Blogarchívum

2008. szeptember 8., hétfő

Hitelességet, Alkotmányosságot és mindent Történelmi alapokon!

Hitelességet, Alkotmányosságot és mindent Történelmi alapokon!

Mindenféle kormányok, helyett: legyenek azok szakértő, vagy nem szakértő kormányok. Mindenféle képtelen ideológiákat felvonultató pártok és pártszemléletek, szektáns elméletek helyett:

Mindenekelőtt és Haladéktalanul:

Hitelességet, Alkotmányosságot és mindent Történelmi alapokon!

MOST, AZONNAL!



Memorandum
Szent István Szent Koronájáról


olvasható aláírás. Tibor Eckhardt
(a dokumentum eredeti nyelvezete angol)

Egy amerikai értékelés.

A kiváló amerikai, John F. Montgomery, aki nyolc éven át Rooswelt elnök nagykövete volt Magyarországon, meghatározta Szent István koronájának valódi, lényeges értékét a Magyar nép számára." Magyarország a kényelmetlen szövetséges" - satellite c. könyvében a 36. oldalon megmagyarázta, hogy: "Magyarország Angliával és szinte minden más királysággal szemben a koronát mindig a viselője fölé helyezte: A király régensként, kormányzóként szolgált a korona számára, amelyben bennfoglaltatott az a fenséges, magasztos, nagyszerű hatalom, amely az évek folyamán Szent István király idejétől kezdve napjainkig adatott át". Ez a józan, mértékletes, higgadt amerikai továbbá tisztelettel adózott Szent István királynak és népének kijelentvén azt, hogy: " középkori királya megkoronázása által, akit halálát követően szentté avattak, Magyarország a legkeletibb nyugati állammá vált".

Szokás és beleegyezés, hozzájárulás.

A magyar alkotmány - annak ellenére, hogy gyakorlását az 1945-ös szovjet megszállás megszakította - továbbra is Szent István koronájára alapul. Az alkotmány a Magyar Birodalom ezeréves történelmének terméke, amely fokozatosan fejlődött a szokás és elfogadás, hozzájárulás elvének alapján, gyökereiben mélyen visszanyúlva a nemzet távoli, törzsi múltjába. Elsődleges fontosságú az, hogy a Szent Koronának tulajdonított függetlenség abból a szabályból vezethető le, hogy a közérdekű kérdésekben hozott döntéseket Szent István Koronájának nevében kell meghozni, mert az a Királyt és a Nemzetet személyesíti meg. II. Endre (1205-1235) uralkodásától kezdődően " a nemzet jogainak, szabadságjogainak és törvényeinek szigorú betartása" bele lett foglaltatva a király koronázási esküjébe. Károly Róbert sem lett elfogadva, mint alkotmányos király 1308-ban a Magyar nemzet által, amikor először egy pót- koronával koronázták meg. Ezért 1310-ben másodszor kellett a valódi koronával megkoronázni. Ezen időtől kezdődően a koronázásban bennfoglaltatik az az alkotmányos érvényű megerősítés, szentesítés, hogy: "csak az van elismerve Magyarország törvényesen uralkodó királyának, akit a nemzet Szent István koronájával megkoronázott". Ezen időtől kezdődően adódik a korona szerepe és nagyrabecsülése, tisztelete mint Magyarország "Szent Koronája", amely egyedülálló fogalom azon népek körében, amelyek királyságokban élnek.

A Szent Korona misztériuma

A Szent Korona misztériuma fokozatosan fejlődött ki, annak részben vallási, részben politikai eredetét nehéz racionális alapon értelmezni, kivéve azt a tényt, amely abból a történelmi szükségszerűségből fejlődött ki, hogy a király szuverén illetékességét és a Nemzet következetes igényét a saját szuverén szabadságjogaival összehangolják. A szuverenitás jelentése azonban: legfelsőbb hatalom - ezért oszthatatlan. Magyarországon az egység és egyensúly az államon belül azáltal volt biztosítva, hogy Szent István Koronáját megszemélyesítették és hozzárendelték a magyar szuverenitás birtoklását, miközben a Szent Korona tulajdonjogán a király és a nemzet közösen osztozott, mint annak tagjai ("membra Sacrae Coronae").

