Blogarchívum

2009. június 1., hétfő

2009 Június 1-én, Pünkösd hétfőn, újra felcsendül a ROCKLEXIKON !

  Friss hírek Kedves Rocklexikon Hallgatók ! Nagy örömhírt hoztam ma Nektek, már csak tízet kell aludnunk és újból találkozhatunk !

2009 május 3.-án azt ígértem, hogy azonnal tájékoztatlak Benneteket, amint megtudok valami hiteles hírt a rádióval kapcsolatban. Ma volt du. 14 órakor stábértekezlet, ahol bemutatkoztak az új igazgatók, valamint az új munkatársak. A Pelikán Rádió FM 93.6, 2009 június elsején újra hallghatható lesz, új és régi műsorokkal a fedélzeten. A Rocklexikon maradt a jól bevált hétfőnél, mindössze annyi változtatással, hogy egyenlőre 22-00-ig fog tartani a műsoridő, mely a későbbiek folyamán változhat, én nagyon szeretném, ha úgy lenne mint a régi szép időkben volt, azaz 22-02-ig, melytől a vezetőség sem zárkózott el, de még át kell tekinteni sok feladatot. Személy szerint óriási boldogsággal tölt el a tudat, miszerint újra szól a Pelikán Rádió, (FM 93.6) és ezen belül a közel 9 éves Rocklexikon. Bízom benne, hogy ezen remek hírrel sokatoknak okoztam kellemes csalódást, és találkozzunk 2009 június elsején, este 22 órakor, töltsük el együtt újból a hétfő estéket !
A Rocklexikon legyen Veletek !
Répássy Gábor Répa

1 megjegyzés :