Blogarchívum

2010. január 7., csütörtök

Pörzse Sándor a Jobbik egyik "meglepetés" jelöltje

(MTI/Index)

Közismert, párton kívüli személyek indításával kampányolt az elmúlt napokban a Jobbik. Az első közismert pártonkívülit ma mutatták be. Pörzse Sándort, a Magyar Gárda egyik alapítóját indítják a főváros I. kerületében.

Meglepetésjelölteket, közismert, párton kívüli személyiség indítását ígérte sajtómeghívójában a Jobbik. Első közismert, párton kívüli meglepetésjelöltjüket csütörtökön mutatták be Pörzse Sándor, a Magyar Gárda egyik alapítója, az Echo TV műsorvezetője személyében.

03
Fotó: Huszti István

Pörzse nem szimplán képviselőjelöltje lesz a Jobbiknak, hanem választási kampányuk egyik fő arca, egyben a szélsőjobboldali hírszájt, a Barrikád januárban induló hetilap-verziójának a főszerkesztője is.

 

Pörzse az I. kerületben indul egyéni jelöltként. Arról még nem döntöttek, hogy a párt listáján is helyet kap-e, válaszolta kérdésre Vona Gábor, a Jobbik elnöke.

Pörzsére azért esett a Jobbik választása, mert vona szerint ő azon kevés közszereplők egyike, "akik hitelesek tudtak maradni". "Megalkuvás nélkül, keményen küzdött a posztkommunistákból vadkapitalistákká züllött politikusokkal szemben" - jellemezte.

01

Az elmúlt húsz évben Pörzse Sándor "kulturális missziót végzett", amikor hiánypótló történelmi ismeretterjesztő filmeket készített és a Jobbiknak is az-az egyik a célja, hogy a történelem elhallgatott eseményeit "végre a helyére tegye", mondta Vona.

A jelölt, Pörzse Sándor döntését indokolva azt mondta, hogy 2010-re az objektív újságírás megszűnt Magyarországon, mind a jobb-, mind a baloldalon. Közölte, hogy újságíróként elfogyott körülötte a levegő, mert olyan cenzúrával találkozott, amelyet nem lehetett felvállalni. Kijelentette, hogy kötelessége folytatni az elkezdett harcot, ezért "teljesen természetes, hogy gyakorlatilag ide sodródtam".


30 megjegyzés :

  1. "Pörzsére azért esett a Jobbik választása, mert vona szerint ő azon kevés közszereplők egyike, "akik hitelesek tudtak maradni". "Megalkuvás nélkül, keményen küzdött a posztkommunistákból vadkapitalistákká züllött politikusokkal szemben" - jellemezte."
    "A jelölt, Pörzse Sándor döntését indokolva azt mondta, hogy 2010-re az objektív újságírás megszűnt Magyarországon, mind a jobb-, mind a baloldalon. Közölte, hogy újságíróként elfogyott körülötte a levegő, mert olyan cenzúrával találkozott, amelyet nem lehetett felvállalni. Kijelentette, hogy kötelessége folytatni az elkezdett harcot, ezért "teljesen természetes, hogy gyakorlatilag ide sodródtam".".

    Végre!
    Csak így előre, és semmi könnyelműsködés, amivel ezeket a most még feddhetetlen embereket be lehet majd sározni.
    Nem szabad támadási felületet adni.

    VálaszTörlés
  2. Röhögnöm kell !

    Eljutottunk addig, hogy senki nem egy el szavazni, de a pénzsóvár politikai bűnbanda játssza a süketet, vakot, mintha nem venné ezt észre.

    Voltak már írók, szinészek, sztárolt bohócok befogva képviselőnek, de egy se volt magyar, se szakértő, csak egy nagy SEMMI-ta !

    Az agyatlanok szoktak csápolni járni, egyenruhába bohóckodni és fontoskodni, persze ezek a statiszták mind fizetett ripacsok.