Ez az elmélet (amit Amerikában doktrínának neveznének) a XII. század elején született. (Könyves) Kálmán király jegyezte meg 1103-ban, hogy a velencei Dózse-val kötött szerződése "kevesebb hitellel bírt volna, ha az nem lett volna a Királyság Tanácsával egyeztetve". A király személyes uralkodása idegen és elfogadhatatlan volt a magyar nép számára. Szemben a Nyugat-Európai gyakorlattal, föld adományozása csak valamilyen közérdekű cselekedet (iusto servitio) jutalmazása okán történhetett Magyarországon és nem mint személyes jóindulat alapján történő adományozás, amint az az 1222-es Aranybulla XVII. cikkelyéből egyértelmű.

A későbbi századokban a földbirtokos arisztokrácia több birtokot szerzett, de ezzel nem szerzett kizárólagos befolyást az államügyek intézésére. Hatalma sohasem volt elégséges ahhoz, hogy megszüntesse az alkotmányos kormányzás elvét, amely bennfoglaltatott a Szent Korona megszemélyesítésében. Ez az elmélet tehát nemcsak mint a király szuverén hatalmának forrása maradt meg, de úgy is, mint a nép elidegeníthetetlen joga a szabadságra és önrendelkezésre. A politikai tudomány a modern időkben az "állam, mint élő szervezet" fogalmat fogadta el. A magyar nép sohasem tért el ettől a fogalomtól. Az államot társadalomként fogták fel, amelyet azért alapítottak, hogy az a teljes társadalom jólétét, biztonságát szolgálja. Személyesen a Szent Korona minden a nemzetből eredő közhatalom tulajdonosa, amelynek tulajdonosai közösen a király és a nép. A Korona, amely mindig jóval több volt, mint szimbólum, tíz évszázadon át Magyarország állami létét és más államoktól való szuverén független ségét is jelképezte. 1440-ben Magyarország Nemzetgyűlése a Szent Koronát Kiáltványában mint "Misztériumot" ismerte el.

Werbőczy "Tripartium"-ja

A Szent Korona szuverenitásáról szóló tanítás a XIV. század végére alakult ki teljesen. Vitathatatlanul, "Magyarország királya az alattvalói hűségét elsősorban azért nyerte el, mert azok hűséggel tartoztak a Szent Koronának". A neves jogász, Werbőczy István a XVI. század elején (1517-ben) nemhogy nem alkotta meg, hanem csupán összegyűjtötte a létező Magyar Alkotmány elveit és szabályait, amelyet a szokások alkottak meg. Kiváló munkájában, a "Tripartium-ban - Hármaskönyv -ben, amely az elfogadott, de soha azelőtt törvénybe be nem cikkelyezett törvények hagyományára alapult, megfogalmazta a Szent Koronáról szóló alkotmányosság - elméletet, amely megerősíti a király visszavonhatatlan szuverenitását, amennyiben meg lett koronázva, de ugyanakkor megjelöli hatalmának alkotmányba foglalt határait is. Szent István Koronája marad az államon belül a hatalom egyedüli forrása: szuverenitást adományoz, de megvéd a kizárólagos, abszolút hatalom gyakorlásától. A Szent Korona nemcsak a n emzeti egység szimbóluma, mivel egyben minden földterület tulajdonosa is, amely a Szent Korona területét képezi. A Korona biztosítja, jóllehet néha csak elvileg a teljes nemesség egymás közötti egyenlőségének jogait ("una eademque nobilitas") és ezzel valójában megakadályozta az arisztokráciát abban, hogy hatalmat szerezzen a kevésbé nemesek, nemességhez nem tartozók felett, mint az Nyugat-Európa feudális államaiban megtörtént. II. Ferdinánd király 1635-ben (a XVIII. cikkelyben) a Habsburg dinasztia részéről megerősítette Werbőczy kijelentését, hogy a "törvényhozó hatalom közösen a királyhoz és az Országgyűléshez tartozik". Magyarország királya nem egyedül "az Isten kegyelméből" uralkodott, de a nemzet részvételével és hozzájárulásával. A Szent Korona akaratát tehát akként fogadták el, hogy az "az ország, a föld törvénye". A "törvény kötelezi a királyt is" mondta Werbőczy, mert ez az Alkotmány alapvető rendelkezése.

