Kedves F. L. Úr!
Ugyanazzal a kéréssel fordulok Önhöz, melyet levelében Ön intézett hozzánk, hogy Ön is olvassa végig az általam írottakat, tiszteljen meg legalább ennyivel, ha már egyszer vettem a fáradságot, és végigtanulmányoztam azt a sok tévelygést, melyeket nekünk összeírt.
Mindjárt a legelején le kell szögezzek egy vitathatatlan tényt, mely még a zsidókereszténység által kanonizált evangéliumok és apostoli levelek figyelmes és elfogulatlan áttanulmányozásából is megingathatatlanul kiviláglik, hogy a földre szállt Istenfiú, Jézus élete és meg nem hamisított tanítása nem volt egyéb, mint kibékíthetetlen és elkeseredett harc közte és a zsidóság, illetve az e népet reprezentáló vezető réteg (farizeusok, szadduceusok, általánosságban írástudók) és annak az erkölcsöt és az egyéb népeket érintő felfogása és magatartása között.
Az „újszövetségi” iratok olvasása közben az embernek önkéntelenül is az a benyomása támad, mintha e szövegekbe bele lenne kódolva a zsidókeresztény koncepció teljes cáfolata a nyilvánvaló hamisítások ellenére is, ha az ember nyitott lélekkel és elmével, valóban figyelmesen elemzi a bennük leírtakat.
Jézus mindvégig elutasította zsidó messiási mivoltát, nem vállalta föl a „Dávid fia” titulust sem, hiszen Ő maga fogalmaz így: „Hogyan állíthatják az írástudók, hogy a Messiás Dávid fia? Hiszen Dávid maga mondta a Szentlélek sugallatára:
Mondá az Úr az én Uramnak:
Jobbom felől foglalj helyet,
Míg lábod alá zsámolyul alázom
Valamennyi ellenségedet.
Ha tehát Dávid maga hívja őt urának, hogyan lehet az ő fia?
A nagy néptömeg örömest hallgatta őt.” (Mk. 12./35-37.)
A nagy néptömeg, mely a Jézus galileai (e tartomány eredeti neve: Galil hag gójim = a nemzsidók földje) atyafiságát jelentő, vérségileg nemzsidó prozelitákból állott, akik minden esetben ujjongtak, ha Uruk fölényes győzelmet aratott a zsidó írástudók csalárd okoskodásai fölött. Szent János evangélista mindig kategórikusan különbséget tesz Örömhírében Jézus és galileai tanítványai és a zsidók között, amikor többek között így fogalmaz: „Vita támadt János tanítványai és egy zsidó közt ...” (Jn. 3./25.), vagy: „A zsidók zúgolódni kezdtek ellene, mert azt mondotta: Én vagyok a mennyből alászállott (élő) kenyér.” (Jn. 6./41.). Ismét: „A zsidók üldözték Jézust, mert mindezt szombaton művelte. ... A zsidók erre már életére törtek, mivel nemcsak megszegte a szombatot, hanem Istent is Atyjának mondta ...” (Jn. 5./16., 18.) „Nem akart Júdeába menni, mert a zsidók életére törtek.” (Jn. 7./1-2.) Majd újra: „Mester – felelték tanítványai – most akartak megkövezni a zsidók, és te ismét odamégy?” (Jn. 11./8-9.) „Attól a naptól fogva határozott szándékuk volt, hogy megölik őt. Jézus ezért már nem járt nyilvánosan a zsidók között.” (Jn. 11./53.54.) „De amint a zsidóknak mondtam, most nektek is mondom: Ahova én megyek, oda ti nem jöhettek.” (Jn. 13./33.) Jézus föltámadását követően: „Estefelé, még a hét első napján, együtt voltak a tanítványok, zárt ajtók mögött, mert féltek a zsidóktól.” (Jn. 20./19.) stb. stb.
Ezek az evangéliumi idézetek nemcsak János evangélista azon igyekezetét húzzák alá, hogy élesen különbséget tegyen a mindig következetesen galileaiaknak nevezett apostolok (Júdás és Máté-Lévi kivételével), galileai Mestere és a zsidók között, hanem leleplezi a zsidók kezdettől fogva gyilkosan ellenséges viszonyulását a galileai Tanítóval, Jézussal szemben, aki fittyet hányt a nyavalyatörősen rigolyás mózesi törvényeknek, és a zsidó írástudók jelenlétében tüntetőleg áthágta azokat. A farizeusok amikor ábrahámi leszármazásukkal kérkednek, Jézus így válaszol nekik: „Tudom, hogy Ábrahám fiai vagytok, mégis életemre törtök, mert beszédem nem fog rajtatok. Én azt mondom, amit Atyámnál láttam, ti azt teszitek, amit a ti atyáitoktól hallottatok. ... Ha Ábrahám fiai vagytok, tegyétek is azt, amit Ábrahám tett. De ti életemre törtök, bár az Istentől hallott igazságot mondtam nektek. ... A ti atyátok az ördög, és atyátok kívánságait akarjátok követni. Gyilkos az kezdet óta. Nem tartott ki az igazságban, mert nincs igazság benne. Amikor hazudik, saját természete szerint beszél. Hazug ő és a hazugság atyja. ... Aki Istentől van, hallgat Isten igéire. Ti azért nem hallgattok rá, mert nem vagytok Istentől.” (Jn. 8./37-40., 44-45., 47.)
A zsidóság vezetői tisztában voltak Jézus családi hátterével, származásával, ezért is vádolják őt eképpen: „Erre a zsidók nekitámadtak: Ugye joggal mondjuk, hogy szamaritánus vagy, és ördögöd van.” (Jn. 8./48-49.) Az nem képvisel jelentőséget, hogy ebben az idézetben történetesen nem galileainak, hanem szamaritánusnak nevezik Jézust a zsidók, hiszen Szamária tartomány, akárcsak Galilea lakossága zömmel a szkíta-kánaánita őslakosság maradékai, illetve a két ún. babiloni fogság idején betelepített szkíta-sumér-guthi származású lovasnépek leszármazottai által volt lakott, a zsidóság szempontjából legjobb esetben is kevertvérű emberek földje volt, akik még Jézus idejében is másféle vallási kultusznak hódoltak. Ma már biztosan tudjuk, hogy az Istenszülő Szűz, Mária szülei pártus származású prozeliták voltak. Mária édesapja Nakeb, adiabenei pártus herceg, édesanyja pedig Grapte, charax hercegnő volt, akiket az apokrif hagyomány Joachim és Anna néven szerepeltet. A zsidó vallás felvétele után ugyanis ezeket a héber neveket vették fel. Josephus Flavius, a zsidó származású római történetíró is ír Zsidóháború című nagyszabású művében az Adiabene dinasztiáról, melynek tagjai áttértek a zsidók hitére, minden bizonnyal külső erőszak nyomására, hogy így elő legyen készítve a vallási háttér a földre születendő, pártus-szkíta vérből származó Üdvözítő világmegváltó működéséhez. Jézus Urunk emberi nagyságát húzza alá az a körülmény is, hogy akárcsak kb. öt évszázaddal előtte Buddha (helyesen írva: Buda), elhagyta a származásával együtt járó pompát és gazdagságot, és elvegyült Galilea szkíta vérségű, szegény lakói között, vállalva a teljes nincstelenséget, szent igénytelenséget, hogy a reményét vesztett, nyomorgó lakosság körében hirdesse Isten Országának örömhírét.
Ön mivel magyarázza azt a kétségbeesett és felettébb kérdéses erőlködést, mellyel a szöveghamisítók Máté (Mt. 1./1-17.) és Lukács (Lk. 3./23-38.) evangéliumaiban próbálkoznak, ahol mindkét esetben Jézus nemzetségtáblájaként tüntetik fel mostohaapja, József családfáját? A két genealógia ráadásul nem is felel meg minden pontján egymásnak. A Máté-féle leszármazási vonal Ábrahámig vezeti vissza József családfáját, míg a Lukács-féle genealógia az első emberig, Ádámig merészkedik, mely már maga is egy bődületes marhaság. Ma már megdönthetetlen tény, hogy a homo sapiens különböző formákban legalább tízmilliókban mérhető évek óta jelen van bolygónkon, egy biztos, hogy a dinoszauruszok kortársa volt (népmeséink, mondáink sárkánymotívumai is ezt bizonyítják szerte az egész földkerekségen stb.). Mi hisszük és tudjuk, hogy Jézus szűztől született, akit a Magasságbeli Szent Lelke beárnyékolt megtermékenyítő erejével, hogy földre születhessen a Második Isteni Személy, az Emberfia Jézus, hogy a gonosz földi főhadiszállásán megdöntse a sátán hatalmát.
Jézus több ízben is prófétagyilkosoknak nevezi a zsidókat. A Mennyei Atya és nem Jahve által közéjük küldött próféták közül sokat meggyilkoltak, olyanokat is, akik az Egyetemes Üdvözítő eljövetelét előre látták és megjövendölték majdani érkezését. A zsidóságot egy izaiási idézettel így jellemzi: „Ti képmutatók, találóan jövendölt rólatok Izaiás:
Ez a nép ajkával tisztel engem,
De szíve távol marad tőlem.
