Blogarchívum

2009. november 27., péntek

Jó itt Site - Pörzse Sándor az álandó cenzúra miatt otthagyta az ECHO TV-t!


Link
>>Exkluzív interjú Pörzse Sándorral: A mai napon elhagytam az Echo TV-t!<<

Mi idézte elő ezt a sokak számára váratlan döntést?

Legutóbbi stúdióbeszélgetésem, amelyet Telki polgármesterével és egy civillel a pátyi ingatlanpanamával kapcsolatban folytattam, nem kerülhetett adásba. Mivel nem először kerültem ilyen helyzetbe, úgy éreztem, elfogyott,körülöttem a levegő, ellehetetlenedett a munkám. Azt is nehéz volt elviselni, hogy a televízió elfogult politikai kérdésekben, és legtöbbször egyoldalúan működik, de azt már végképp nem tudtam elfogadni, hogy ilyen súlyos gazdasági ügyekben, amikor a magyar emberek nyilvánvaló megkárosításáról van szó (ez történik Pátyon), akkor is furcsa, nehezen azonosítható érdekek lehetetlenné teszik azok feltárását..."


20 megjegyzés :

  1. Meg nem lepődtem a döntésén. Csak Széles Gáboron. Mit művel?
    "Azt is nehéz volt elviselni, hogy a televízió elfogult politikai kérdésekben, és legtöbbször egyoldalúan működik, de azt már végképp nem tudtam elfogadni, hogy ilyen súlyos gazdasági ügyekben, amikor a magyar emberek nyilvánvaló megkárosításáról van szó (ez történik Pátyon), akkor is furcsa, nehezen azonosítható érdekek lehetetlenné teszik azok feltárását."

    Természetesen egy héten át minden nap írni fogok az Echonak.;-)
    Ki kell állni Pörzse mellett. És a disznóságok ellen tiltakozni kell.

    VálaszTörlés
  2. Apáááám, ez nem kis durranás!!!

    VálaszTörlés
  3. Köszi, ezt elhozom, úgy, ahogy van!

    VálaszTörlés
  4. Én is feltettem már az oldalamra.:-)
    Nem az index az egyedüli, aki megírta ezt a botrány-szagú történetet. Épen ezért nem értem Széles Gábort, miért nem engedte adásba az ominózus beszélgetést...

    Innentől kezdve tulajdonképpen igen alapos az ember gyanúja arra nézve, hogy nyilván olyanok is benne lehetnek, amely személyek párhuzamba hozása ezzel a disznósággal, kicsit kellemetlen lehet bizonyos köröknek. (Nem hinném, hogy a belga befektetőket védené, én mást sejtek a dolog mögött.)
    Sajnos azzal, hogy Széles megálljt parancsolt az ügynek megszellőztetésének, csak azt érte el, hogy épp fordítva fog elsülni az egész: még inkább utána fognak járni, kik vannak benne, miért vannak benne, mi érdeke fűződött Szélesnek (a Fidesz leenedő közlekedési, vagy gazdasági miniszterének) ahhoz, hogy leállítsa ezt a műsort.

    Ezen kívül: sokan lesznek, akik vissza fogják mondani a Magyar Hírlap előfizetését, és innentől kezdve gondolom, mindenki számára érthető, hogy sokan nem fogjuk hitelesként elfogadni azokat a híreket (vagy félhírket, féligazságokat), amit az Echo közvetít. Mi a garancia, hogy nem ugyanilyen eljárás előzi meg egy-egyh ír képernyőre kerülését, esetleg totális elhallgatását? A SAJÁT HITELESSÉGÉT ÁSTA ALÁ SZÉLES GÁBOR.(Ezt a levelemben is megírom neki-k.)

    Nagyon várom a műsor sugárzás digitálissá válását, és erősen bízom benne, hogy akkor végre a radikális nemzeti erő elindít a magunkfajtának végre egy olyan hírcsatornát, ahol mindaz, amit a kormánypárti és ellenzéki média eddig elhallgatott előlünk, napvilágra kerül.
    (Már az is felháborító volt, hogy az EP kampány alatt egyik önmagát nemzetinek valló televízió képernyőjén nem láthattuk a Jobbik képviselő-jelöltjeit. Több százezer magyar szavazót- a saját nézőtáboruk tetemes részét- szemközt köpték.)

    EZ, ami most történt, tulajdonképpen utolsó csepp volt a pohárban. Eddig is kedveltem Pörzsét, ezután még inkább felnézek rá.
    Alig ismerek pár hozzá fogható kaliberű közéleti személyiséget.

    Évekkel ezelőtt ilyesmi egyszer már a Hír tv-nél megtörtént.
    Akkor Orbán Viktor egyik beszéde miatt tört ki a botrány a tv berkein belül. Azok, akiknek nem volt gyomra hazudozni, szépen kiváltak. Akkor tűnt el Pörzse onnan, aztán Gulyás István, Kócián Péter, és még jó néhányan. Véletlenek nincsenek. Előbb-utóbb Széles is így fog járni.

    VálaszTörlés
  5. Csak azt felejted el, hogy az utóbbi átült az mszp szócsövei közé.... Onnan fúják a magukét a jobboldalra és a jobbikra....

    VálaszTörlés
  6. Egyrészt Talmácsi szponzorai lehetnek pl. Széles Gábor haverjai...
    Másrészt, ha szabadjára engedem a fantáziám, azt is el tudom képzelni, hogy egy idő óta azon töprengtek, "hogy is kéne ettől a gárdás Pörzsétől megszabadulni?" Letesztelték, mennyire indulatos, és sikerült eléggé megsérteni ahhoz, hogy bevágja maga mögött az ajtót.

    VálaszTörlés
  7. Sokat nyelt már Pörzse. Jól bírta, önmagához képest mindenképpen.

    Végső soron azt is mondhatnám: jobb is, ha az ilyen dolgok világossá válnak a nemzeti érzelmű emberek előtt. Mindenki valahogy leszűri ebből(is) a tanulságot.
    Én már leszűrtem a sajátomat.
    Mindez engem csak abban erősített meg, hogy a lightos, Fidesz-közeli emberek nem az én embereim. Mert szemmel láthatóan vannak, amik számukra előbbre valók a nemzeti érdekeknél is.

    A megoldást a nemzeti radikalizmus jelenti, és csakis az. Ennek egyik prominens képviselője (Pörzse Sándor) úgy cselekedett, mint ahogy azoktól elvárja az ember, akiknek a LEGFONTOSABB a nemzet érdeke.
    Széles értékrendjébe - aki médiáival egyértelműen a Fideszt szolgálja ki- vannak ennél előbbre való dolgok.:-((
    Köszönjük, Széles Gábor. Szeretem,a mikor kilátszik a foga fehérje:-)))

    VálaszTörlés
  8. Majd" elfelejtettem! Nagyon várom az új nemzeti radikális hírcsatorna élére Pörzse Sándort! Ha egyszer elindul egy ilyen tv, ott a helye, ez nem is lehet vita tárgya:-)))

    VálaszTörlés
  9. Pont úgy hagyta ott az Echo-t, mint hajdanán Franka a Pannon Rádiót. Sipp-supp.

    VálaszTörlés
  10. Remélem, leszedik holnap a Kibeszélőben keresztvizet Széles Gáborról!

    VálaszTörlés
  11. Tegnaptól megszűnt a Mi Zenének, a Nemzeti Rock című műsor is:-(

    VálaszTörlés
  12. Én már semmit nem tudok erre mondani:-(

    VálaszTörlés