Az abszolutizmus elvetése

a Szent Korona m"misztériuma nem a középkori államról (Mysterium Christi) alkotott felfogásból volt levezetve, ellenben a király és a nemzet között megosztott szuverenitás ősrégi magyar felfogásából, amelyet a Szent Korona szétválaszthatatlanul egységben tart. Azzal, hogy Magyarország trónjára a Habsburg dinasztia került, értékelhető nyugati segítség lett biztosítva a folyamatos török támadások ellen. Azonban a Szent Koronáról szóló magyar elmélet és az uralkodó (abszolút) hatalmának a német tartományokban gyakorolt feudális elképzelése között súrlódásokat eredményezett. A király próbálkozásait, hogy Magyarországon hasonló abszolút uralkodást vezessen be, a nemzet elvetette, mint a Szent Koronáról szóló elmélettel ellenkezőt.

Ez lett Rudolf király 1604-es XXII. törvényének sorsa is, amelyet a nemzet beleegyezése nélkül rendelt el, és amelyet két évvel később a Bécsi Békeszerződés 1. cikkelyében elvetettek, mint érvénytelent és semmist. Ugyanez lett a sorsa II. József egész uralkodásának, amikor uralkodásának törvényeit a saját aláírásával semmisítette meg. Az 1790-es X. törvény kihirdette: "Őfelsége elismeri, hogy Magyarországon és társországaiban a törvényhozás, azok végrehajtása, vagy visszavonása az Alkotmányosan megkoronázott király és az Országgyűlésben összehívott rendek felelőssége és semmi sem rendelhető el, csak ami az Országgyűlés által van elfogadva". 1462-ben a nagy király, I. Mátyás már kihirdette ezt az elvet és 1741-ben Mária Terézia ugyancsak hangsúlyozta, hogy a király legfelsőbb hatalma az a hatalom, amelyet rá a nemzet ("concessa potestas") a Szent Korona közvetítésével átruházott.

1848 alapvető reformjai.

A Szent Korona legfelsőbb hatalma a nemesség kiváltságainak 1848-as megszüntetésével érintetlen maradt. Egészen addig azok a magyarok, akik a földtulajdonukat eredeti szerződéshez, vagy a királytól kapott adományig tudták vissza vezetni, nemesemberekként voltak elfogadva és így a Szent Korona tagjaiként szerepeltek. Ezt követően minden magyar polgár fel lett jogosítva arra, hogy ebben a tagságban részesüljön, és közösen a királlyal, annak megkoronázását követően alkották a Szent Korona testét, ("totum corpus regni Sacrae Coronae"), amely azonos volt a Magyar Állammal. Ezért, 1848 óta minden magyar magáénak tudhatta azokat a jogokat és szabadságot, amelyet előzőleg csak a nemesek kaptam meg. A második világháborút követően azonban a Szovjetunió ráerőszakolta Magyarországra a proletárdiktatúrát.

A koronázás

Tekintve, hogy a Szent Korona századokon át az állam és annak szuverenitása megszemélyesítőjeként volt számon tartva, a király megkoronázása megkerülhetetlen feltétele volt annak, hogy a királyi hatalom birtokába jusson. Nem volt szükség törvényre ahhoz, hogy ez a követelmény be legyen tartva, mivel az éber nemzettudat odafigyelt arra, hogy a király uralkodása szabályszerűen legyen megalapozva. Az 1723-as törvény (a "Pragmatica Sanctio"), amely a Habsburg-Lotharingiai ház örökösödési rendjét szabályozta a magyar trónon, szerződésben kötötte ki, hogy a koronázást megelőzően, a jogos örökös, ki kell, hogy adjon egy diplomát, koronázási hitlevelet, amiben eskü alatt garantálja, hogy az Alkotmányt tiszteletben tartja. Az a hatalom, ami a törvény szentesítésével, kiadásával járt, és ami az adományozásra is vonatkozott, vissza volt tartva - Werbőczy szerint - éspedig kizárólagosan, a törvényesen megkoronázott király számára. ("rex legitime coronatus"). Az 1790. évi III. törvény ugyancsak szerződésben kötötte ki, hogy a király megkoronázására hat hónappal azt követően, hogy az örökös elfoglalta a trónt, visszavonhatatlanul ("inomise") sor kell, hogy kerüljön, meg kell történnie, ellenkező esetben minden tette és rendelkezései érvényüket vesztették.