Hamisan tisztelnek engem,
Tanításuk csak emberi parancs.” (Mk. 7./6-7.)
Jézus nem egy közel-keleti, nagyravágyó, soviniszta törpenép politikai felkentje, messiása, hanem a Világmindenség Királya, ha akarjuk így is nevezhetjük a zsidóság terminológiáját használva: az Egyetemes Messiás.
Ami az „Isten szava” fogalmat illeti: A legcsalárdabb és leghamisabb módszerek egyike, amikor egy soviniszta és faji alapokon ítélő népcsoport saját iratairól (Ószövetség) kijelenti, hogy minden betűje az „Isten szava”, miközben titokban, suttyomban a világhatalomra való törekvés, a más népek iránti gyilkos megvetés és pénzimádat vallási köntösbe rejtett, ravasz csúsztatásáról van csak szó ez esetben. Úgy is mondhatnám, kedves bátyám szóhasználatával, hogy a miseruha alatt hordott kaftán alól kikandikál a lóláb.
A legcsalárdabb módszer, ha egy nép innen-onnan összelopkod és meghamisít különböző iratokat, melyekről istenkáromló módon kijelenti, hogy amit összefirkált, maga az Isten szava lenne, ezzel a trükkel önmagát istenítve meg.
Hol találkozhatunk valóban az Élő Isten szavával? A Fiúisten, Jézus meghamisítatlan Igéjében és lelkiismeretünk meg nem szűnő üzeneteiben, melyeket a Szent Lélek intéz hozzánk.
Egy bibliakutató sem tagadja, hogy az általunk Ószövetségnek nevezett szöveggyűjtemény (bizony, szöveggyűjtemény!) szerkesztési munkálatait a zsidó papok a második babiloni „fogságból” való, Palesztínába történő visszatérésüket követően végezték el. A 12 törzsből egyébként csak 3 tért vissza, 9 Babilonban maradt, ahol igencsak jól ment soruk, és ottmaradásra csábította őket a gazdagság és a nagyvárosi csillogás.
A Templom romjai közé a papok által a renoválási munkálatok során elrejtett Deuteronomiumot, azaz Második Törvényt is ekkor találják meg jól bevált oláh régészeti módszerrel, és kompilálják bele e szöveggyűjteménybe.
A Babilonban a káld-sumír hagyomány szövegeiből összegyűjtött és tendenciózusan meghamisított, azaz hebreizált ősmitológiai történeteket, ezek között a Teremtés, az Édenkert, az özönvíz stb. történeteit, a zsoltárírás, a bölcsességi irodalom műfajainak szokását, a papi hierarchiáról, angelológiáról szóló tudást stb. ekkor szőtték bele már meglévő irataikba, melyek az ókori zsidóság történelmének tömegmészárlásairól, vérengzéseiről, bálványozásairól és egyéb tévelygéseiről stb. számolnak be, valamint a Mózesnek tulajdonított, de nyilvánvalóan nem általa megfogalmazott, utólag szerkesztett Törvénnyel foglalkoznak.
A Zsoltárok Könyve is csak a kései hagyomány által tulajdonítja e részben gyönyörű és értékes szövegeket a kurafi és tömeggyilkos Dávid királynak, melyek esetében a filológia szó szerinti egyezéseket mutatott ki káld-sumér-babiloni és egyiptomi zsoltárokkal. Dávid Bibliában leírt életvitele igencsak összebékíthetetlen ellentétben van e szép szövegek tartalmával, melyek zöméhez neki vajmi kevés köze lehetett a valóságban. Ha szép szövegekről szólok a zsoltárokkal kapcsolatban, akkor nem az átok-zsoltárokról beszélek. Ez héber irodalmi produktum. (Általában ezeket az újabb időkben kihagyták a Biblia-fordításokból, akárcsak a förtelmes részeket a modern Talmud-fordításokból.) A káld-sumír iratokban ilyent nagyítóval sem találunk.
Ezért józan ítélőképességünk birtokában mást nem tehetünk, minthogy igazat adunk Bulányi György testvérünk azon megállapításának, melyet egy nagy jelentőségű írása címeként így fogalmazott meg: Az Ószövetség nem Isten igéje. Bulányiról Ön csak úgy foghegyről megjegyzi, hogy ő „csak” egy katolikus pap. Akkor szabad kérdeznem, hát Ön meg kicsoda??
Az Ószövetség voltaképpen egy kultúrtörténeti botrány terméke: ősi, nagymúltú kultúráktól összelopkodott és megmásított szövegek gyűjteménye, és semmiképpen sem „Isten szava”!! XXIII. János pápának tökéletesen igaza volt, amikor egyfajta ósdi és túlhaladott júdaizmusról beszélt a zsidó iratokkal és felfogással kapcsolatban! Meg is gyilkolták ezen igazságok kimondásáért, hogy a II. Vatikáni Zsinat (Vatizsálemi Zsinhedrin) irányítását és eredeti céljaitól való eltérítését egy zsidó származású bíborosra, Montinira, a későbbi VI. Pál pápára bízzák!
Ön a tévedhetetlenség gúnyos arroganciájának vélt magaslatáról ki meri jelenteni, hogy XXIII. János pápa, aki birtokában volt a Vatikán titkos archívumának népünket és a turáni-szemita kultúrkör szembenállásának problematikáját érintő hiteles ismereteknek, hogy a pápa a II. Vatikáni Zsinat megnyitó beszédében ilyen fontos kérdésekben egyszerűen téved Önnel ellentétben (?!). Megint csak föl kell tegyem a kérdést: Kinek képzeli Ön magát? Az igazmondás tévedhetetlen orákulumának, aki magát a kétezer éve a római sauli irányvonal által terjesztett tendenciózus tévtanítást betanulva és szajkózva, önálló gondolkozásra képtelenül az abszolút igazság bajnokának képzeli? Abszolút igazság nem létezik. Az emberiség történelmének legnagyobb tömeggyilkosságait a magukat az abszolút igazság birtokosainak képzelő, diktatórikus hajlamú emberek parancsára követték el. Gondoljunk csak a császárkori Római Birodalom, a középkori zsidókeresztény inkvizíció borzalmaira, a spanyol-portugál konkvisztádorok emberirtásaira az Új Világban, az angol-francia-orosz gyarmatosítás szörnyűségeire, s mindez a zsidókeresztény Biblia választott népi szindrómájának, „nekünk mindent szabad”-mentalitásának torz világlátása, emberiségellenes szellemisége miatt. A későbbiekben a zsidó gyökerű kommunizmus és ennek ellenreakciója, a német nácizmus most már nyíltan istentagadó, választottnépi, mindkét esetben az Übermensch nevében véghezvitt tömegmészárlásaira. A mózesi világbirodalom épületének legbiztosabb tégláit az Ön által képviselt embertípus anyagából-agyagából égetik a hazugság kohóiban. Nem veszi észre, hogy Önt egy sötét háttérhatalom, melynek egyházi vezetőségünk is része, dróton rángatja?!
A tolvaj, ha egy módja nyílik rá, nem ismeri be szennyes tettét. Igyekszik minden nyomot eltüntetni, nehogy lebukjon. Ez azonban nem mindenhol sikerült neki! Gondoljunk itt pl. a Nimródról, a magyarság ősatyjáról a tisztelet hangján írott sorokra (Ter. 10./19.), vagy a szkíta alapítású szent hely, Uru-Solyma (később, a zsidó időkben Jeruzsálem néven szerepel), a szkíta népek Szent Sólymának, a Turul madár városának sumír pap-királyáról, Melkizedekről írottakra az Ábrahámról szóló történetben. A Turul (kerecseny-karácsony-sólyom, nem galamb!) a szkíta, de az egyiptomi (Hórusz-sólyom) vallási képzetkörben is a Szent Lelket megjelenítő, érzékletessé tevő madár, és nem totemős, mint ezt Nemzetünk szent hagyományainak félremagyarázói, megbecstelenítői állítják.
Még a zsidó Saul rabbi is Jézusra vetíti a melkizedeki, azaz nimródi, sumír-szkíta papi méltóság folytonosságát, ezt a papi vonalat fölsőbbrendűnek ismeri el a leviták papságánál. „Jézus az örök főpap Melkizedek rendje szerint. Ez a Melkizedek, Sálem királya (itt a zsidóság kialakulása előtti idők Jeruzsálemjéről van szó! LP) és a fölséges Isten papja volt (tehát nem Jahve papja! LP). ... Ábrahám tizedet adott neki mindenből. A neve azt jelenti: Az igazság királya. ... Ez (mármint Melkizedek, LP) viszont, aki nem az ő nemzetségükből származott, tizedet vett Ábrahámtól, s megáldotta az ígéret hordozóját. Afelől nincs kétség, hogy a nagyobb áldja meg a kisebbet. ... Ha a levita papság – amelynek a vezetése alatt a nép a törvényt kapta – tökéletességre vezetett volna, mi szükség volt még arra, hogy más lépjen föl, aki Melkizedek rendje szerint, és nem Áron rendjéből való?” (Zsid. 7./1-3., 6-7., 11-12.) Saul sokatmondóan fogalmaz a Kolosszebelieknek írott levelében is, ahol külön kategóriaként említi meg a szkítát, mégpedig a barbár ellentétpárjaként, mellyel beismeri, hogy ez a hagyomány még zsidó neveltetése ellenére is egyenrangú a zsidóval (véleményem szerint annál sokkal értékesebb): „Itt már nincs görög vagy zsidó, körülmetélt vagy körülmetéletlen, barbár vagy szkíta, rabszolga vagy szabad, hanem minden és mindenben Krisztus.” (Kol. 3./11.)
