Blogarchívum

2008. június 20., péntek

Felvidékiek Csíksomlyón 2008.













13 megjegyzés :

  1. Köszönöm, a helyzet érdekessége, hogy pont ma voltam CSíksomlyón, és elmondtam a Ferencesrendi templomban egy imát Magyarország feltámadásáért!

    VálaszTörlés
  2. Azt meg én köszönöm, János. :-)

    VálaszTörlés
  3. Hmm...
    Én pedig mindezt köszönöm!

    VálaszTörlés
  4. Ébresztő,miért mi vagyunk az utolsók?Legyen magyar feltámadás is.

    VálaszTörlés
  5. Talán azért, mert "végén csattan az ostor". ;-)

    VálaszTörlés
  6. Valamikor én egy imát mondtam Mindszenty sírjánál Ausztriában 1980-ban,kérésemet az úr meghallgatta.

    VálaszTörlés
  7. Látom Zoli bácsi betartotta a szavát..., Isten segítse továbbra is!

    VálaszTörlés
  8. Jó ember Zoli bácsi. Kéne belőle párezer. Isten tartsa (szaporítsa) sokáig. :-)

    VálaszTörlés
  9. Ezekből vittem el.Utólag köszönöm.

    VálaszTörlés
  10. Természetesen, nagyon szívesen. Én is jártam Nálad. :-)

    VálaszTörlés
  11. Ő egy felvidéki magyar népművelő tanárember, akit mindenki bácsiz, noha a kora nem adna rá okot. Egyébként nem közéleti személy, "csak" aranyból van a szíve.

    VálaszTörlés