Blogarchívum

2008. július 26., szombat

Jumbo-tiddley




25 megjegyzés :

  1. Ez biztosan nem valakinek az első gyereke...kb a harmadik lehet, az elsőt az ember úgy félti, hogy mindenét kifőzi., a másodikét lenyalja, a harmadikét a kutyávan nyalatja le:-)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon helyesek.Egy kutya viselkedése mindig attól függ,hogyan foglalkozik vele a gazdija.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon aranyosak. A kicsi olyan vidám, csöppet se fél. ( Azért én biztos jobban félteném.)

    VálaszTörlés
  4. "... kérek szépen egy kis tejet is az uzsihoz..."

    VálaszTörlés
  5. "Tegye már valaki tisztába, naaaaa..."

    VálaszTörlés
  6. :-)))
    Én biztosan sóbálvánnyá váltam volna. :-))
    Szerintem az anyuka vagy nem volt otthon, vagy kötélből vannak az idegei.
    Ámbár... a mondás szerint az elefánt sosem nyomja agyon az egeret.
    Nem tudom... még egyik sem voltam...

    VálaszTörlés
  7. Anyuka mvsz kikaparta volna apuka szemét, ha ennek szemtanúja...:)))

    VálaszTörlés
  8. Nem tudom mi ez a sok édes "nyafogás" a képek alatt! -Nekem nagyon természetesek.

    VálaszTörlés
  9. Hát ez annyira elbűvölt, hogy betettem háttérképemnek! -Egy ideig nem fogom megunni! -Mondd már légy szíves kedves Ólevendula, hogy közöd van ehhez a Kutyához vagy a csodásan egészséges Babához!

    VálaszTörlés
  10. Ezt csak véletlenül kaptam egy magánlevélben.
    Annyira elbűvölt, hogy meg akartam osztani veletek. :-)

    VálaszTörlés
  11. :-))))
    Gondolod, hogy diétára fogták? ;-)))

    VálaszTörlés
  12. Amekkora böhöm Isten teremtménye, nem csodálkoznék...:)))

    Egyébként ezek a mastiff-ok nagyon jó természetűek, saját szememmel láttam ahogy a haver három-négy éves gyermeke bánt az övékkel, hát a vér megfagyott bennem.

    VálaszTörlés
  13. nem szabad elfeledni , szeretetből is okozhat bajt az állat,
    van tapasztalatom , még 1 tyúkban sem bízom már ))
    Terus

    VálaszTörlés
  14. Úgy gondolom, igen. Én nem manipuláltam, levélben kaptam egy ismerősömtől.

    VálaszTörlés
  15. Igazinak igazi, de nagy valószínűséggel a 3. és 4. kép pózolt.
    Ennek ellenére semmit sem von el a kedvességéből.

    VálaszTörlés
  16. Azért rettenetes, hogy ezzel a kutyával és a kisbabócával mekkora sikereket értél el!!!Látogatottságod fellegekben jár!!!

    VálaszTörlés
  17. Azt mondják a reklám-szakértők, hogy két dologgal lehet sikereket elérni:
    - Kutyával és/vagy babával. :-))

    VálaszTörlés
  18. Azt mondják a varieté műsorok szereplői is, állat és gyermek után soha ne lépj fel, még csak nem is emlékeznek majd rád...

    VálaszTörlés