Ezeknek a sauli idézeteknek a birtokában beláthatjuk, hogy bennük nem kevesebbről van szó, mint arról, hogy ő is belátja, hogy Jézus a melkizedeki káld-sumír és nem a zsidó levita ároni papi méltóságot képviseli. Ugyan a Saulra oly jellemző következetlenséggel itt is megpróbálja a továbbiakban Jézus személyét Júda törzsével egybemosni, ez azonban kétségbeesett törekvésnek bizonyult. Mintha megijedt volna az általa is fölismert igazság kimondásától, attól, hogy Jézus Melkizedek rendje szerinti főpap, tehát anyai származását tekintve pártus prozelita létére a káld-sumír-szkíta ősvallás továbbvivője, beteljesítője és betetőzője. Ezért rajtakapva magát az igazság kimondásán, visszariad és összehadovál valamit arról, hogy Jézus ennek ellenére azért zsidó származású volt. Most akkor, kedves Saul rabbi, döntse már el végre, melyik kijelentésének higyjünk?
Az, hogy szó szerint a zsidó iratokban nem történik említés a sumír hagyományokról, annak súlyos oka van: Ma már megcáfolhatatlan, hogy az „ószövetségi” Biblia e kultúrhagyomány fölhasználása nélkül sosem jöhetett volna létre!! A zsidó nemzeti vallás ma ismert formájában Babilonban született. A tolvaj nem dicsekszik soha azzal, hogy kit lopott meg!!! Úgyhogy az az érvelés igen vérszegény és szánalmas, hogy a zsidók nem említik szövegeikben a sumírokat. Egyébként maguk a sumírok sem említik magukat e néven. Ez az elnevezés egy tévedésen alapszik, a XIX. század második és a XX. század első felének sumerológusai körében terjedt el ez ősi, ragozó nyelvet beszélő, turáni kultúrateremtő néppel kapcsolatban ez a téves elnevezés. Ők magukat az ékírásos táblácskák tanúsága szerint kungar-nak, hungar-nak avagy mahgar-nak hívták. A bibliai Sineár földje elnevezés egyébként Sumeriát jelöli, ahonnan a szemita nomád Ábrám is elindult.
Ön azt írja, hogy a sumírokat és egyéb közel-keleti népeket az Isten eltörölte a föld színéről. Azt tanácsolom Önnek, pallérozza egy kissé jobban és alaposabban történelmi tudását, bővítse e téren ismereteit, mert akkor talán nem jelentene ki ilyen bődületes marhaságokat. A ma sumírnak nevezett népet a vérszomjjukról és barbár kegyetlenkedéseikről hírhedt invázor szemita népek szorították ki ősi szent földjükről, nem a Mindenható Isten. Köztük voltak a héberek ősei is! Ne vádoljuk meg már ártatlanul a Mennyei Atyát ilyen gaztettek elkövetésével!
Arról pedig szó sincs, hogy a sumírok eltűntek volna a föld színéről. Mind nyelvükben, mind kulturális hagyományvilágukban, mind genetikai, testi örökségükben bennünk, magyarokban élnek tovább. Mit gondol, vajon miért éppen minket szemelt ki a zsidó nemzetközi fináncmaffia arra, hogy országunkat teljesen uralma alá vesse, az őshonos magyar lakosságot nyomorúságba taszítva, szinte kiirtva szent honából? Mert mi puszta létünkkel is bizonyítjuk mindazt a hazugság- és hamisítástömeget, melyet Jákob utódai a föld feletti totális hatalom megszerzése érdekében elkövettek az egész emberiség kárára!!
Az, hogy a Bibliában egynémely, népét öntömjénező, ókori zsidó miket írogatott össze (egyébként lebilincselően jó stílusban; ami igaz, az igaz), még semmiképpen sem jelenti azt, hogy tolla a történeti igazság, hitelesség szolgálatában mozgott a papíron, bocsánat, a pergamenten. Vegyünk csak szemügyre egy példát: A Biblia tanúsága szerint Jákob (Izrael), a Csaló 12 fia néppé duzzadt utódai Egyiptomban tartózkodtak évszázadokon át, míg végül sorsuk rosszabbodván egy egyiptomi nevű, Mózesnek nevezett férfiú által vezetve dirrel-durral, mit sem sejtő egyiptomi szomszédaik aranytárgyait elrabolva elhagyták az országot. A fennmaradt egyiptomi feljegyzések alapján tudjuk, hogy a fáraó országának írnokai igencsak szorgalmasak voltak, s így a legapróbb-cseprőbb dolgokat, eseményeket is írásban rögzítették. Egy héber vagy zsidó nevű nép valamikori ottlétéről azonban egy betűt sem találunk e feljegyzésekben, nem beszélve az ún. „egyiptomi tíz csapásról”, melyek ha tényleg megtörténtek volna, igencsak foglalkoztatták volna az egyiptomi írástudókat. Sem archeológiai, sem írásos nyoma nincsen Egyiptomban a Kivonulás Könyve eseményeinek!!! Milyen mértékben adózhatunk tehát bizalommal a többi bibliai híradásnak a történelmi hitelesség szempontjából? Nem nagyobb mértékben, mint egy élénk képzelettel megáldott regényíró esetében! Amikor XXIII. János beszédében a pozitív tudományok, kiváltképpen az archeológia igazságfeltáró eredményeiről szól, ilyesmikre gondol.
Az, hogy ahogyan írja, szerepelnek ilyen megfogalmazások mind az ószövetségi Bibliában, melynek helyes neve Tanach, mind Saul rabbi leveleiben, hogy a zsidóság vagy Ábrahám utódai által nyer áldást a föld minden népe, vagy hogy az üdvösség a zsidóktól való, ez vagy igaz, vagy nem az. Attól, hogyha leírnám például ezt: „A magyarság által nyer áldást a föld minden népe. Az üdvösség a magyaroktól való.”, még korántsem jelentené azt, hogy ez így is van, pedig ennek sokkal nagyobb a valószínűsége, mint a zsidókkal kapcsolatban. Miért pont a zsidóság esetében lenne ez másképp?!
Mindig az egyes népek valós cselekedeteiből, világban betöltött szerepéből kell kiindulnia annak, aki egy nemzetet meg akar ítélni, s csak ennek tükrében minősítheti az illető népi szerveződést, s nem az alapján, hogy e nép írástudói mit firkálnak össze.
Hogy a zsidóságnak köszönhetően áldást nyert-e az emberiség eddigi története során, annak a népnek, mely a Mammon, a pénz- és hatalomimádat etnikai megtestesülése, mely mind a mai napig ott ugrál az aranyborjú körül, nem nehéz akár csupán napjaink magyarországi eseményei, történései alapján megállapítani. Válaszom: Nem áldást nyer, hanem átkot!!!
Ebből is kiviláglik, hogy a kiválasztás nem az Isten oldaláról történt. Ha Istennek lenne ún. „kiválasztott népe”, akkor méltán megvádolhatnánk Őt részrehajlással. A Teremtő Atya szeretete nem ismeri a személyválogatást. Ő mindenható, szeretete és gondoskodása minden teremtményére kiterjed az igazságosság szellemében még itt is, a sátán, „e világ fejedelme” birodalmában, aki „e világ fiai” fölött uralkodik, s vezeti félre őket. A sátán, ha „istent” akar játszani, Jahvénak szólíttatja magát.
„A hatalmi önkény az általános emberiesség igazságosságának és jóságának köntösébe öltözik, hogy teljes legyen az örök isteni törvényekkel való szembehelyezkedés. (Lucifer).” (Dr. Zakar András: A sumér hitvilág és a Biblia; 105. o.) Dr. Zakar Mindszenty hercegprímás magántitkára volt, maga is katolikus pap. Dr. Zakar itt burkoltan arról a szellemiségről ír, mely átjárja az egész Tanachot (Ószövetség). Uram így, Uram úgy, közben legyilkolászunk haszonlesésből teljes kánaáni, ott őshonos népeket állataikkal együtt, de amikor elborzadtunk saját szennyes tetteinktől, amikor már megcsömörlöttünk a vérszagtól, meghagyunk belőlük néhányat, hiszen valakiknek dolgozniuk is kell a szántóföldeken. Áldott legyen szent neved, Uram, aztán perzsa-babiloni emberek tízezreit öldössük halomra a „Te szent nevedben” (Eszter könyve, Purim ünnep), s még örömáldomást is iszunk ennek a szennyes tettnek emlékére minden évben. „Ez a nép csak ajkával tisztel engem.” – mondja az Úr.
