Blogarchívum

2008. szeptember 30., kedd

China's Secret: Hidden Uyghur-Turk Pyramids




4 megjegyzés :

  1. Nagyon érdekes, de nem igazán tudom pontosan mit is láttam.

    VálaszTörlés
  2. És ebben a pillanatban megjött a Nemzeti Hírháló anyaga:
    Kína titka filmen: ujgur piramisok

    Kevés ennél különösebb film kering a világhálón. Kína közepén az egyiptomiakhoz hasonló, teljes épségben lévő piramisok tömegét a kínai kormányok éveken át titkolták. A Google Earth és utazók azonban láthatóvá tették a titkot. A film végén bemutatott bronzszobor állítólag 18.000 éves. Lehet, hogy újra kell írni az egész történelmet?

    A Kínában található piramisokról régóta lehet képeket találni a világhálón. Ez a film viszont egyértelműen az ujgurok művének nevezi ezeket az építményeket. Az Ázsia szívében, a Tarimi-medencében élő ujgurok meggyőződéssel tartják magukat a mi testvéreinknek.

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a magyar interpretációt. Tegnap este hallottam hírét, hogy létezik ez a videofelvétel, és gyorsan, kutyafuttában letöltöttem az éjszaka.
    Nagyjából ezt tudtam kihámozni belőle, de magyarul azért sokkal jobban tudok. ;-))

    VálaszTörlés
  4. Valamelyik History vagy Discovery csatornán már láttam ezeket, de nem ültem elé, tovább tekertem. Most viszont végignéztem és nagyon érdekesnek találtam, s hogy pont akkor jött a magyar kommentár is, miközben éppen ezt néztem? Égi jel? ;-))

    VálaszTörlés