Végkövetkeztetések

Ismerve azt a mély tiszteletet amellyel a magyarok az élet minden területéről adóztak, viseltettek Szent István Koronája iránt, teljes egyetértés uralkodik közöttük azt illetően, hogy Magyarország ezeréves Alkotmányának utolsó maradványa és nemzeti szuverenitásuk ne legyen kitéve annak, hogy a szovjet hadsereg birtokába kerüljön. Általános az a felfogás, hogy a Magyar nemzet történelmi léte a Korona túléléséhez kapcsolódik, amelyért megszámlálhatatlan Magyar életet áldoztak fel ezer éven át. A Magyar állam romokban heverő szuverenitása, polgárainak letaposott szabadsága, a nemzett elkobzott függetlensége, Magyarország egész sorsa, a magyar szívben belsőségesen kapcsolódik a Szent Korona sorsához.

Évekkel ezelőtt, 1955-ben az USA Külügyminisztériuma biztosítékot nyújtott arra vonatkozóan, hogy: "teljes mértékben tudatában van Szent István Koronája jellegének. karakterének és fontosságának", és "mint olyan tulajdonnal, amelynek különleges státusza van, amelyet az amerikai hatóságok megbízásból tartanak-őriznek, Szent István Koronáját megfelelő biztonságban, annak gyámjaként őrzik", továbbá, amennyiben bármilyen szorult helyzet is adódna valamilyen jövőbeli akcióból, "az semmiformában nem veszélyeztetheti, vagy másíthatja meg a nevezett biztonságos őrzését, tehát a Szent Koronát".

A jelenlegi kormány Budapesten kikerülhetetlenül a Szovjet Unió ellenőrzése alatt áll. Amennyiben a Szent Koronát átadnák annak a kormánynak, mialatt a szovjet csaptok az országban állomásoznak, mély megvetést váltana ki, és az ígéret megszegésének számítana. A magyarok elidegenedését okozná Amerika iránt szerte a Világon. Tekintve, hogy semmilyen hathatós ok nem lehet azt tekintve, hogy az USA jó hírnevét általánosan ezáltal megkárosítsa.

Fordította: Geönczeöl Gyula, 2008. aug. 3.



Echardt Tibor a fenti EMLÉKIRATOT minden magyar szervezetnek megküldte a nyugati világban egy vita ürügyén, amelyet a The New York Times - al folytattak. Az angol példányt a Magyar Történelmi Szemle, 1970. jún. -aug., I. évf. 4-5. számában találtam, amely mint történelmi dokumentumot adta közre az Amerikai Külügyminisztérium által kiadott 1955-ös levél faximile közlésével együtt. Magán a dokumentumon évszám nincs, és az 1972-t megelőzően íródhatott, amikor a Magyarok Koronáját és ezzel az Alkotmányát is kiszolgáltatni készültek, puszta üzleti elképzelések miatt a Szovjetunióval és azt is nyugati magánérdekek miatt. Ez a kor volt, amikor Németország "finnlandizálása" és a szovjet befolyás a legnagyobb méretűre nőt a nyugati és a 3. világban. A magyarok Szent Koronájának kiadása és a magyarok szuverenitásának eladása a nyugat részéről tehát az eredeti ígéret és szerződés megszegése volt. Antallék pedig ezt a szerződésszegést, Sólyomék rendszerével egyetemben a mai napig kis zolgálják. Nem kevesebbről van szó, mit a magyar Szuverenitás, Alkotmányosság, a nemzeti önrendelkezés, történelmi hagyományaink messze előremutató, a nyugati világot máig megelőző alkotásának eltiprásáról a nemzet intézményeiben jogtalanul tartózkodó elemek által.

Eckhardt Tibor mint a Független Kisgazdapárt elnöke volt jogosult arra, hogy az USA-ból a szovjetek által megszállt Magyarországra hazautazhasson, hogy az államfői hatalmat átvegye és hogy az Alkotmánynak megfelelően a háború utáni Magyarországot vezethesse. Vorosilov marsall, Magyarország mindenható szovjet katonai kormányzója azonban Sztálin azonnali parancsának megfelelően ezt egy napon belül megakadályozta. Eckhardt Tibor helyett a szovjetek emberét, Tildy Zoltánt "helyezték" az államfői székbe. Tildy aztán végrehajtotta a szovjetek parancsait, segített szétverni a magyar alkotmányosságot, bevezették a szovjet "alaptörvényt" és "szovjetizálták" az országot. Ezt a szovjet "jogrendet", és politikai, szellemi hegemóniát a mai napig a hazai szovjet iskolákon nevelkedett és a szovjet hegemónia szolgálatában álló "jogászok" "kultúremberek", "politikusok" és szellemi törpék szolgálják ki.