Ugyanez zajlik, csak kifinomultabb módszerekkel Hazánkban ma. K. Gy., egy úrnak alig nevezhető egyén egyszer úgy fogalmazott, hogy kb. 6 millió magyarra lesz majd szükségük, miután átvették Országunk felett a totális hatalmat, hogy legyen, „aki kiviszi a szaros bilijüket” (idézet klasszikustól). Tehát már nem is leplezik szándékaikat. Terveik szerint a magyarnak a zsidóságot kiszolgáló cseléd szerepét szánják a Magyar Hazában.
Nem gyanús Önnek az a túlontúl átlátszó machináció, hogy a pápák valójában nem Péter, hanem Pál utódjaiként, a „teologia Paulina” képviseletében gyakorolják a Szentszék fölötti hatalmukat? Idén is, Pál „apostol” évét hirdették meg, mikor pedig köztudott, hogy Jézus egyházát a galileai Péterre bízta e szavakkal: „legeltesd juhaimat”? Ma már alig leplezetten lóg ki a lóláb a pápát irányító szabadkőműves, marannó bíborosok skarlátvörös, Drakulát idéző vámpírdrapériája alól.
Nem bántja az Ön szemét, hogy az „Újszövetségi” Szentírás csaknem egyharmadát az a farizeus Saul rabbiból Pállá mutált, önjelölt „apostolnak”levelei képezik? Hová tüntették a zsidózó egyház funkcionáriusai a galileai, nem zsidó, hanem szkíta vérségű, valódi apostolok hiteles és eredeti írásait? Hol szunnyadnak az ő evangéliumaik? Az isteni gondviselésnek köszönhetően, töredékes állapotban ugyan, egy fölbukkant a sivatag homokjából Nag Hammadinál Egyiptomban. Tamás apostol evangéliumára gondolok, melyben egy szó sem szerepel sem Jézus zsidó származásáról, sem arról, hogy Ő „Dávid fia” lenne, s nincs nyoma benne a zsidókeresztény kánon által szájába adott, embermegvető, rasszista szavaknak sem! Ez az ázsiai, nagy és ősi kultúrák régi szokását követve egy mondásgyűjtemény, mely Jézus eredeti tanításának szilánkjait őrzi. Borzasztó pusztítást hajtottak végre kiváltképpen a római-bizánci zsidókeresztény irányvonal későközépkori győzelme után az authentikus szkíta-keresztény források körében. Ez a bűn az égbe kiált!!
Ácsi tehát az önjelölt választottak körül való pulikutyás farkcsóválással, mert ha valaki tovább is ezt teszi, akkor minden okom meglesz, hogy okkal-joggal hazaárulónak bélyegezzem az illetőt!!! Nem látja, mire megy ki ez az álszent és csalárd bibliás játék már több, mint kétezer éve? Egy többezer éves nácizmus dölyfét és világuralmi mohóságát öltöztették be vallási köntösbe a zsidókereszténység asszisztálásával, és nem restellették az Egyetemes Üdvözítő, Jézus személyét sem szöveghamisításokkal elzsidósítani. Tiszta, szkíta szellemiséget sugárzó tanításába pedig belehamisították a júdaizmus rasszista, kirekesztő és kegyetlen felfogását. Jézus és a kánaánita asszony sosem megtörtént esetére gondolok, melynek során Jézus állítólag kutyának nevezi őt, csak azért, mert az asszony nem zsidó. Ezzel alig palástolt kéjjel, hogy Jézus szájába adhatnak olyan, szent személyéhez méltatlan, kegyetlen szavakat, melyek egész szeretettanításával homlokegyenest ellenkeznek, a júdaizmus és a talmudi szellemiség sárjába rántják Urunkat, a Világ Világosságát! Mindez förtelem és botrány!!
Ismét csak Zakar Andrást kell idézzem: „A Talmud még az ószövetségi könyveket is a legerőszakosabb sovinizmus szellemében magyarázza, megengedve a nemzsidó megtévesztését, megrablását és megölését zsidó érdekből. Mindezt pedig az Isten nevében hirdeti meg, túlszárnyalva ezzel minden nacionalizmus, fasizmus és nácizmus gonoszságát.” (uo. 107. o.)
Nem okozott Önnek egyszer sem fejtörést, hogy Jézus miért fizette be Kafarnaumban tartózkodván a nem zsidó származású prozelitáktól követelt prozelita templomadót? Csak nem azért, mert Júda törzséből származott és Dávid fia volt?
„Mikor Kafarnaumba érkeztek, az adószedők Péterhez fordultak és megkérdezték: A ti Mesteretek nem fizet templomadót? De igen – felelte. Mikor hazatért, Jézus megelőzte őt kérdésével: Mit gondolsz, Simon, a földi királyok kitől szednek vámot vagy adót, fiaiktól vagy az idegenektől? Az idegenektől – felelte Péter. Erre Jézus így szólt: A fiak tehát mentesek. De hogy meg ne botránkoztassuk őket, menj ki a tóra, vess horgot, s az első rákapó halat húzd ki. Nyisd ki a száját: találsz benne egy sztatért. Vedd ki és add oda nekik magamért és érted.” (Mt. 17./24-27.)
Hosszan folytathatnám, de minek. Ha ennyi izelítő az Igazságból Önnek nem elég, hogy észhez térjen, kár lenne részemről további energiát fecsérelnem erre. Ne haragudjon amiatt az indulat miatt, ami soraim mögül időnként elő-előcsap, de nem hagyhatom szó nélkül az agymosottságnak, a félrevezetettségnek a saját Nemzettel szembeállító, szolgalelkű, hazaárulással felérő ostobaságát, mely manapság a szabadkőműves, júdáspénzért akár a saját édesanyjukat is eláruló főpapok szemében a jó és jámbor zsidókeresztény hívőt jellemzik. Én ehhez nem nyújtok segítő kezet!! És engedjen meg nekem még egy megjegyzést: Mégha személy szerint Önt is szólítottam meg, ez csak azért van, mert az Ön levelére válaszolok. Mindaz, amit leírtam, azonban nem az Ön konkrét személye ellen irányul, hanem az a tudatlanságon és a történelmi tények nem ismerésén alapuló bigott fanatizmus ellen, amit Ön is képvisel.
Adjon az Isten szebb jövőt! Úgy legyen! (és nem Ámen!) Dícsérjétek a Mennyei Atyát! (és nem Hallelu-Jahve!)
Szeretettel és tisztelettel: Lajdi Péter
;-)
VálaszTörlésJézus származásáról - a Biblián kívül- még a következő könyvekben, vallási és történelmi feljegyzésekben is találkozhatunk:
VálaszTörlés• Talmud
• Josephus Flavius (37-100) zsidó történetíró: A zsidók története c. munkájában.
• Tacitus (kb. 55-122) Annales (Évkönyvek)
• Ifjabb Plinius 112-ből származó levele
• Suetonius 120-körül írt műve: Cesarok élete, Claudius élete
• Szamoszatai Lukianosz (2. század): Peregrinus haláláról
• Mara bar Szeparion szíriai szatirikus 70 után írt levele
A Talmud - a zsidók szent könyve- szerint Jézus Nimród leszármazottja (198.oldal) Rabbi Ben Panthur= "Párduc fia"-ként említik. A zsidók szent könyvében leírtak alapján szemmel láthatóan gyűlölik Jézust, és véletlenül se mondják róla, hogy Dávid király leszármazottja.
J. Flavius zsidó történetíró közvetlenül Jézus után élt és dolgozott. Ha tudott volna arról, hogy Jézus Dávid királyi vérvonalából származik, nagy valószínűség szerint bizonyára legalább megemlítette volna „A zsidók története” című könyvében.De nem említi ezt.
A többiek csak annyit írnak, hogy Jézus valóban élt, Pilátus idején Palesztinában keresztre feszítették.
Igen sokatmondó azonban, hogy kik NEM ÍRNAK Jézusról:
-Tiberias Justus zsidó író, Jézus kortársa volt. Részletes krónikát írt Mózestől a saját koráig, de Jézust nem említi.
-Alexandriai Philo- a bibliai írások és zsidó szekták szakértője- sem ír róla. Dávid királyi házának leszármazottjáról???
-Egy 4.századi szíriai forrás viszont ismét Nimródtól való származást bizonyít. „A törzsek származásáról, avagy a Kincses barlang” című keresztény iratban ez áll:
„…Nimród kinyilatkoztatásában megtudták, hogy király született Júdában.” Érdekes módon nem azt mondja, hogy zsidó jövendölés útján tudták meg mindezt.
Azt látjuk tehát, hogy a Biblián kívüli forrásokban egyáltalán nem említi sehol senki, hogy Jézus Dávid király leszármazottja lenne.