    VálaszTörlés
  3. Pörzse nem rossz csóka.De hogy jó politikus is lenne........azt azért kétlem!Mindenki a kaptafánál kellene hogy maradjon.Ennyi erővel én is lehetnék azt hiszem.Kívánok sok sikert neki!Viszont aki nem tud politizálni annak mások ne súgjanak mit tegyen azt hiszem.Remélem tévedek!Hajrá Pörzse.

    VálaszTörlés
  4. Pörzsének nem vadonatúj a politizálás, mert, ha "jól tévedek", most Tahitótfalu képviselő testületének tagja.
    Hát, mit mondjak... lesz dolga. Ez a Várkerület, a Mátyás templommal, az Ybl-bazársorral (egykori Budai Ifjúsági Park), a Rácz-fürdő körüli privatizációs anomáliákkal... - csak így kapásból.

    VálaszTörlés
  5. bedefy
    reply
    bedefy wrote today at 8:20 AM
    Röhögnöm kell !
    Tisztelt Úr, vagy Hölgy!
    Az imént jártam, a blogján, és tulajdonképpen minden megjelentetett cikkel egyetértek. Magam is hasonlóan gondolkodom.
    A gondom az, hogy nézeteit ismerem, de a beszólásait képtelen vagyok megérteni.
    Szinte provokálja az embert. Én sem vagyok egy könnyen követhető, de itt azt érzem, mintha egy általam ismert személy, második oldala lenne, az oldala, és itt derül ki, kinek mi az igazi véleménye.
    A contaktok száma, ugyanakkor az oldal gazdag anyaga, melyekből ha lehetséges szeretnék én is vinni a lapomra, a megérzésemet segíti.
    Én eldöntöttem, hogy nem fogok veszekedni, hisz a véleményünk egyezik.
    Tisztelettel

    VálaszTörlés
  6. "A gondom az, hogy nézeteit ismerem, de a beszólásait képtelen vagyok megérteni.
    Szinte provokálja az embert. "
    Egyet értünk!Ezt már én is mint ha elmondtam volna....

    VálaszTörlés
  7. Volt egy hasonló matektanárom, aki meg volt győződve róla, hogy mindenki érti és tudja, amit ő tud. Hát nem így volt. :-))

    VálaszTörlés
  8. Imádom Pörzsét, de Csabyval értek egyet.
    Azt szinte biztosra lehetett venni, hogy fel fogják kérni a Jobbiktól.(Fogadni is mertem volna rá, ha lett volna miből.) Őszintén reméltem, hogy nem megy bele. Kár egy ilyen embernek szaggatni az idegrendszerét a hazug szoclibek között, nem egy ilyen habitusú embernek való a nagypolitika. Olyan szinten képtelen elviselni ez az ember az igazságtalanságot, hogy nem csodálnám,ha a büfében lefejelgetne néhány köcsögöt a szünetben:-)) (Ha bejut egyáltalán. Az I.kerületben nyilván nincs esélye a nyerésre. Listáról ettől függetlenül még be kerülhetne...Hát, meglátjuk...
    Wittner Mária is meg tudja erősíteni: ahogy neki sem a politikusi pálya van megírva, éppúgy igaz ez Pörzsére is. Mária néni már százezerszer megbánta, hogy bevállalta azt a szerepet, én nem sok időt jósolok Sándornak sem, mire megcsömörlik attól a hazugságdömpingtől, ami a parlamentben folyik napi szinten.
    Minden esetre, ha már így döntött, akkor sok sikert kívánok neki, tiszta szívemből. Annyi sok szép, kedves, meleg, barátságos érzés van bennem ezzel az emberrel kapcsolatban, de sajnos nem tudom elmondani, mekkora szeretettel és tisztelettel írtam le ezeket a sorokat.

    Itt van a videón a nyilatkozata.
    http://barikad.hu/node/44395
    Igaz, hogy elfogult vagyok vele szemben, de mást tényleg nem mondhatok: minden szavával egyetértek. Szívemből szólt.:-)

    VálaszTörlés
  9. Ami pedig Bedefyt illeti:
    "Amikor huszonnégy órával hamarabb van igazunk, mint az emberek többségének, huszonnégy óra hosszat bolondnak néznek minket."