Eckhardt Tibor személyében a lehető leghitelesebb személy, az államfői tisztétől, a terror által megfosztott történelmi személyiség szól hozzánk. Rajta kívül az Alkotmány értelmében az Országtanácsban, amely a kormányzó, vagy a király jelenlétében a Koronatanácsként működik, Mindszenthy József hercegprímás állt a szovjetek és cselédjeik útjában. Mindszenthyt letartóztatása által távolították el az Alkotmányos élet éléről. Amikor a történelmi Alkotmányosság 1949-ben végleg le lett taposva, megszűnt, következhetett a terror. 1956, a felkelés az Alkotmányos állapotok helyreállítása érdekében törvényszerűen következett be. Mert a magyar nép lelkében még ott volt a jogállamiság emléke, amire a mai generációk már nem emlékeznek. Az amerikaiak nagy kárt okoztak azzal, hogy a kommunistáknak a Szent Koronát kiadták. Ez most látszik leginkább, mert gondoljunk csak bele: Mi lett volna akkor, ha a Szent Korona akkor érkezik haza, amikor az szovjet csapatok kivonultak? Az következett volna, hogy a Történelmi Alkotmányosság helyreállítása kikerülhetetlen kérdéssé vált volna. Eckhardt Tibor nem láthatott előre, de azt jól látta, mekkora baj lesz abból, ha a kommunistáknak idő előtt kiszolgáltatják a Magyar Alkotmányosság legfőbb, egyesítő, élő jelképét. Azonban Kissingerék pénzt akartak csinálni és üzletelni a szovjettel. Ki kellett nyitni egy országot, ez lett Magyarország. Hazakerült a Szent Korona, de a szovjet csapatok jelenlétében és a kiterjedt, máig is szégyenszemre működő titkosszolgálatok jelenlétében szó sem lehetett érdemben történő változásokról. Kissinger pedig itt ólálkodik napjainkig. "Elitünk", amely a szovjetek káderdűlőjéből érkezett, és titkosszolgálatok vigyázzák biztonságát és velük a korábbi rezsim folytonosságát, nem a nemzettel és nem az országgal törődik. Igen, történelmi példákra van szükség, hogy mindenki pontosan lássa, mi folyik körülöttünk. Sztálin példaképe a francia forradalom volt és a Világtörténelem legnagyobb gonosztevőj évé vált. Különös, hogy vannak, akik még a mai napig is őt követik, mert akinek a körme alatt maradt valami ebből a sztálini korból, az jól tenné, ha onnan kipucolná, vagy nem méltó arra, hogy civilizált társadalomban éljen. Alexis de Tocqueville a francia forradalomól megírta híres könyvét, Az Ancien regime bukásáról. Sajnos nincs magyar fordítása, pedig Európát nem ismerhetjük meg, ha ezt a politológiai remekművet nem ismerjük. Leírja, hogy amikor a király összehívta a nemzetgyűlést, annak három rendje rengeteg reform javaslattal érkezett. De a két történelmi rend nem vette észre, hogy a harmadik rend radikális része egészen egyszerűen minden intézményt el akar törölni. Pedig elég lett volna a meglévő intézményeket megreformálni. Nem sikerült. Angliában igen, mert ott a reformerek és a gyakorlati politikusok vitatkoztak egymással és az elmélet és a gyakorlat meghozta a változó időkre a választ. Ezt tette nálunk Széchenyi és ezt ellenezte Kossuth. Franciaországban az elméle ti írók nem vitatkoztak a gyakorlati közigazgatási szakemberekkel, a terror idején egészen egyszerűen beültek a lefejezett tisztségviselők hivatalaiba. A terror és a háborúk miatt több, mint 6 millió francia vesztette életét. És lám, szovjet faiskoláinkban nevelkedett titánjaink mit tesznek? Okoskodnak Robespierre nyomán, mint azok a firkászok, akik a francia forradalom idején terrorba és káoszba döntöttek egy gazdag országot. Az Eckhardt Tibor emlékirat talán megvon egy biztonságos alapot, amire építeni lehet. Ezt kell vállalni. Az okoskodókkal és a Széchenyi által a Politikai Programtöredékben holdkórosoknak nevezett izgágákkal szemben pedig résen kell lenni. Talán ifjúságunk már ezt teszi, amikor a gyengülő, moszkovita, poszt sztálinista rezsim maradványaival szembe száll. Igen, meg kell védeni a történelmi zászlainkat, jelképeinket, a Turult, minden elveszni látszó kis magyart, minden magyar családot, bárhol éljenek a Világon. És újra kell tanulni a régi Alkotmányt. Ninc s más út.