Kr. e. 300 körül jelent meg az ún. Septuaginta amely a zsidó nép eredetét – Ábrahám családjának vándorlásaitól kezdve, az egyiptomi fogságon és a kivonuláson keresztül, a nomád vagy félnomád életformán, a letelepült életmódon át, a lényegében törzsi szervezetből a nemzetté válásig – egységes történetként írja le. A zsidó közösségek egészen a kereszténység elterjedéséig a Septuagintát használták a vallási rituálék során. A kereszténység megjelenése után, Kr.u. 95-ben azonban a zsidó közösségek elvetik – a fordítási hibák miatt – és a rabbik megalkotják a kanonikus Héber Bibliát.(A fordítás nagy hibáira Órigenész mutatott rá Hexapla című művében.) Később azután - a Septuagintát is felhasználva- Szent Jeromos (347-420) közreműködésével elkészítették a héber szöveg latin fordítását, a Vulgatát.
VálaszTörlésMindebből azt lehet látni, hogy bizonyos eseményekről, csak nagyon hosszú idő után írtak. Akár több ezer év múlva: mint pl. a vízözön, vagy a sémi törzsek Kánaánba nyomulása, stb. Ráadásul olyan népekről írtak, akiket ellenségeiknek tekintettek. Ezt nagyjából ahhoz lehetne hasonlítani, mintha pl. a mohácsi vészről, vagy a 15. századi magyar viszonyokról török beszámolók, leírások alapján próbálnánk meg tájékozódni. Más kultúra, más hitvilág, amit az idegen, elnyomó nép nem érthetett meg.
Az Ószövetség olvasása közben olyan kép tárul elénk, mintha a zsidó nép lett volna az élet, a kultúra megteremtője a földön. Ehhez képest a 19. században tízezrével kerültek elő a mezopotámiai sivatag homokjából olyan ékírásos leletek Kr.e. 3000 – nél korábbi időkből, amelyek bizonyítják, hogy ez egyáltalán nem így volt. Kiderült, hogy a Teremtés könyvében leírtaknak megvannak a több ezer évvel korábbi, eredeti változatai. Pl. a Tízparancsolatot már több ezer évvel azelőtt megírták, annyi különbséggel, hogy egyes szám első személyben volt lejegyezve: „Nem lopok, Nem ölök”, stb.
Az eredetit a rabbik Babilon könyvtárában olvashatták, onnan „koppintották” le és szőtték bele a Septuagintába-saját vallási hagyományként. Ez megmagyarázza, hogyan jöhetett létre az a döbbenetes ellentmondás, hogy a Tízparancsolat után-ahol a „Ne ölj” az egyik fő parancsolat-, pár sorral a „Parancs a kánaáni bálványimádás kiirtására” című részben tulajdonképpen tömeggyilkosságra uszítja Mózes népét az isten(ük). A Tízparancsolat eredetileg egy békés nép vallási hagyományából származik. A népirtás pedig a zsidók sajátja volt, hisz „honfoglalásuk” idején olyan alapos népirtást végeztek, hogy teljes városok tűntek el írmagostól a föld színéről. Az ellentmondás tehát egyértelműen abból adódik, hogy két „kultúra” lett összegyúrva az Ótestamentumban.
Érdekes módon, amikor a több ezer éves agyagtáblák megfejtése során kezdtek napvilágra kerülni olyan csalások, mint pl a tízparancsolatot egy több ezer éves vallási tanról koppintották, hirtelen alábbhagyott a kezdeti lelkesedés. A világ múzeumaiban őrzött, kb. másfél millió ékírásos táblának csak a 4-5%-át fejtették meg. Valahogy már nem akaródzott a sumirológiát támogatni.
Vajon miért?
Hát ez egy csodálatos írás, elemzés.
VálaszTörlésTalán csak századrészben mérhető a tudásom Lajdi Péterhez(titulusát nem tudom), de bennem is ezek a gondolatok forognak.
Valami nincs rendben, ezzel az egész egyházi tanítással, mert újabb és újabb helyen lóg ki a lóláb.
Most nincs időm, kételyeimből írni, de szívesen olvasnám további írásait is.
Tisztelettel: Lajos
"Szent Jeromos (347-420) közreműködésével elkészítették a héber szöveg latin fordítását, a Vulgatát."
VálaszTörlés(Csak így zárójelben tűnődöm el azon, hogy a vulgaritást ma is sokan elítélik - leszámítva persze a kereskedelmi médiát. Hümmm...)
Ólevendula, nem tudom, olvastad-e a kis irományomban a Bibliai furcsaságok c. fejezetet...Ott napló-szerű élményeimet jegyzeteltem le, az Ószövetség olvasása közben.
VálaszTörlés"Szűz" kézzel, szívvel, lélekkel kezdtem hozzá a Biblia olvasásához. Nem akartam, hogy "vezessenek" a papok, akik ugye eleve elfogultak. Hál' Istennek.
Annyi vérfertőzést, vérbosszút, tömeggyilkosságot, fajtalankodást, mint ott láttam, még a legrosszabb szappanoperákban sem lehet látni. ATYA ÉG!!! Sok résznél tettem fel magamnak azt a kérdést:
"És ezt olvassam fel a gyermekeimnek?"
Mert miféle tanulsága és magyarázata lehet pl Lót lányának bűneinek?
Egyértelmű, hogy az az isten, amelyik folyamatosan véráldozatot követel az ő "kiválasztott" népétől, nem lehet ugyanaz a szépre, szeretetre, jóságra nevelő ATYA, aki Jézust küldte közénk. Ordító a különbség JEHOVA és Jézus szerető mennyei atyja között.
Az a baj, hogy amikor ilyeneket írok, akkor a keresztények elkezdenek bombázni a leveleikkel. És jönnek az idézetek a Bibliából. Nagyjából ugyanazok.
VálaszTörlésKicsit kényes téma, mert az ember nem azért írja le, amit érez, tud, hisz, hogy ezzel megsértsen másokat. DE!
Az igazság az, hogy én már számtalanszor végig hallgattam különböző felekezetek prédikációit.És nem sértődtem meg, kicsit sem. Pedig a zsidókereszténység az én számomra teljesen idegen, és tulajdonképpen mondhatnám: sok helyütt sértő. Mégis meghallgatom, amit hívő barátaim mondanak. Kár, hogy fordítva nem így működik. HALLANI SEM AKARJÁK azt, amiben más hisz. Pedig nagyon is ideje lenne, ha végre megtörténne.
Nincs sok időnk hátra.
Gyermekként sokáig nem értettem, és éppen ezért nem szerettem például az "eredendő bűn" tanítását. Hogy lehetek én bűnös abban, amiben nem vettem részt?!- kérdeztem. "Vigye el a balhét, aki csinálta!"
VálaszTörlésOtt van az áldozati bárány kérdése: Jól leköpködik és megölik, mert ezzel elviszi a bűnöket. - "De ez babona" - mondtam, "és a vallás tiltja a babonaságot".
Szóval sokáig csak kusza zűrzavar volt nekem ez az egész, amíg ki nem hámoztam a lényegét.
Ami jó az Istené, ami rossz, a sátáné.
NINCS eredendő bűn. Isten legfőbb tanítása a feltétel nélküli szeretet és a megbocsájtás. Mégis: éppen ő lenne képtelen a megbocsájtásra- egy általunk soha el nem követett bűn miatt?
VálaszTörlés"Kezdődött mindez a „bűnbeeséssel”(1Móz: 3) Számomra csupa érthetetlen döntés és ítélet. Mert hiszen, ha egyszer az Isten teremtette az embert, akkor nyilván ő ruházta fel a különféle külső, és belső tulajdonságokkal. Felruházta - többek között- tudásszomjjal, kíváncsisággal is. Mindemellett ő, saját maga: az Úr teremtette meg a kísértést, amikor a „tudás fáját” a Paradicsomban, elérhető helyre tette. Magyarul: megteremtette a tudás lehetőségét, ami maga volt a kísértés. De egyben megtiltotta a tudást. Miért? Hisz bizonyára tudta, hogy az egyik legelemibb vágya az embernek a tudásszomj, mivel ezt a tulajdonságot is ő adta nekünk.
Amikor leszakítják a gyümölcsöt, csak tudni akarnak. Ez lenne tehát az „eredendő bűnünk”, a tudás utáni vágy? S miért lenne bűn ez? Ezért volnánk mindnyájan bűnösek Isten szemében? Ha az Isten megadta a tudás lehetőségét, ugyan miért tiltaná azt meg? Miért haragudna, ha az ember, a legfőbb teremtménye- akit a saját maga képmására teremtett- egyszer csak eljut arra a szintre, hogy a tudás által képes kiemelkedni az állatok világából?
Jézus ilyet sosem mondott. Sőt okosabb volt a többieknél, hiszen arról számol be az írás, hogy 12 évesen csodálták tudását, amikor a templomban(?) vagy zsinagógában(?) beszélt. Puff neki... Ennyit az eredendő bűnről.
VálaszTörlésViszont a tudást lehet bűnös módon felhasználni, lásd pl. az atombomba feltalálását.
Kánaán földjén az ősi népek a „napvallást” követték, papjaik az ún. Melkizedek rendjéhez tartoztak."Pap vagy te mindörökké, Melkizedek rendje szerint."- olvashatjuk Pál zsidókhoz írt levelében Jézusról. Márpedig melkizedek papjai nem voltak zsidók, hanem a szkíta népek vallási hagyományaikat őrző „mágus papok” voltak.
