Blogarchívum

2008. szeptember 3., szerda

Hol vagy, Csengele?!




19 megjegyzés :

  1. Szépen kitaláltad!!!
    Köszi szépen!:-)

    VálaszTörlés
  2. De szép ez az oldal! -Milyen tiszta!
    Nálam már jó lenne egy kiadós takarítás, mert lassan idegenül érzem magam a saját oldalamon!
    http://szakady.multiply.com/journal/item/271/271?&item_id=271&view:replies=threaded&page_start=50

    VálaszTörlés
  3. Ez van az Országban is...sajnos!!!!

    VálaszTörlés
  4. Már alig látszunk ki a szemétből. Persze a patkányok pont ebben érzik magukat jól. Ajánlom figyelmetekbe:
    http://katalin1950.multiply.com/links/item/123/Csengele_hol_vagy?replies_read=4

    VálaszTörlés
  5. Jó, de cenzúrázott oldal lett és így nem értelmes.

    VálaszTörlés
  6. Kedves Halászb., látom, jól megnyirbálták a hozzászólásokat, de szíve joga. Én is azon a véleményen vagyok, hogy vitatkozni bármiről lehet, de ez nem azonos a személyeskedéssel.
    A témák floodolását meg kifejezetten útálom - mármint amikor szándékosan terelik el a szót a téma tartalmáról, valamilyen irritáló megjegyzéssel.

    VálaszTörlés
  7. "A témák floodolását meg kifejezetten útálom - mármint amikor szándékosan terelik el a szót a téma tartalmáról, valamilyen irritáló megjegyzéssel."

    Ez szerintem is egy nagyon rossz szokás, bár néha célravezető is lehet. Az biztos, hogy engem dühít, és ezért lehet, hogy a jövőben tudatosan fogom alkalmazni. :-)

    VálaszTörlés
  8. Régbevált szokás...én kifejezetten únom...

    VálaszTörlés
  9. Ez a gyerek valamit félreértett!
    Nem is értem ezeket. Én sem kutakodom külföldieknél, ők miért teszik?

    VálaszTörlés
  10. A kép nyilván tetszik neki, a tartalmát meg nem értheti, mert (egyelőre) nem tud magyarul - gondolom. :-)

    VálaszTörlés
  11. A "nice", mint zép, meg magrúl van, csak furcsa ez a fene nagy érdrklődáséd mostaság

    VálaszTörlés
  12. Adjon az Isten!
    Köszönöm, hogy külön blogot szenteltél a keresésemre.Nagyon tetszik a kép, amit hozzá találtál:-)
    Itt vagyok:
    http://1csengele.multiply.com/

    Szép napot mindenkinek!
    Szeretettel:Csengele

    VálaszTörlés
  13. Isten hozott Csengele. Nagyon hiányoltunk.

    VálaszTörlés