Geönczeöl Gyula, 2008. augusztus 3

Cleveland, Felvidék
*** www.nemzetihirhalo.hu

8 megjegyzés :

  1. Ebből a hosszú írsából az derül ki, hogy Geönczeöl Gyula nem ismeri a Szent Korona Tant !
    Rendre keveri a fogalmakat !
    Pl. "törvényalkotásról" beszél, holott az eredendő MAGYAR ÚR-alkodók
    S O S E hoztak törvényt, mert TUDTÁK, hogy a Szent Korona Tan a TEREMTŐISTEN TÖRVÉNYE ! amihez se nem toldhatnak, se nem vehetnek el belőle !!!
    Amit hozhattak az csupán törvénycikkely, rendelet vagy határozat, amit igen helytelenül már csak JOG címen foglalnak össze.
    Ebből ered a "jog nem mondhat ellen a TÖRVÉNYNEK" kifejezés.
    A Szent Korona Tan, mivel Isten TÖRVÉNYE, ezért nem lehet alkotmánynak mondani, mert azt csak emberek hozhatnak, ami teljesen felesleges, mert sosem überelheti a Törvényt, sosem mondhat ellene, tehát eleve nonszensz Istennel szemben "törvényt gyártani".
    Az a kifejezés, hogy "történelmi alkotmány" meg a sátáni csűr-csavar totál hülyesége.
    De szeretik Werbőczy Istvánnak is tulajdonítani a Törvény-csinálást, holott Werbőczy semmit nem gyártott, csupán a Törvényből kiemelt 3 fontos részt, amire külön fel akarta hívni a figyelmet a debil zsidó Habsburgok tülekedése miatt, akik minden gazságot elkövettek, hogy trónra kerülhessenek és kijátszhassák a Magyar Szent Korona Törvény félreállítását.
    Geönczeöl folyamatosan 1000 éves alkotmányról beszél, holott a Szent Korona Tan se nem alkotmány, se nem ezer éves, hiszen az maga a Melkizedek-Rendje, ami szerint való Főpap Jézus és Melkizedek Jézus előtt 1885-ben élt. Tehát 1885+2008=3893 éves minimum a Szent Korona Tan, azaz a Melkizedek-Rendje.

    Az 1848-as témánál említi, hogy

    "minden magyar polgár fel lett jogosítva arra, hogy ebben a tagságban részesüljön, és közösen a királlyal, annak megkoronázását követően alkották a Szent Korona testét"

    Elfelejti, hogy a MAGYAROK kifejezés helyett a betelepülő csőcselék hozta a "polgár" kifejezést, hogy elrejtse a csőcseléket a MAGYAR NEMZET KÖZÉ, tehát a polgár kifejezést csak a XX.sz. elején kezdték el súlykolni.

    De az is nagy tévedés, hogy idegen népség valaha is lehetett TAGJA a Szent Korona TEST-nek, mert eleve nem engedi a Szent Korona Törvény, hogy akárki, bárki tagja legyen.

    Ahhoz, hogy idegen tagja legyen, olyan procedúrának volt kitéve, mint a szentté-avatáshoz szükséges bizonyítási eljárásnak, amihez külön törvénycikkelyt kellett hozni, személyenként. Erre nem nagyon volt példa !

    Az eredendő Magyarok közül is csak azok lehettek TAGOK, akik megfeleltek az igen szigorú, de logikus követelményeknek,

    - mint pl. az a minimum, hogy töviről-hegyire kellett tudni a Szent Korona Törvényt,

    - igazolnia kellett több hiteles eredendő Magyar nemessel, hogy sosem vétett a Haza ellen

    - a Törvényt mindig betartotta.

    Enélkül nem lehetett érvényesen Tagja a Szent Koronának !