VálaszTörlésKik voltak az „Emberfia” szülei? Feltűnő módon József családjáról, nagyon hosszasan tárgyal a Biblia. Viszont, mivel tudjuk azt, hogy Jézus „szeplőtelen fogantatás” által született le közénk, akkor az, hogy Józsefnek kik a vér szerinti ősei, Jézus „emberfia” származása szempontjából teljesen mindegy. Hiszen József tulajdonképpen csak nevelő apja, és nem vér szerinti apja volt.
Ebből a szempontból sokkal fontosabb lenne megismernünk Mária vérvonalát. Róla viszont alig tesz említést az Újszövetség. Nagyjából annyit lehet megtudni róla, hogy „Mária jegyese volt Józsefnek”.(1Máté:18), és Lukácsnál pedig mindössze ennyi: „...egy szűzhöz, aki a Dávid házából származó férfinak, Józsefnek volt a jegyese. A szűznek pedig Mária volt a neve.”
Arról azonban, hogy neki kik voltak a szülei, s azok elődei, semmit nem lehet a szentírásból megtudni.
Igen valószínű, hogy amennyiben Mária zsidó származású lenne, arról a Biblia minimum egy fejezetet, vagy legalább néhány sort szánna személyének. De a Biblia erről mélyen, NAGYON mélyen hallgat. Mit jelent ez? Ebből csakis egy következtetésre juthatunk: Mária nem volt zsidó.
Fentebb már leírtad, hogy kik voltak Mária szülei.
(Arra, hogy miért vették fel a zsidó vallást, egyszerű a válasz: abban az időben erőszakkal "judeizálák" az ottlakókat.
Nem mondott ilyet, bizony, és még sok mást sem mondott- ellentétben Jehovával.
VálaszTörlésNem mondta soha, hogy:
1Sámuel:15: „Most azért indulj, verd le Amálékot, és irts ki mindent, amije van! Ne kíméld, hanem öld meg a férfiakat és a nőket, a gyermekeket és a csecsemőket, az ökröket és a juhokat, a tevéket és a szamarakat!” mondja állítólag isten. Az enyém nem!
Jehova, az lehet, hogy ilyenre tanítja a kiválasztott népét.:-((
IRTSD KI???? mikor mondott volna ilyet Jézus???,
Na és ez itt?:
7,1 Parancs a kánaáni bálványimádás kiirtására:
„Amikor bevisz téged az Úr, a te Istened arra a földre, amelyre már készülsz bemenni, hogy birtokba vedd, és elűz előled sok népet, a hettitákat, girgásiakat, emóriakat, kánaániakat, perizzieket, hivvieket és jebúsziakat: hét népet, amelyek nagyobbak és erősebbek nálad, 7,2 és hatalmadba adja őket Istened, az Úr, és te megvered őket, akkor mindenestül irtsd ki azokat, ne köss velük szövetséget, és ne kegyelmezz nekik!7,3 Ne házasodj össze velük, ne add lányaidat az ő fiaikhoz, és ne végy fiaidnak feleséget az ő lányaik közül…7,5 Hanem ezt tegyétek velük: oltáraikat rontsátok le, szent oszlopaikat törjétek össze, szent fáikat vágjátok ki, istenszobraikat pedig égessétek el! 7,26 Ne vigyél be ilyen utálatos dolgot a házadba se, mert téged is kiirtanak, mint azt. Tartsd azért undorítónak, tartsd utálatosnak, mert ki kell azt irtani!”
Ez egészen egyszerűen parancs népirtásra. Minderről nekem a második világháború árjatörvényei jutottak eszembe. Azokat a törvényeket az egész világon elvetik, elítélik. És lám: mindez zsidó „találmány”, hiszen ebben, a kétezer éves „szent írás”-ban találkozhatunk a faji megkülönböztetéssel először az emberiség történelmében. Ez vajon miért nem éppen olyan utálatos?
Mivel Mária Adiabene Grapta Xarax nevű hercegnő volt Galileában (héberül Galil hag gojim = idegenek által lakott terület )semmi esetre sem lehetett zsidó. Mária jegyese Jusuf Pandar sem, de még csak ács sem, mert a pandar vezető- felügyelő-félét jelent. (Hogy ne mondjam pandurt, mert az visszatetszést keltene.) József származása egyébként is mellékes, hiszen Jézus nem tőle, hanem a Szentlélektől született - már ha hinni lehet a Bibliának, ugye?
VálaszTörlésZsidó vallásra nem hinném, hogy áttértek volna, mert Mária édesanyja, Anna hercegnő volt az, akinek sokáig nem született gyermeke, és emiatt egy ideig Judeában laktak, hogy egy zsidó orvos gyógyítsa meg. Ám a gyógykezelés nem használt, és a feltételként szabott zsidó hitből ismét visszatérve a szkíta hagyományokhoz - elhagyták Judeát is.
Ezután született meg Mária, aki gyermekként a mah-gus papok és papnők tanításán nevelkedett föl.
- Van még egy momentum, amit figyelmen kívül szoktak hagyni:
Zsidók által lakott területen a keresztre feszítést, mint halálbüntetést - zsidókra tilos volt alkalmazni.
szenzációsan jó anyag. Kiemelés tőlem: Huszonharmadik János Pál életét kioltották, egyre inkább bizonyosan. Mikor lesz kimondva, kivizsgálva a dolog? Vagy úgy járunk majd, mint a Níceai Zsinattal?( :-353.)
VálaszTörlésSzenzációs okfejtés, párbeszéd.
VálaszTörlésCsak úgy falom a szavakat. Hogy lehet, hogy erről nincs mindenki által hozzáférhető anyag? (mondom én naivan)
Legalább egy weblap, amelyik az ilyen anyagok közlésével foglalkozna.
Kellemesen csalódtam, a két "vitatkozó" félben.
Mennyi hülyeséget olvastam feleslegesen.
Lajdi Tamás és Lajdi Péter összes írása fenn volt a Magyarok Honlapja c. honlapon, amit a szcientológus zsidó szekta CSAK ÚGY leszedett minden ok nélkül !
VálaszTörlésÉs akkor már sehol nem lehet megtalálni az írásaikat- egybe gyűjtve?:-((
VálaszTörlés
VálaszTörlésLajdi Tamással egy városban éltünk évekig, anélkül, hogy megismerhettük volna egymást. Akkor tudtam meg, amikor meghalt.
Nagy veszteség ért és fájlalom.
Béke poraira.
Véletlenül keveredtem ide a Google-ból. Ha már itt vagyok, röviden szeretnék elmondani annyit, hogy a fenti írás erős tévtanítás, önkényes magyarázása a Bibliának.
VálaszTörlésNem szabad saját elképzelésünknek megfelelően értelmezni az Írásokat. Ha engedjük, hogy a Biblia egyik igéje magyarázza, fejtse ki a másikat, akkor nem kerülünk ellentmondásokba és nem hamisítjuk meg Isten üzenetét.
Jézus ezt mondta a körülötte állóknak:
"Ti azt imádjátok, akit nem ismertek, mi azt imádjuk, akit ismerünk, mert az üdvösség a zsidók közül támad" János 4:22
Sajnálom, ha csalódást okoztam.
A saját értelmezgetés a zsidó hamisítók szokása. János evangéliumát is teljesen átírták a szabadkőművesek.
VálaszTörlésAz üdvösség Jézustól ered, Ő a szűk ÚT, a kapú, van akit átenged, van akit letaszít.
A hamisítás legjobb bizonyítéka, hogy a "zsidó" szót csak pár évtizede használják, tehát Jézus ezt a szót sohasem használta.
Jézus sohasem használta azt a kifejezést, hogy "mi imádjuk" , mert senki Ember nevében nem nyilatkozott, Ő csak az Atyja akaratát közölte, de nem használt nárcisztikus kifejezéseket !
A Bibliának nincs igéje, CSAK A SZENTÍRÁS-nak, hiszen az maga a Megtestesült Ige. Persze csak az eredeti és nem a zsidók által kiforgatott szövegek.
Azok csalódhatnak, akik hamis kiválasztottság tudatban élnek, miközben semmi (ta) közük hozzá !
Jézus engedte, hogy leboruljanak előtte. Mi ez, ha nem az imádat jele?
VálaszTörlésNem tudom, hogy mit értesz a Szentírás alatt, de utána lehet olvasni, hogy melyik Biblia/Szentírás őrizte meg a hitelességét.
Én a Károli fordítást használom.
A szavakon nem érdemes lovagolni, hamisító meg mindenhol van, nem csak a zsidók vétettek az Isten beszéde ellen. Az vesse rájuk a követ, aki nem bűnös. Isten az igaz Bíró, az ítéletet nem adja az ember kezébe.
DEHOGYNEM ! AZ APOSTOL NEMZETSÉGÉNEK ADTA ÁT MINDEN HATALMÁT !
VálaszTörlésOLVASGASD A JÁNOS EVANGÉLIUMÁT ! EREDETIBEN !
Nekem megvan több fordításban a Biblia, görög nyelven is.
VálaszTörlésGyakran meg is nézem, hogy bizonyos helyeken milyen szó szerepel.