    Viszont célravezetőbb lenne pár emelettel alacsonyabb paripáról beszélni. Talán szélesebb körben meghallgatásra találnának a gondolatai.

    VálaszTörlés
  10. Én idehoztam.Szép gondolatok.Mindig okos embernek tartottam.Továbbra is így látom....Én szurkolok Neki!Meglátjuk!

    VálaszTörlés
  11. Ami azt illeti, irigykedem az I. kerületre egy kicsit.
    Bátor ember ez a Pörzse.

    VálaszTörlés
  12. Bátor bizony! Ennek ellenére borítékolom a Fidesz győzelmet ott. Persze az is érthető, hogy egy ilyen erős kerületben muszáj volt a Jobbiknak egy igazi "nagyágyút" indítani. Viszont, ha Tahitótfaluban nem tudott polgármesteri címhez jutni, az I.kerületben is kevés lesz az üdvösséghez. Bár a fene se tudja, mit gondolnak az emberek, mióta az Echo Tv-től olyan "furcsa" körülmények között vált meg. Meglátjuk...

    (Azért én mégiscsak megnézném, ahogy lefejeli Veres Jánost, mint Süsü a vadkörtét;-))

    VálaszTörlés
  13. Pörzse, rendkívül szimpatikus ember.
    Ha segítjük, mindenki a maga erejével, lehetőségével, szerintem sikerül.
    Megnéztem a videót, és végre egy becsületesen gondolkodó képviselő jelölt.
    Tudjuk, hogy a becsületes út rendkívül nehéz, de végre tapasztalt ez a nép annyit, hogy húsz év után tisztán lát!

    VálaszTörlés
  14. Te ne borítékolj semmit, ha lehet:-))

    VálaszTörlés
  15. Önző érdekektől vezérelve kénytelen voltam belátni az igazadat:-)
    Hajrá Pörzse!

    VálaszTörlés
  16. Csak mosolyogni tudok rajtatok. Igaz, én messziről ugatom a politikát (gondoljátok most akkor ugassam továbbra is onnan), és eddig is csak az érzéseimet hoztam fel mindig érvelésül, sőt, már egy ideje azt sem. De most nem is mosolygok, hanem igen röhögök, ahogy Olevendula mondaná. Eddig ezért sopánkodtatok, hogy nincs a parlamentbe egy igaz ember. Tessék most talán lehet, erre visszarántanátok, azzal a jelszóval, hogy nem oda való. Miért ki való oda? Ugyan már! Senki sem politikusnak születik. Pörzse szerethető értelmes, tanult, okos ember, akire oda lehet figyelni, jól forgatja s szavakat, átlátja a helyzetet, van jövőképe, mi kell még? Ha az ilyen kaliberű embereket sem engedjük be a Parlamentbe, akkor kiket? Igaz, egy fecske nem csinál nyarat, na de valahol el kell kezdődnie a vonulásnak! Amúgy meg nem is ártana ha jól helyben hagyná azt a bagázst végre valaki. Bár nem vagyok az erőszak híve, de már az én tenyerem is viszket.....

    VálaszTörlés
  17. Én is mosolygok. Ismerni kellene ezt az embert...
    Pörzse olyat tett le a magyarság asztalára, ami jelen pillanatban párját ritkító. A parlamentben állandó hazudozás folyik. Nem ő az az ember, aki szó nélkül tűri, ha a szemébe hazudnak majd. Nem ilyen habitusú embernek való, ennyi az egész. Olyan menjen politikusnak, aki jól tűri és bírja, ha naponta meghazudtolják, megalázzák, hülyét csinálnak belőle.