    Ha már van valakinek véleménye a SZENT-dolgokról, akkor járjon utána jobban, senkisem akadályozza meg őt ebben.

    VálaszTörlés
  2. Az 1848-as témánál említi, hogy

    "minden magyar polgár fel lett jogosítva arra, hogy ebben a tagságban részesüljön, és közösen a királlyal, annak megkoronázását követően alkották a Szent Korona testét"

    Elfelejti, hogy a MAGYAROK kifejezés helyett a betelepülő csőcselék hozta a "polgár" kifejezést, hogy elrejtse a csőcseléket a MAGYAR NEMZET KÖZÉ, tehát a polgár kifejezést csak a XX.sz. elején kezdték el súlykolni.

    De az is nagy tévedés, hogy idegen népség valaha is lehetett TAGJA a Szent Korona TEST-nek, mert eleve nem engedi a Szent Korona Törvény, hogy akárki, bárki tagja legyen.

    Ahhoz, hogy idegen tagja legyen, olyan procedúrának volt kitéve, mint a szentté-avatáshoz szükséges bizonyítási eljárásnak, amihez külön törvénycikkelyt kellett hozni, személyenként. Erre nem nagyon volt példa !

    Az eredendő Magyarok közül is csak azok lehettek TAGOK, akik megfeleltek az igen szigorú, de logikus követelményeknek,

    - mint pl. az a minimum, hogy töviről-hegyire kellett tudni a Szent Korona Törvényt,

    - igazolnia kellett több hiteles eredendő Magyar nemessel, hogy sosem vétett a Haza ellen

    - a Törvényt mindig betartotta.

    Enélkül nem lehetett érvényesen Tagja a Szent Koronának !

    VálaszTörlés
  3. Werbőczy három könyvben összesítette a magyar törvényeket, amelyek a magyarok társadalmi fejlődése folyamán érvényben voltak.
    Werbőczy valóban nem hozott sem jogszabályokat, sem törvényeket.
    A magyar Alkotmány nem írott charta (amiket ma divat gyártani), hanem (szokás)jog és erkölcsiség összessége. Alapvetően a Szent Korona tagsággal csak az bírhatott, aki hasznára volt a Hazának, és nem haszonélvezője. Sajnálatos módon az elkötelezettek fogytak mindinkább a harcok és árulások okán, míg a korruptak jutottak kiváltságokhoz - teljesen ellentétben a törvénnyel. Ezzel együtt
    nem mond ellent a véleményed Eckhardt Tiborénak:
    "Pedig elég lett volna a meglévő intézményeket megreformálni. Nem sikerült. Angliában igen, mert ott a reformerek és a gyakorlati politikusok vitatkoztak egymással és az elmélet és a gyakorlat meghozta a változó időkre a választ. Ezt tette nálunk Széchenyi és ezt ellenezte Kossuth. Franciaországban az elméleti írók nem vitatkoztak a gyakorlati közigazgatási szakemberekkel, a terror idején egészen egyszerűen beültek a lefejezett tisztségviselők hivatalaiba. A terror és a háborúk miatt több, mint 6 millió francia vesztette életét. És lám, szovjet faiskoláinkban nevelkedett titánjaink mit tesznek? Okoskodnak Robespierre nyomán, mint azok a firkászok, akik a francia forradalom idején terrorba és káoszba döntöttek egy gazdag országot.
    "

    VálaszTörlés
  4. Annyi biztos, a magyar psziché számára iszonyatosan káros volt a római jogra alapozott Code Napoleon alkalmazása a magyar törvényhozásban!

    VálaszTörlés
  5. A "római jog" nem más, mint a Szent Korona Törvény !
    Tehát a magyar pszihé számára evidens és nem káros.
    A mai Olaszország északi részén a Turul-nemzetség élt (etruszkok),
    ahol a Törvény a Szent Korona Tan volt. Atilla király ezért nem támadta meg Rómát, mert saját ÚR-adalma volt és nem azért, mert az akkori pápa könyörgött, hogy ne bántsa azt a területet.

    VálaszTörlés
  6. Kedves bedefy, a Code Napoleon nem a római jog, csak annak elemeit használja fel.