Olyan fogalom nincs, hogy apostol nemzetsége, nem tudom sajnos, mire gondolhatsz.
Ez esetben annyiból érdemes a szavakon lovagolni, mert a biblia téves értelmezése éppen ezen alapszik. Sajnos koroknak, politikai irányzatoknak, nyelvjárásoknak, pillanatnyi morális ideáknak megfelelve annyiszor írták már át , hogy az eredetijét biztonsággal már nem is tudhatjuk. Időnként Te magad is összehasonlítod - mint írod - a szövegezését. Annyi mindenesetre tudható, hogy a II. Vatikáni Zsinat után az imák szövegezése is megváltozott, nem csak a nyelvezete. Csupán XVI.Benedek pápa tette lehetővé ismét a régi latin liturgiájú misézést - ha a hívek úgy igénylik. A hívek azonban általában nem tudnak róla.
VálaszTörlésEl tudom fogadni Ólevendula, amiket írsz, a szavakon való lovagláson azt értettem, hogy teljesen mindegy, hogy a Biblia vagy a Szentírás szót használjuk.
VálaszTörlésA téves értelmezés valóban bizonyos szavak, mondatok rossz értelmezésén múlik.
Az én kezemben is volt már olyan Ószövetség, ami zsidó értelmezésű (zsidó Biblia), amely Jézust kizáró lábjegyzetekkel van ellátva. A teljes Írásból azonban tudható, hogy a zsidók kiválasztása egy időre felfüggesztetett, szolgálatuk átadatott a pogány népeknek, hogy hirdessék Isten nagyságos dolgait. Amikor azonban a többi nép ideje lejár, Isten ismét megkönyörül népén (az izraelitákon) és sokan fel fogják ismerni megváltójukat.
Ma is vannak Messiás hívő zsidók, akik ugyanabban a Jézus Krisztusban hisznek, mint mi.
Én is kényes vagyok arra, amikor meghamisítja valaki az igét, ezért is bátorkodtam reagálni a fentiekre. Nem tudom, hogy kitől származik az Írás, de nincs igazságtartalma.
Mindezeket nem bántásképpen írom, hiszen többeteket kedvelek a kommentezők közül.
Az ISTENGYILKOS ZSIDÓK sose fogadták el Jézus Krisztust !!!
VálaszTörlésEzért ölték meg !
A zsidók a mai napig várják a messiásukat, a Sion (CION) hegyén, ezek a sionisták, vagy ahogy a mellébeszélő zsidók nevezik magukat : cionisták.
Ezeket a cionistákat ÍTÉLI EL az egész világ, mert a vallásuk a "KIÍRTANI MINDENKIT" Jézussal az élen, majd minden nemzetséggel ezt tették. Erről szól az ószövijük. És ezek az Istengyilkosok lennének "üdvözítők" ???
Na ne szórakozz 571-eske.
Provokálni a naivacska csacska dumával a Sion hegyére kell menni ! amíg lehet !
Kedves Mirjam! Vajon zsidó-e Izrael népe?
VálaszTörlés
VálaszTörlésKedves bedefy!
Úgy látom, hogy nem érted a Golgota üzenetét. Szeretném elmagyarázni:
Jézus Krisztus azért jött ebbe a világba, hogy meghaljon helyettünk.
Jézust nem a túlerő győzte le. Halála előtt, amikor hagyta magát elfogni a Gecsemáné kertben ( mert eljött az órája), így szólt az Őt megvédeni akaró tanítványához:
„Tedd helyére szablyádat… Avagy azt gondolod, hogy nem kérhetném most az én Atyámat, hogy adjon ide mellém többet tizenkét sereg angyalnál? (Máté 26:52-53)
Ekkor még a tanítványai sem értették világosan, hogy Jézusnak meg kell halnia azért, hogy a megváltásunk végbemehessen.
Önként adta magát értünk:
„Azért szeret engem az Atya, mert én leteszem az én életemet… Senki sem veszi azt el én tőlem, hanem én teszem le azt én magamtól…”- mondja Jézus (Ján. 3:35-36)
Eljön az idő, amikor a zsidók is részesei lesznek annak a kegyelemnek, amely most a többi nemzet között hirdettetik és megismerik Megváltójukat:
„A Dávid házára és Jeruzsálem lakosaira pedig kiöntöm a kegyelemnek és könyörületességnek lelkét, és reám tekintenek, akit átszegeztek,…”- mondja az Úr. (Zakariás 12:10)
Jézus halálában nem az a lényeg, hogy fizikálisan ki ítélte el, vagy ki szegezte fel a fára, hanem az ok, hogy miért hagyta magát megfeszíteni:
Az emberiség ezen a bolygón bűnös állapotban van, elválasztva Istentől. Olyan minden mi igazságunk előtte, mint a megfertőzött, szennyes ruha, áll a Bibliában. Isten pedig gyűlöli a bűnt, minden rossznak, nyomorúságnak, a halálnak okozóját. Igazságos ítélete azt mondja, hogy a bűn miatt minden ember az örökkévalóságra nézve halott.
De Isten nem csak igazságos, hanem szerető is. Szereti a sárba esett, mocskos, bűnös embert. Halálra kell ítélnie őt, hogy igazsága megmaradjon, (a bűn zsoldja a halál, ez az ítélet) ugyanakkor mentő szeretete is elkezd munkálkodni értünk. Hogyan teljesedik be mindkettő?
Elküldi a Fiát ebbe a világba, hogy emberré legyen és a kereszten magára vegye a te bűneidet, büntetésedet és az enyémet. Jézust a te bűnöd feszítette a keresztre és az enyém. Nem a zsidók és a római katonák. Mi érdemeltük azt a szégyenletes véget, amit Ő elszenvedett helyettünk. Magára hívta a bűneinket, átkainkat és Isten Őt büntette meg helyettünk, hogy mi amnesztiát, örök életet kaphassunk. Ez az örömhír, a Golgota üzenete.
„Mert úgy szerette Isten a világot, hogy egyszülött Fiát adta, hogy aki hisz őbenne, el ne vesszen, hanem örök élete legyen. Mert az Isten nem azért küldte el a Fiút a világba, hogy elítélje a világot, hanem, hogy üdvözüljön a világ általa. Aki hisz őbenne, az nem jut ítéletre, aki pedig nem hisz, már ítélet alatt van, mert nem hitt az Isten egyszülött Fiának nevében.” (János 3:16-18)
Jézus „… a mi vétkeink miatt kapott sebeket, bűneink miatt törték össze. Ő bűnhődött, hogy nekünk békességünk legyen, az ő sebei árán gyógyultunk meg. Mindnyájan tévelyegtünk, mint a juhok, mindenki a maga útját járta. De az Úr (Isten) őt sújtotta mindnyájunk bűnéért.”
(Ézsaiás 53:5-6)
Azt mondja az Úr:
„Bizony, bizony, mondom néktek, hogy eljön az óra, és az most van, amikor a halottak hallják az Isten Fiának a hangját, és akik meghallották, élni fognak.” (János 5:25)
Ez a kegyelem időszaka, amikor Isten bocsánatát kínálja mindenkinek Jézus Krisztus golgotai áldozata által.
Mert mi más lenne?
VálaszTörlésJu-dea-iak ! ju (i)-deo-ta = isten-telen-lények, semmi-ták, a kárhozat fiai, a sötétség fiai, a sátán fattyai, akik nem ismerték fel Jézust, akik KEZDETTŐL fogva a sátánt szolgálták ! Akik Istent-Embert nem kímélve, írtanak mindenkit, ez a vallásuk és cselekedetük.
VálaszTörlésIz-rá-él = Krisztust-tisztánlátók, akik felismerték, akik követték, akik életüket adták érte.
Egy zsidót (judeótát) se érdekel a Jézus-követő vallás, csak azzal foglalkoznak, hogy önmagukat fényezzék, mindenkinél különbnek hírdessék, kiválasztottnak hazudják magukat, most meg még ráadásul egy gyilkos semmi-ta népség kiadja magát üdvözítőnek, hát ez a tipikus természete.
Pont úgy érdekli a zsidókat Jézus sorsának teljesítése, mint téged, 571-eske, semmi másról nem csacsogsz, mint a zsidók felsőbbrendűségéről. Ez nem Jézus szolgálata, hanem mániákus beképzeltség, önhittség, ömlengés az egoról.
Jézus ezért mondta a farizeusoknak (zsidó szélsőséges párt), hogy nem Emberek, hanem a sátán fattyai, mert ha Emberek volnátok, akkor az Emberek tulajdonságaival rendelkeznétek, de mivel a ti atyátok az ördög, az ő kedvét keresitek, aki KEZDETTŐL FOGVA GYILKOS VOLT, KEZDETTŐL FOGVA HAZUG VOLT, ÉS NEM ÁLLTAK MEG AZ IGAZSÁGBAN, MERT NINCS BENNÜK IGAZSÁG !
Jézus az Igazakért jött (és akik hittek szavuknak), velük EGY, értük imádkozik, értük áldozza fel életét. Mindazokat megtartotta, akiket az ATYA ADOTT=Apostol számára ! Azokat, akik nem az Atyától, hanem az ördögtől valók, azok a KÁRHOZAT FIAI !