    Pörzse fel fogja őrölni az idegrendszerét. Teljesen magam előtt látom, amint naponta tajtékozva megy majd haza azzal, hogy pl.az a kis Gusztustalan Péter már megint mit engedett meg magának.Vagy, hogy a különféle bizottságokat hiába állítják fel, mert folyton piszlicsáré ügyekkel hátráltatják szándékosan, ami már bicskanyitogató. Elég volt a Kibeszélőben hallani néhány ilyen ügy kapcsán, időnként még az Echo stúdiójában is alig tudta tűrtőztetni magát, annyira forrt a vére a sok korrupció és hazugság láttán.

    De persze, hát miért is ne próbálná ki magát ebben is. Én szívemből kívánom, hogy boldoguljon országgyűlési képviselőként is. Mindössze annyit mondtam, hogy nem való neki ez a "szerep". A sors, a Jó Isten nem rá szabta ezt a "foglalkozást", neki már megvan az útja, sokkal nagyobb szolgálatot tett már eddig is ennek a nemzetnek, mint amit ott a parlament soraiban tehet. A bolondokházában...

    Vagyunk kb 10 millióan, ebből bizonyára akadnak bőven olyan beállítottságú emberek, akiknek megy az ilyesmi.


    Egyáltalán nem hasonlítanám magam hozzá, távol álljon tőlem ilyen szerénytelenség, hiszen szinte félistenként tisztelem őt. De engem is minden egyes önkormányzati választáson megkérnek, hogy induljak képviselőnek. Pontosan azért nem vállalom, mert kb a harmadik hazugságnál a komcsikra borítanám az asztalt. Tisztában vagyok vele, hogy egyáltalán nem az én vérmérsékletemnek találták ki ebben a mocskos világban a képviselőséget. Én is maradok a kaptafánál: maradok "propagandista":-)))

    VálaszTörlés
  18. Mintha Chuchill mondott volna olyasmit, hogy ahol véget ér az erkölcs, ott kezdődik a politika.

    Én vitatom ennek a törvényszerűségét, de az is igaz, hogy Jézus is csak jót és igazságot akart...

    VálaszTörlés
  19. ....és mégsem. Vagy: az nevet, aki utoljára nevet?
    Én csak féltem ezt a jó embert. Talán túlságosan kedvelem, és ezért...De már nagyfijú, nyilván tudja, hogy mi a jó neki. Mi csak örülünk egy ilyen személyiségnek. (Csak neki nem lesz jó, én így érzem. Kicsikét sajnálom ezért.

    VálaszTörlés
  20. Ennek megítélését most rábízom a férfiakra, mert az anyák és feleségek a szabadságharcosokat is előre féltették és sajnálták(?) amikor csatába indultak. Ők mégis elmentek megvívni...
    Szóval ez férfidolog, és Pörzse, mint tudjuk, nem egy "szende szűz". :-)

    VálaszTörlés
  21. Velem jól kicsesztek, amikor a nememről döntöttek. Semmi keresnivalóm a konyhában, inkább szecskáznám apróra a sok mocsadékot a nem létező barikádokon. Na de most már tök mindegy, így jártam:-))

    Nem kell őt félteni, én is jól tudom. De szerintem elfecsérel az életéből 4 évet, amit sokkal hasznosabban is eltölthetne. Vitatkozni, meg szócsatázni sok mindenki tud, viszont olyan dolgokat, amiket eddig tett, mostanság elég kevesektől láttunk.Ezt is sajnálom.

    VálaszTörlés
  22. Ezek a munkái pl nagyon fognak hiányozni:


    De jól tudom, hogy egy ilyen húzónév mindig sokat "hoz a konyhára". Taktikailag persze, hogy jó húzás volt. Csak mint EMBERT sajnálom. Letér a neki kijelölt útról. Mert jó ember, jó hazafi:-))


    (Amennyire örültem Morvai Jobbikos szereplésének- hisz a Jó Isten is erre teremtette, annyira nem örülök most ennek a hírnek.Bocs, senkit nem akartam lelombozni.)

    VálaszTörlés
  23. Köszönöm a videót, Csengele.

    Adott esetben fordítva igaz a mondás: " Dicsérni jöttem Caesart, nem temetni". ;-))

    VálaszTörlés