    A Code Napoleon manapság az összes európai ország törvénykönyveinek alapjául szolgál, az egy Anglia kivételével.
    Olyan alakulgatófélben levő országok mint a németeké, franciáké, spanyoloké megengedhette kreálni valamit a semmiből.
    A frissen kreált kis antant országok megengedhették hogy annak alapján rendezzék be a törvényhozásukat.
    A magyar nép számára egy másik Trianonnal ért fel mikor behelyettesítették a Tripartitumot, evvel önazonosságuk egy jelentős darabját vesztették el.

    Ne haragudj ha nem reagálok a többi részre, iszonyatosan tájékozatlan vagyok a Szent Korona Tan és az etruszkok esetleges összefüggéseiben.

    VálaszTörlés
  7. A "Code Napoleon" -t én nem ismerem.

    Anglia ? volt az első ájrópában, ahol a valódi kereszténység Isteni erkölcsét kidobták a kukába és helyette létrehozták az ETIKET-erkölcsöt, aminek semmi köze az erkölcshöz.
    Anglia után azért tettem a kérdőjelet, mert olyan, hogy anglia csak a XX.századtól létezik, mesterséges műszó.
    Olyan létezett, hogy Wales, Skót és Ír. Akkor melyik az an-gol ?
    Ro-mani-a se létezett, mert volt Moldva és volt Kunország.
    Sorolhatnám az állandó átnevezéseket, ami tervszerűen müködtetett történelem hamisítás.

    VálaszTörlés
  8. "Az alkotmány a Magyar Birodalom ezeréves történelmének terméke, amely fokozatosan fejlődött a szokás és elfogadás, hozzájárulás elvének alapján, gyökereiben mélyen visszanyúlva a nemzet távoli, törzsi múltjába. Elsődleges fontosságú az, hogy a Szent Koronának tulajdonított függetlenség abból a szabályból vezethető le, hogy a közérdekű kérdésekben hozott döntéseket Szent István Koronájának nevében kell meghozni, mert az a Királyt és a Nemzetet személyesíti meg..."
    Itt írja, hogy múltba nyúló erkölcsi törvényekre alapul a magyar alkotmány. Azokban az időkben az erkölcsi törvény olyan evidencia volt, amit fölösleges volt leírni. Amilyen evidens az, hogy "a kutya ugat, vagy . Bolondnak néznék, aki ezt törvénybe akarná iktatni...
    Aki elfogta a tolvajt, és agyonütötte - jól tette. Ezzel az ügy elintézést nyert, nem hümmögtek fölötte még hónapokig a római jogot tanult jogtudorok.

    A Magyar Alkotmányhoz szokták hasonlítani az angol Magna Chartát- így teszi ezt Kocsis István is az egyik legautentikusabb szakértője a Szent Korona Tanának. - Ámde ez charta, tehát legyártott és megmásíthatatlan törvények összesítése, amely nem feltétlen tud alkalmazkodni a társadalmi viszonyok időbeli alakulásához.
    - Elrettentő példaként említettek az USA valamelyik államában tán máig élő jogszabályt, miszerint elzárás terhe mellett tilos 20cm-nél(nem tudom hány hüvelyk) hosszabb szakállt viselni. :-))

    A Szent Korona Tan és az etruszkok között most hevenyészve fölvetítek némi összefüggést.
    1960 körül került közlésre néhány etruszk lelet. (Dr. C.Pauli:Altitalische Forschungen) Felsőitáliai Este-ben találtak egy bronz stylus-vesszőt, amely nyilvánvalóan iskolai kellék volt.
    Rovásbetűkkel a következők voltak rávésve szó szerint:
    "MEKÖSZÖNÉ ÉS TOVA MENE MINT EGY SZÖRKE..."
    "NA... TESTES DESPOTÁK"
    Ugyanott egy bronztáblán:
    "JÓ KORA N... M...N...D S THESTIJOS" azaz:
    "Jókora nagy mind és testes"
    - Ez a szöveg "magyarabbul" hangzik a sumérnál is.
    A másik érdekes összefüggés a Vörös Győző által thébai ókeresztény templom falán fellelt, pantokrátort ábrázoló freskó, amely úgyszólván teljesen azonos a Szent Korona tetején lévő zománcképpel ami a korona elkészítésének idejére vonatkozóan adhat iránymutatást.
    - Ami az ezer éves Alkotmányunkat illeti, az nyilvánvalóan a magyarok kárpát-medencei (ismételt) letelepedésének idejét jelenti.

    VálaszTörlés