Megkérhetlek, hogy a továbbiakban ne sértegessél?
VálaszTörlésA többit később...
Hallottál a keresztes háborúkról?
VálaszTörlés571-es mucuska !
VálaszTörlésmózes -t a zsidók találták ki, nincs róla semmilyen bizonyíték, csak a zsidók tákolmányában, az ószöviben.
ábra-hám nem egy konkrét személy, hanem EMBER-t jelölő szó
jákob azt jelenti CSALÓ !
júdás az jelenti KÉM !
saul azt jelenti NAGY=Isten fölé helyezi magát
pál azt jelenti KIS=Isten alá rendeli magát
péter azt jelenti KŐSZIKLA=Jézus volt maga
Az, hogy az unatkozó fecserésző zsidók mit tekerik a kigyót a szövegek közé, az a csűr-csavar sátán módszere.
Amúgy a keresztes háborúkat a zsidók vezették különböző álköpönyegek mögé bújva.
Tudod ? mint a szélsőséges zsidó pártokban (farizeusok) szok csinálni. Ugyanaz a banda, de más szinekbe öltözve, de a sátánpata mindegyiknél ugyanaz.
Na.... unlak, innentől magadra hagylak monológizálni, de a zsinagógákba tedd, ne untass többé !
A te neved vajon mit jelenthet?:))Már megint összehordtál itt hetet-havat a nevekkel, szerintem magad sem érted, hogy miket beszélsz.
VálaszTörlés.Nem kell, hogy minősítselek, a hozzászólásaid sok mindent elárulnak jellemedről és belső világodból.
Felsőbbrendűnek itt egyedül te érzed magad, úgy látom.
Ennyi butaságot ritkán hallottam, amiket itt összeírtál, előadva, mintha nálad lenne a bölcsek köve.
Én is értelmetlennek találom a további párbeszédet, bár bőven tudnék írni a leírtakhoz..
Ebben az időben a Római Birodalom része volt, nem azonos a XX.sz. Izraeljével. Több városállam(?) volt azon a területen, és a népek összetétele is más volt. Egyik sarkalatos kérdése a vitának mindig ez: Izrael, Judea vagy Galilea?
VálaszTörlésHittudományban elég gyengén állok, de szerintem almát a körtével nem érdemes összemérni. Vagyis az Ószövetséget az Újjal. Érdekes volna inkább pl. az örmények, a bizánciak, vagy a kopt keresztényeknél hagyományozódott vallási tézisekkel összevetni. Jézus ÚJ SZÖVETSÉGET HOZOTT nekünk, mert NEM JÓ AZ ÚJ BORT RÉGI TÖMLŐBE TÖLTENI.
VálaszTörlésVégezetül lezárhatnám a vitát akár Pál apostol szavaival is.
"Mostan tükör által homályosan látunk, akkor meg színről színre".
- Csak az okoz nekem fejtörést, hogy a tükör nem okoz homályos látást. Mintha hiányozna onnan egy "és". Tükör által ÉS homályosan... Tükör által láthatnánk élesen, csak éppen FORDÍTVA. Erre utalhat a "színről színre" is, vagyis, nem a fonákát, a visszáját látjuk, mint most.
- Hát bizony volna mit megbeszélni, eltűnődni az értelmezéseken, de mivel a téma igen közel van az emberek ingerküszöbéhez, én mint laikus, mindenkit meghagyok saját hitében, nem igyekszem téríteni, nehogy még megegyenek a kannibálok. ;-)
A jövő héten talán több időm lesz, majd elmondom, hogy mit gondolok.
VálaszTörlésÚj szövetségről csak akkor tudunk beszélni, ha volt előtte már egy ó, egy régi. Jézus maga tesz bizonyságot az Ószövetségről, hiszen szinte minden könyvéből idéz. (Hát nem olvastátok az írásokban...?... Meg van írva, hogy... Most teljesedett be... )
VálaszTörlésA többi kifejtése, amiről írsz (örmény, kopt keresztények) megint több időt igényel, így kapásból, gyorsan nem megy.:)
Persze, ez természetes. Mindez nézőpont kérdése, hiszen minden más vallást"pogány"-nak tartanak, ami Jézus születése előtt volt. Csak éppen az Ószövetség nem babona?
VálaszTörlésAz Újszövetség az Ó-ból nőtte ki magát. Sok mindenről lehetne írni, de csak egyet írok le, mert megint túl hosszú leszek.
VálaszTörlésAz ószövetségi áldozatokat Isten rendelte el, meghatározta, hogy milyen bűnökért mikor és mit áldozzanak. Ezeknek az állatoknak a vére természetesen nem törölte el a bűnt, csak elfedezte és előremutatott az eljövendő Messiásra.
A nagy engesztelő napon mindenkinek fel kellett mennie Jeruzsálembe, hogy elrendezze bűneit. A templom legbelső részébe, a szentek szentjébe (ahol a frigyláda állt és Isten jelenléte érzékelhető volt) járult ekkor a főpap, hogy engesztelést szerezzen a nép bűneiért. De egy évben csak egyszer léphetett be ide. A szentek szentjét egy erős kárpit választotta el a templom azon részétől, ahol minden nap megfordultak a papok.
VÉLETLEN lenne?
Jézus a nagy engesztelő napon adta az életét a Golgotán, azon a napon halt meg érettünk, amelyiken a zsidók engesztelésért folyamodtak Istenhez.
Jézus halálakor a jeruzsálemi templomban a kárpit ketté hasadt, amelynek az az üzenete, hogy Jézus Krisztus utat nyitott számunkra az Atyához.
Ekkor szűnt meg az ószövetség és az áldozati rendszer.
Ami még nekem nagyon érdekes, hogy akkor, amikor más pogány népek mindenféle isteneket, természeti jelenségeket imádtak, különféle babonáknak hódoltak, Isten azt a kijelentést adta népének, hogy azok nem istenek, nem imádhatják azokat. Honnan lett volna ez a minden nép gondolkodása felett való tudás? Csakis Istentől lehetett.
Isten a zsidó népet arra a szolgálatra hívta el, hogy hirdesse az egy igaz Istent azoknak a népeknek, akik még nem ismerik.
Mivel ezt a küldetést nem igazán jól végezték, átadatott a feladat pogányoknak, azaz nekünk. Most ebben a korszakban
élünk.
Vajon mi mennyivel végezzük jobban, ami ránk bízatott?
Ebben lényegében nincs köztünk vita, inkább csak hozzá teszem, hogy egyisten hit létezett még más népeknél is, ami nem bálványoknak való hódolás volt. Még a szentháromság is fellelhető, csak a szentlélek helyett család-jelleggel, vagyis apa-anya-fiú háromsággal. Ilyen volt a szkíták Jézus-hite is. Nagyon valószínű, hogy Szt.István ennek ismeretében ajánlotta fel a Szt.-Koronát SzŰz Máriának, aki egyben első a szentek között. Ha ugyanis Mária csupán egy szolgálólány, vagy ágyas lett volna, erősen kétlem, hogy István egy "celeb"-re bízta volna az országot.
VálaszTörlés- Hát... volna még mit megbeszélni...
"...a már megcáfolhatatlan, hogy az „ószövetségi” Biblia e kultúrhagyomány fölhasználása nélkül sosem jöhetett volna létre!! A zsidó nemzeti vallás ma ismert formájában Babilonban született. A tolvaj nem dicsekszik soha azzal, hogy kit lopott meg!!! "
A szkítákról beteszek ide egy linket Grüll Tibor történésztől, több írását ismerem, ezt is merem ajánlani:
VálaszTörléshttp://www.hetek.hu/hit_es_ertekek/199911/szittya_elmeletek_jezus_krisztusrol
Annyi hamisítás van, hogy képtelenség mindegyik vallással külön foglalkozni. Nekem azt tanították, hogy az eredetit kell tüzetesen tanulmányozni, akkor azonnal meglátjuk a hamisat is más írásokban. Mint a pénzvizsgálók, akik az igazi pénzjegyet alaposan megismerik és nem foglalkoznak külön minden egyes hamisítással.
A szentháromság, anya-fiúisten... más vallásokban szintén érdekes téma. És a Mária körül kialakult kultusz is.
Különös, hogy minden vallásban az ember akar valamit tenni az isteneiért, istenéért, a keresztyénség az egyedüli, amelyik azt mondja, hogy ember képtelen arra, hogy kitörjön elveszett állapotából, Istennek kell áldozatot hoznia érte.
VálaszTörlésOlyan magas nívójú hozzászólás, mint a Tiéd, kedves Mirjam, tölem nem várható, de ami a személyeskedést illeti, olyan méltatlanul kísérled meg, Vele elbánni, kedves Bedeffy, hogy arra példa alig akad: egy Mirjamot lemucuskázni, az azt jelzi, sejtelmed sincs, kivel van dolgod.
Öt a beírásai, tudása, finomsága, felülmúlhatatlan emberbaráti megértése és szeretete azokba a magasságokba repíti, amelyekbe magam is kívánkozom.
Teljességgel ismered félre, amit tiszta szívemböl sajnálok.