? Tudod a Te bérleted sem kerülne ennyibe, ha olcsóbb és kiváló minőségű Ikarusz buszok futnának hepe-hupás útjainkon.
Tényleg szóűba jött Széles Gábor, mint lehetőség. Az Ikarusz buszok mindent kibírtak már régen is. Jártak Szibériában és Egyiptomban - nem döglöttek be se hidegben, se melegben. Nálunk egyik-másik füstölt, mint egy rossz kályha, de csak néhány évtizednyi nyűvés után kezdtek szétesni.
A régi Ikarusok fő egységei hazai gyártásúak voltak: Csepel Autó, Rába (igaz MAN licenc), stb. A mai Ikarus már csak nevében hazai, mivel a fő egységek mind külföldi gyártmányok: Volvo váz, Cummins motor, Allison sebességváltó, stb. Mindenesetre Nyugat-Európában egyetlen Ikarus busz sem fut, talán néhány volt NDK-s kivételével.
Olyan gagyi ez az Ikarus busz, hogy "1989-ben az Egyesült Államokban IKARUS buszokat gyártó cég alakult IKARUS USA Inc. néven" Széles Gábor százával-ezrével tárolja gyári parkolójában, de demszkájnak az Istennek sem kellettek.
Közpénzből (is) gazdálkodó cég csak tendereztetéssel vásárolhat autóbuszt. Az Ikarusnak (csak) nyernie kellene/kellett volna. Budapest utoljára 2004-2006 között vásárolt 150 db Volvo csuklós buszt. Akkor az Ikarus legfeljebb a futottak még között volt. Ezt megelőzően Budapest 1999-2001 között 114 db IK 412-es szóló buszt vásárolt.
Az EU-s előirások szerint a beszerzést tendereztetni kell, közvetlen beszerzés nem lehetséges. A tendert viszont csak a legolcsóbb, legelőnyösebb ajánlat nyerheti meg.
"A tendert viszont csak a legolcsóbb, legelőnyösebb ajánlat nyerheti meg." Akkor máris küldhetjük a soföröket, a telepröl kikanyarodni Ikarusz-buszainkkal...!
Először is vásárlási szándék, s ha ez megvan, akkor a pénzügyi fedezet rendelkezésre állása szükséges. Ezután jöhet a tender, amelyen persze nem biztos, hogy a legolcsóbb (pl. kínai) nyer. A megfelelő minőséget megfelelő referenciákhoz szokás kötni.
Igazságod vagyon, halaszb: a vásárlási szándék, aaaaaaaaaaaaaaaaz...
Ha nincs, akkor.... Egyetértek: a leggazdaságosabb és legmorálisabb bevásárlás, minden téren, minden szinten. Tán még emlékszünk is rá, ha volt ilyen...
Most már mernek, de hol voltak eddig? Vágták zsebre a sok suskát-ingyé.............. Rajtunk utazóközönségen meg leverték vastagon!
VálaszTörlésForduljunk Széles Gáborhoz: áll rendelkezésünkre.
VálaszTörlésKitünö buszaival. Hazai utakra - hazai buszra szálló, hazai utasoknak.
Komolyan?????
VálaszTörlésSzéles.....Pffffffffffffffffhhhhhhhhhhhhhhhh..(((((:-
VálaszTörlésMi bajod van Szélessel Fóti? Talán az, hogy kiváló minőségű Ikarusz buszokat gyárt és az egész világ tőlük vásárolja csak pont Demszky nem, akinek itt van az orra előtt?
VálaszTörlésTudod a Te bérleted sem kerülne ennyibe, ha olcsóbb és kiváló minőségű Ikarusz buszok futnának hepe-hupás útjainkon.
Tényleg szóűba jött Széles Gábor, mint lehetőség.
VálaszTörlésAz Ikarusz buszok mindent kibírtak már régen is. Jártak Szibériában és Egyiptomban - nem döglöttek be se hidegben, se melegben. Nálunk egyik-másik füstölt, mint egy rossz kályha, de csak néhány évtizednyi nyűvés után kezdtek szétesni.
A régi Ikarusok fő egységei hazai gyártásúak voltak: Csepel Autó, Rába (igaz MAN licenc), stb.
VálaszTörlésA mai Ikarus már csak nevében hazai, mivel a fő egységek mind külföldi gyártmányok: Volvo váz, Cummins motor, Allison sebességváltó, stb.
Mindenesetre Nyugat-Európában egyetlen Ikarus busz sem fut, talán néhány volt NDK-s kivételével.
Olyan gagyi ez az Ikarus busz, hogy "1989-ben az Egyesült Államokban IKARUS buszokat gyártó cég alakult IKARUS USA Inc. néven"
VálaszTörlésSzéles Gábor százával-ezrével tárolja gyári parkolójában, de demszkájnak az Istennek sem kellettek.
Hiába, nincs mit tenni...
Közpénzből (is) gazdálkodó cég csak tendereztetéssel vásárolhat autóbuszt. Az Ikarusnak (csak) nyernie kellene/kellett volna.
VálaszTörlésBudapest utoljára 2004-2006 között vásárolt 150 db Volvo csuklós buszt. Akkor az Ikarus legfeljebb a futottak még között volt.
Ezt megelőzően Budapest 1999-2001 között 114 db IK 412-es szóló buszt vásárolt.
Még egyszer: ha a minöség kielégítö, magyar városokban, magyar utazóközönség alá - magyar buszt....lehetne, kéremszépen ?
VálaszTörlésKérdezem, szerényen...
Az EU-s előirások szerint a beszerzést tendereztetni kell, közvetlen beszerzés nem lehetséges. A tendert viszont csak a legolcsóbb, legelőnyösebb ajánlat nyerheti meg.
VálaszTörlés"A tendert viszont csak a legolcsóbb, legelőnyösebb ajánlat nyerheti meg."
VálaszTörlésAkkor máris küldhetjük a soföröket, a telepröl kikanyarodni Ikarusz-buszainkkal...!
Először is vásárlási szándék, s ha ez megvan, akkor a pénzügyi fedezet rendelkezésre állása szükséges. Ezután jöhet a tender, amelyen persze nem biztos, hogy a legolcsóbb (pl. kínai) nyer. A megfelelő minőséget megfelelő referenciákhoz szokás kötni.
VálaszTörlésIgazságod vagyon, halaszb: a vásárlási szándék, aaaaaaaaaaaaaaaaz...
VálaszTörlésHa nincs, akkor....
Egyetértek: a leggazdaságosabb és legmorálisabb bevásárlás, minden téren, minden szinten.
Tán még emlékszünk is rá, ha volt ilyen...
Egy utoljára visszatérek az Ikarusz-legendára:
VálaszTörléshttp://anyusch.multiply.com/journal/item/3871/3871